ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024

Παρέμβαση εισαγγελέα ΑΠ για τις χυδαιότητες Κούγια κατά Κασσελάκη

Στέφανος Κασσελάκης 

Την παρέμβαση της εισαγγελέως του Αρείου Πάγου Γεωργίας Αδειλίνη προκάλεσαν οι χυδαίες και ομοφοβικές δηλώσεις του ποινικολόγου Αλέξη Κούγια σε βάρος του Στέφανου Κασσελάκη.

Η Εισαγγελέας του ανωτάτου δικαστηρίου απέστειλε παραγγελία στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών Αντώνη Ελευθεριάνο ζητώντας να ερευνηθεί αν οι δηλώσεις Κούγια παραβιάζουν τον αντιρατσιστικό νόμο ειδικά ως προς την κατεύθυνση προσβολής προσωπικών θεμάτων με ομοφοβικές προσεγγίσεις.

Σε ανάρτησή του χθες στην πλατφόρμα «Χ» ο  πρόεδρος Κασσελάκης είχε γράψει:

«Με την παρουσία μου ως τώρα στη χώρα μας, για ένα πράγμα μπορώ να είμαι 100% περήφανος.

Που προσπαθώ με όλες μου τις δυνάμεις να στείλουμε τους Κούγιες αυτού του τόπου στο χρονοντούλαπο του Μεσαίωνα.
Αυτές οι νοοτροπίες έδιωξαν τη γενιά μου από την χώρα. Και είναι καιρός η γενιά μου να κυβερνήσει και να φτιάξει τον τόπο μας.

Υ.Γ. Ο αρμόδιος εισαγγελέας γνωρίζει τι πρέπει να πράξει. Με την πεποίθηση ότι η ελληνική δικαιοσύνη δεν εξαντλείται στο να αφήνει κακοποιητές ελεύθερους.

  Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΙΟΥ ΑΛΕΞΙΟΥ ΚΟΥΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΛΕΞΗ ΚΟΥΓΙΑ ΣΕ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΑΣΣΕΛΑΚΗ Διάβασα ότι o πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης, Λύτρα και για το τι είναι αντρική τοποθετήθηκε για την υπόθεση συμπεριφορά. Σοκαρίστηκα και μονό γιατί o Στέφανος Κασσελάκης, του οποίου είναι γνώστες οι επιλογές του και που δεν έχει ξεκαθαρίσει δημοσίως, ενώ θα έπρεπε, εάν στον γάμο του αυτός είναι γυναικά ή άνδρας ήο Τάιλερ, τοποθετείται για το τι είναι αντρική συμπεριφορά. Αθήνα, 18.6.2024 Με εκτίμηση και σεβασμό Αλέξιος Κούγιας"

Με την παρουσία μου ως τώρα στη χώρα μας, για ένα πράγμα μπορώ να είμαι 100% περήφανος.

Που προσπαθώ με όλες μου τις δυνάμεις να στείλουμε τους Κούγιες αυτού του τόπου στο χρονοντούλαπο του Μεσαίωνα.

Αυτές οι νοοτροπίες έδιωξαν τη γενιά μου από την χώρα. Και είναι καιρός η γενιά μου να κυβερνήσει και να φτιάξει τον τόπο μας.

... Δείτε περισσότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια: