ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2024

Αντιμετωπίζει κρίση στον γάμο της η Όλγα Κεφαλογιάννη



Απευθύνει έκκληση, με γραπτή δήλωσή της, να γίνει σεβαστή η προσωπική ζωή των παιδιών της!

Με γραπτή της δήλωση που απέστειλε στα ΜΜΕ, η Όλγα Κεφαλογιάννη απευθύνει έκκληση να γίνει σεβαστή η ιδιωτικότητα των παιδιών της, καθώς, όπως σημειώνει, αντιμετωπίζει κρίση στον γάμο της.

«Στην πολιτική μου διαδρομή υπήρξα πάντα ειλικρινής και δεν κρύφτηκα ποτέ, ακόμη και για θέματα που δεν αφορούν αμιγώς την πολιτική αλλά άπτονται της προσωπικής ή της οικογενειακής μου ζωής» σημειώνει η υπουργός Τουρισμού και προσθέτει:

«Τις τελευταίες ημέρες αντιμετωπίζω κρίση στον γάμο μου. Πρωταρχικό μέλημά μου είναι το συμφέρον των δύο παιδιών μου. Απευθύνω έκκληση να γίνει σεβαστή η ιδιωτικότητά τους και η προσωπική τους ζωή.

Σε αυτή τη δύσκολη στιγμή που βιώνω, παραμένω αφοσιωμένη στα παιδιά μου και στα υπηρεσιακά μου καθήκοντα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: