ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024

Σαφέστατο: Η Facebook μας ακούει και διαφημίζει

Facebook
EPA/RUNGROJ YONGRIT

Επιβεβαίωση όσων υποστηρίζουν ότι οι επικοινωνίες μέσω  smartphones και πλατφορμών δωρεάν κλήσεων και ανταλλαγής μηνυμάτων παρακολουθούνται, καθώς έβλεπαν διαφημίσεις για προϊόντα που πριν από λίγη ώρα συζητούσαν ή έψαχναν να αγοράσουν, αποτελεί η διαρροή έκθεσης διαφημιστικής εταιρείας η οποία παραδέχεται ότι χρησιμοποιεί λογισμικό «ενεργού ακρόασης» (Active-Listening).

Συγκεκριμένα η διαφημιστική Cox Media Group (CMG), η οποία συνεργάζεται με το Facebook τη Google και την Amazon, αναφέρει στην παρουσίαση τής ότι χρησιμοποιώντας το λογισμικό «ενεργού ακρόασης» σε συνδυασμό με προγράμματα τεχνητής νοημοσύνης αναλύει δεδομένα από χρήστες που μιλούν κοντά στο κινητό τους τηλέφωνο ή όταν χρησιμοποιούν πλατφόρμες επικοινωνίας στον υπολογιστή τους, ακόμη και όταν δίνουν εντολές στους ψηφιακούς οικιακούς βοηθούς.

«Η δύναμη της φωνής (και των μικροφώνων στις συσκευές μας)», αναφέρεται στην εισαγωγική καρτέλα της παρουσίασης προσθέτοντας ότι «έξυπνες συσκευές αιχμαλωτίζουν σε πραγματικό χρόνο δεδομένα ακούγοντας τις συζητήσεις μας» - «Διαφημιστές μπορούν να συνδυάσουν τα φωνητικά δεδομένα με συμπεριφορικά δεδομένα, ώστε να στοχεύσουν τους καταναλωτές που βρίσκονται ήδη εντός της αγοράς».

«Χρησιμοποιούμε την τεχνητή νοημοσύνη για να συγκεντρώσουμε δεδομένα προερχόμενα από περισσότερες από 470 πηγές, ώστε να βελτιώσουμε την απόδοσή μας» - «Φτάνεις τους δυνητικούς καταναλωτές στου πριν από τους ανταγωνιστές».

Στην ίδια παρουσίαση η CMG εξηγεί αναλυτικά τα έξι βήματα από το λογισμικό «ενεργού ακρόασης» μέχρι τη στοχευμένη διαφήμιση.

Επιπλέον, η ίδια διαφημιστική επισημαίνει ότι από τη στιγμή που συγκεντρώνει τα δεδομένα και εντοπίζει το στοχευμένο κοινό προωθεί στους δυνητικούς πελάτες με 100 δολάρια την ημέρα σε ακτίνα 16 χλμ (σ.σ. 10 μίλια) και με 200 δολάρια σε ακτίνα 32 χλμ (σ.σ. 20 μίλια).

Σημειώνεται ότι ενδεικτικό του μεγέθους της αποκάλυψης είναι το γεγονός ότι η Google διέγραψε την εταιρεία από το πρόγραμμα συνεργατών της ενώ η Meta, διαχειρίστρια εταιρεία του Facebook, παραδέχθηκε ότι ερευνά την CMG για πιθανή παραβίαση των όρων λειτουργίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια: