ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024

Κριτική με Καζαντζάκη στο ΠΑΣΟΚ μετά το αποτέλεσμα!

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

 

«Έχεις ευθύνη. Δεν κυβερνάς πια μονάχα τη μικρή ασήμαντη ύπαρξή σου. Είσαι μια ζαριά όπου για μια στιγμή παίζεται η μοίρα του σογιού σου...» απόσπασμα αφιερωμένο στον Νίκο Ανδρουλάκη!

 «Τις τελευταίες ημέρες, αυτό που έχει γίνει κοινός τόπος όλων ημών των πρώην και νυν στελεχών - φίλων του κινήματος και αφορά την ηγετική ομάδα και τους φίλα προσκείμενους σε αυτήν, είναι..η μη παραδοχή της ευθύνης και η έλλειψη σεβασμού προς τον κόσμο που στήριξε το ΠΑΣΟΚ στο να παραδεχτούν τα λάθη τους, με αποτέλεσμα βάσει των ποσοστών, την 5η θέση στα μεγάλα αστικά κέντρα και την τρίτη συνολικά. Αντίθετα, επικρατεί μια κραυγαλέα εικόνα έπαρσης! Ναι! Η οποία φάνηκε ξαφνικά, με τον πιο εμφατικό τρόπο»

Τα παραπάνω υποστηρίζει σε ανάρτησή της στο facebook η Dimitra Anargirou, στέλεχος επί 40 χρόνια στο ΠΑΣΟΚ Αχαΐας, η οποία καταγγέλλει ότι «δεχθηκαμε χθές δημοσίως την χλεύη και την απαξίωση, μέλους ..της Κεντρικής επιτροπής του κόμματος», που συνέβη «Επειδή τολμήσαμε να τοποθετηθούμε για την επόμενη ημέρα των εκλογών»!

Και ολοκληρώνει την ανάρτησή της με προσωπική αφιέρωση «στον κ. Ανδρουλάκη, κάτι που έλεγε ο Νίκος Καζαντζάκης:

«Έχεις ευθύνη. Δεν κυβερνάς πια μονάχα τη μικρή ασήμαντη ύπαρξή σου. Είσαι μια ζαριά όπου για μια στιγμή παίζεται η μοίρα του σογιού σου... Ν’ αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω..».

Τα παραπάνω έρχονται να τονίσουν με έμφαση την εικόνα διαμαρτυρίας που σκιαγραφείται στο τοπικό ΠΑΣΟΚ, μετά το δυσμενές εκλογικό αποτέλεσμα και κυρίως μετά την άρνηση του προέδρου του να ανοίξει τις διαδικασίες συζήτησης για το μέλλον του ηγετικού πυρήνα του.

Αναλυτικά στην ανάρτηση της Dimitra Anargirou περιλαμβάνονται τα παρακάτω:

«ΟΙ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ τελείωσαν.

21 ευρωβουλευτές φεύγουν στις Βρυξέλλες..

Ξεκάθαρος νικητής ..η αποχή!!

Διόλου καλό για μία δημοκρατία..

Διόλου τυχαίο και το «ψαλίδισμα» των ποσοστών των τριών μεγάλων κομμάτων..

Οι Έλληνες ζητούν αλλαγή πολιτικής και κυρίως αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των μεγάλων προβλημάτων που απασχολούν σήμερα τη χώρα!!

Οι πολίτες «μίλησαν», γυρνώντας την πλάτη στο πολιτικό σύστημα..

και εξακολουθούν να «μιλούν», με πολιτικά μηνύματα που κάποιοι εξακολουθούν να αγνοούν..

Στο σημείο αυτό, δεν θα ήθελα να αναφερθώ στις άλλες πολιτικές δυνάμεις, πλην του ΠΑΣΟΚ, στο οποίο βρίσκομαι επί 40 χρόνια.. από την ΠΑΜΚ, το Επαρχιακό Γραφείο Αιγιάλειας, συνέδρια, νομαρχιακές συνελεύσεις κλπ.

Μεγάλο κομμάτι ζωής..

Τις τελευταίες ημέρες, αυτό που έχει γίνει κοινός τόπος όλων ημών των πρώην και νυν στελεχών - φίλων του κινήματος και αφορά την ηγετική ομάδα και τους φίλα προσκείμενους σε αυτήν, είναι..η μη παραδοχή της ευθύνης και η έλλειψη σεβασμού προς τον κόσμο που στήριξε το ΠΑΣΟΚ στο να παραδεχτούν τα λάθη τους, με αποτέλεσμα βάσει των ποσοστών, την 5η θέση στα μεγάλα αστικά κέντρα και την τρίτη συνολικά.

Αντίθετα, επικρατεί μια κραυγαλέα εικόνα έπαρσης!

Ναι! Η οποία φάνηκε ξαφνικά, με τον πιο εμφατικό τρόπο.

Μετά την ήττα, ήρθε απροκάλυπτα..το πολιτικό θέατρο!

Κι εκεί που όλοι περιμέναμε την ανάληψη της ευθύνης από τον πρόεδρο κ. Ανδρουλάκη και τον Γραμματέα κ. Σπυρόπουλο, ήρθαν..οι bodyguards!!

Λυπάμαι.. αλλά δυστυχώς δεν είναι για γέλια!

Προσωπικά, όπως και άλλα επώνυμα στελέχη που δώσαμε χρόνια ολόκληρα αγώνες για το δημοκρατικό κίνημα που έστεκε με ανάστημα στην Αχαΐα, δεχθηκαμε χθές δημοσίως την χλεύη και την απαξίωση, μέλους ..της Κεντρικής επιτροπής του κόμματος.

Ο λόγος; Επειδή τολμήσαμε να τοποθετηθούμε για την επόμενη ημέρα των εκλογών.

Η ανάρτηση δε στα sosial, η οποία με αφορά, είναι αισχρή! Και δεν συνάδει με τις αρχές και το ήθος μέλους του ΠΑΣΟΚ.

Κι επειδή ποτέ δεν μάσησα τα λόγια μου, γυρίζω στα μούτρα όλων αυτών που τολμούν να τα βάλουν τα τελευταία χρόνια με μια δυνατή γυναίκα που έχει μεγάλη πολιτική διαδρομή στο χώρο, πως δεν φοβήθηκα ούτε την σκληρή περιπέτεια της υγείας μου και δέχτηκα να συστρατευτω στις δύο εκλογικές αναμετρήσεις, αλλά ούτε και ζήτησα βοήθεια από κανέναν για να εκλεγώ. Ούτε επίσης ζήτησα θεσούλα όπως κάποιοι γύρω μας που πληρώνονται από το κόμμα, ή και προστασία όταν στην ΕΡΤ κάποιοι με πολεμούσαν που τόλμησα να είμαι υποψήφια βουλευτής.

Είμαι περήφανη που στο δικό μου κομμάτι πολιτικής ζωής, διηγούμαι στα παιδιά μου την συνάντησή μας με τον Ανδρέα Παπανδρέου όταν ο Βαγγέλης Γιαννόπουλος με πήγε σπίτι του.. όπως και την υπόσχεση στη Φώφη, πως θα κρατηθώ όρθια.. όπως κι αυτή.

Τί να πρωτοθυμηθώ ;

Και τί αξία θα είχε να το κάνω, απέναντι στην ομάδα αυτή που αυτοαποκαλείται "οι κολλητοί του προέδρου"; Και ξέρεις ποιός είμαι εγώ; ..και πολεμά γνήσιους αγωνιστές που πάντα βάζουν πλάτη στην πρώτη γραμμή ;

Υπάρχει όμως και κάτι άλλο.. Έθιξαν την επαγγελματική μου υπόσταση, με το γεγονός της απόσπασης μου στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Δεν το έχω κοινοποιήσει ως τώρα.

Και ομολογώ πως είμαι περήφανη για την άψογη συνεργασία που έχω με δύο πραγματικές κυρίες, Αντιπεριφερειάρχες, με τις οποίες μας συνδέει μια δυνατή φιλία χρόνων. Την Γεωργία Ντάτσικα και την Άννα Μαστοράκου. Όπως και με αρκετά ακόμα στελέχη της Περιφέρειας. Η συνεργασία και η εκτίμηση, αλλά και η προσφορά προς τον συνάνθρωπο δεν έχουν χρώμα! Ούτε οι φιλίες έχουν!

Για να τελειώνουμε επιτέλους,

ΔΕΝ δικαιούται κανείς απ' όλους αυτούς να ομιλεί σήμερα!

Οφείλουν να ζητήσουν συγγνώμη απ' όλους αυτούς που λοιδορούν, για τα λάθη τους , τα οποία έχουν προκαλέσει ανεπανόρθωτη ζημία στο κίνημα.

Να μάθουν επιτέλους, πως

το να παίρνεις την ευθύνη για τις πράξεις σου είναι ένα σημαντικό βήμα ωριμότητας.

Σημαίνει να αναγνωρίζεις ότι οι επιλογές σου έχουν συνέπειες, και να είσαι έτοιμος να αποδεχτείς αυτές τις συνέπειες αντί να ρίχνεις το φταίξιμο σε άλλους.

Όταν οι άλλοι βλέπουν ότι αναλαμβάνεις τις ευθύνες σου, σε εμπιστεύονται περισσότερο. Κερδίζεις τον σεβασμό τους όταν δείχνεις ότι έχεις το θάρρος να παραδεχτείς τα λάθη σου.

Στην Ελλάδα, η ανάληψη πολιτικής ευθύνης έχει μετατραπεί σε παραδοσιακό επικοινωνιακό τέχνασμα, το οποίο δικαιολογημένα δυσαρεστεί τους πολίτες που θέλουν περισσότερη ευθύνη και λιγότερο πολιτικό «θέατρο».

Αφιερωμένο στον κ. Ανδρουλάκη κάτι που έλεγε ο Νίκος Καζαντζάκης:

«Έχεις ευθύνη. Δεν κυβερνάς πια μονάχα τη μικρή ασήμαντη ύπαρξή σου. Είσαι μια ζαριά όπου για μια στιγμή παίζεται η μοίρα του σογιού σου...Ν’ αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω..».

Δεν υπάρχουν σχόλια: