ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

Στο πλευρό των μαθητών, των εκπαιδευτικών και γονιών



Ο Δήμαρχος Πατρέων συνοδευόταν από τον Αντιδήμαρχο Παιδείας και Αθλητισμού Ανδρέα Αθανασόπουλο και επισκέφτηκαν το 51ο Δημοτικό Σχολείο.


Παρόντες σε σχολεία ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης, η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κατερίνα Γεροπαναγιώτη και Αντιδήμαρχοι



Με το πρώτο κουδούνι της νέας σχολικής χρονιάς, ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης, η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κατερίνα Γεροπαναγιώτη, και Αντιδήμαρχοι βρέθηκαν μαζί με τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς στα σχολεία της Πάτρας.

Εκεί συζήτησαν τα οξυμένα προβλήματα και τις δυσκολίες της νέας σχολικής χρονιάς.

Ο Δήμαρχος Πατρέων συνοδευόταν από τον Αντιδήμαρχο Παιδείας και Αθλητισμού Ανδρέα Αθανασόπουλο και επισκέφτηκαν το 51ο Δημοτικό Σχολείο, όπου και ευχήθηκαν στους μικρούς μαθητές για τη νέα σχολική χρονιά. Ο Δήμαρχος στο σύντομο χαιρετισμό του απευθυνόμενος στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς τόνισε την ανάγκη της κοινής δράσης όλων για την αντιμετώπιση των μεγάλων προβλημάτων που αντιμετωπίζει η παιδεία σήμερα.

Αναφέρθηκε στο γεγονός ότι τα σχολεία άνοιξαν με τις συμβασιούχες καθαρίστριες να μη μπορούν να εργαστούν και να καθαρίσουν τις αίθουσες και τους λοιπούς χώρους, γιατί το αρμόδιο Υπουργείο καθυστερεί την ένταξή τους στην εργασία τους.

Ο Δήμαρχος υπογράμμισε τέλος, ότι η Δημοτική Αρχή είναι στο πλευρό της εκπαιδευτικής κοινότητας και παρά τις τεράστιες περικοπές στα κονδύλια για τα σχολεία και την έλλειψη του αναγκαίου προσωπικού θα συνεχίσει να αντιμετωπίζει τις ανάγκες της υλικοτεχνικής υποδομής.

Χαρακτηριστικό επίσης των πρόσθετων δυσκολιών, είναι οι σημαντικές ελλείψεις που ανέφερε η Διευθύντρια του 4ου ΕΠΑΛ στην Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, στα εργαστήρια της Γεωπονικής, της Τεχνολογίας Τροφίμων κλπ. καθώς και  τα κενά δύο καίριων θέσεων καθηγητών για τη λειτουργία του Ναυτικού ΕΠΑΛ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: