Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει την κύρια ευθύνη να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για μια προοδευτική πολιτική πρόταση που θα εκφράσει τις ελπίδες της κοινωνίας
“Αν ο μεγάλος νικητής των ευρωεκλογών είναι η αποχή, είναι επίσης αυτονόητο ότι ο μεγάλος ηττημένος είναι η κυβέρνηση Μητσοτάκη, η οποία με οποιαδήποτε κριτήριο προηγούμενων εκλογών, απέτυχε. Και έρχεται ως Νέμεσις, αυτό που συμβαίνει στην Μεταπολίτευση, η δεύτερη θητεία μιας κυβέρνησης, να επιταχύνει την φθορά και την πτώση της”, τόνισε ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, βουλευτής Δράμας Θ. Ξανθόπουλος, μιλώντας στη Βουλή κατά τη συζήτηση του ν/σ για την παραχώρηση του λιμανιού Φίλιππος Καβάλας.
“Το ζητούμενο είναι τώρα να υπάρξει αντιπαραθετική πολιτική στη κυβέρνηση Μητσοτάκη. Η θέση του ΣΥΡΙΖΑ ως αξιωματική αντιπολίτευση επιβεβαιώθηκε. Και ο ΣΥΡΙΖΑ έχει πλέον την κύρια ευθύνη να αναλάβει πρωτοβουλία για να δημιουργηθεί το πολιτικό κλίμα που θα αποτελέσει το αντίπαλο δέος στις πολιτικές της κυβέρνησης, θα δημιουργήσει τον συνεκτικό ιστό ώστε να εκφωνηθεί προοδευτική πολιτική πρόταση που θα είναι η βάση στην οποία θα ακουμπήσουν οι ελπίδες της μεγάλης πλειοψηφίας της κοινωνίας για αλλαγή του πολιτικού σκηνικού”, υπογράμμισε χαρακτηριστικά.
Μιλώντας για το μεγάλο ποσοστό της αποχής, είπε ότι αυτό ουσιαστικά απονομιμοποιεί την πολιτική στη συνείδηση ενός μεγάλου τμήματος του ελληνικού λαού και χρειάζεται να εγκύψουμε με μεγάλη σοβαρότητα, περίσκεψη και σωφροσύνη στο πρόβλημα για να δούμε γιατί δεν αφορά τους πολίτες η πολιτική και οι αποφάσεις που παίρνονται για τη ζωή τους. “Εμείς ως ΣΥΡΙΖΑ θα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια να αποκαταστήσουμε την φερεγγυότητα, την εγκυρότητα και την σημασία της πολιτικής για τους πολίτες”, συμπλήρωσε.
Αναφερόμενος στην παραχώρηση του λιμανιού Φίλιππος Καβάλας για 4Ο χρόνια σε ιδιώτες, χαρακτήρισε προβληματική την διαδικασία που ακολουθήθηκε γιατί δεν ελήφθησαν υπόψη οι ανάγκες της τοπικής οικονομίας, δεν έγινε διαβούλευση και κατατέθηκε μία μόνο προσφορά.
“Το αντίτιμο είναι εξαιρετικά χαμηλό και τα πραγματικά ποσά των πραγματικών επενδύσεων είναι επίσης πολύ πιο χαμηλά. Μολονότι υπήρχε σχεδιασμός για σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού με τους Τοξότες Ξάνθης και στη συνέχεια με Κομοτηνή και Αλεξανδρούπολη, αυτή η παράμετρος δεν τέθηκε εξ αρχής στη διαπραγμάτευση, κάτι που θα ανέβαζε το τίμημα. Είναι μισή δουλειά αυτή που γίνεται, γιατί εάν δεν συνδεθεί το λιμάνι Φίλιππος Καβάλας με τη Δράμα και εάν η νέα σιδηροδρομική Εγνατία δεν περάσει από Σέρρες και Δράμα, ουσιαστικά το λιμάνι αποκόπτεται από την Βαλκανική ενδοχώρα, όπου θα είχε πρόσβαση εάν είχε συνδεθεί με τους σιδηροδρομικούς σταθμούς Δράμας και Σερρών. Αρα και ο σχεδιασμός είναι λάθος και η διαδικασία είναι λάθος και το τίμημα εξαιρετικά μικρό. Για αυτό καταψηφίζουμε την σύμβαση”, κατέληξε ο κ. Ξανθόπουλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου