ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 31 Ιουλίου 2023

Απόλυτη και άνευ ουδενός όρου στήριξη, από τον Πατούχα!

Από την Ανυπότακτη Πολιτεία πηδά στην Λαϊκή Συσπείρωση!

Υπό τον τίτλο  ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ; που θυμίζει την διακήρυξη του Λένιν, παραμονές στον δρόμο προς την εξουσία ων σοβιέτ, στην Τσαρική Ρωσία, ο υποψήφιος Χρήστος Πατούχας με δημόσια μακροσκελέστατη ανακοίνωσή του δηλώνει την πρόθεσή του για τα δημοτικά δρώμενα, όπως είχε υποσχεθεί προ ημερών.

«Το κρίσιμο αυτό ερώτημα τίθεται σχεδόν πάντα στην ζωή μας, ιδιαίτερα όταν σηματοδοτείται η εκάστοτε πορεία. Στην προσωπική μου διαδρομή, αυτό που με απασχολούσε πάντα ήταν αν η απόφαση μου θα ήταν σωστή, αν θα ανταποκρινόταν στα καθήκοντα της συγκυρίας, αν θα ανταποκρινόταν στις βασικές σταθερές μου επιλογές.

Στην τελευταία ανακοίνωση μου, μεταξύ άλλων δήλωσα ότι σύντομα θα καθορίσω την περαιτέρω στάση μου, την στάση μου αναφορικά με τις Δημοτικές εκλογές του προσεχούς Οκτωβρίου» αναφέρει εισαγωγικώς στο δημόσιο κάλεσμα του προς  τους πολίτες της Πάτρας κινούμενος στην γραμμή «όλη η αντιπολίτευση ενατίον του δημάρχου Πελετίδη».

Ξεκαθαρίζει όμως:  «Πρέπει να πω, ότι ο υποφαινόμενος ως Δημοτικός Σύμβουλος και η παράταξη της Ανυπότακτης Πολιτείας σε όλη την διαδρομή της, στηρίξαμε πολιτικά με απόλυτη συνέπεια στην κατεύθυνση αυτή» τον δήμαρχο Πελετίδη.

«Με βάση τα προαναφερθέντα, και πολλά ακόμα που για την οικονομία του χώρου και του χρόνου δεν αναφέρονται, προκύπτει αβίαστα το προσωπικό μου συμπέρασμα- πρόταγμα:

 Η απόλυτη  και άνευ ουδενός όρου στήριξη μου στον Κώστα Πελετίδη και την Λαϊκή Συσπείρωση στις εκλογές του Οκτωβρίου. Αποτελεί αυτό, αυτονόητο πολιτικό καθήκον. Για το συμφέρον των συμπολιτών μας, για το μέλλον της Αυτοδιοίκησης, για την συνολική νίκη του λαού μας.

Καλώ να ενώσουμε τις δυνάμεις μας στην πορεία αυτή, όλους τους φίλους και συμμαχητές μου, τους παλιούς και νέους συντρόφους μου, όλους όσους συμπορευτήκαμε για Δήμο σύμμαχο και όχι αντίπαλο του λαού και των δημοτών του» καταλήγει η μακροσκελέστατη ανακοίνωση της οποίας σπαράγματα δημοσιεύουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: