ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΕΤχ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΕΤχ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019

56 φιάλες αίματος από την εθελοντική αιμοδοσία στο ΚΕΤχ



Την Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019, πραγματοποιήθηκε στο Κ.Ε.ΤΧ. Πάτρας εθελοντική αιμοδοσία των μελών της Τράπεζας Αίματος του Συλλόγου μας, καθώς και στρατιωτικού προσωπικού, που υπηρετεί στις Μονάδες του Γενικού Επιτελείου Στρατού περιοχής Πατρών, με μεγάλη συμμετοχή και επιτυχία, συγκεντρώνοντας 56 φιάλες αίματος.

Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017

«Ποιος δεν έχει κατσίκα» που παίρνει το ΒΜW από το ΚΕΤχ;


Με σαρκαστικό μήνυμα προς Αρχηγό ΓΕΣ και Υποστράτηγο Διευθυντή Γ΄ Κλάδου, υποδέχονται το προβληματικό όχημα που στέλνει η υπηρεσία. Χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων και με επικίνδυνα ακρόμπαρα κι αμορντισέρ...


Επιχειρείται αφαίρεση έργου στέλνοντας «σκοτώστρα» σε αντικατάσταση του οχήματος που εξυπηρετεί υψηλά πρόσωπα!

Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017

Οι υπάλληλοι του ΚΕΤχ ευχαριστούν την ΠΔΕ



Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Σωματείου μας Τρύφωνας Κούκος, το Διοικητικό Συμβούλιο και οι εργαζόμενοι επιθυμούν και δημοσίως να εκφράσουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και τον Αντιπεριφερειάρχη Αχαΐας Γρηγόρη Αλεξόπουλο και τις υπηρεσίες του για την έμπρακτη ανταπόκρισή τους στα αιτήματα υποστήριξης προς το Κέντρο Εκπαίδευσης Τεχνικού (ΚΕΤΧ), όπως αυτά τέθηκαν από το Προεδρείο μας κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Περιφέρεια.

Τρίτη 7 Ιουνίου 2016

Επιτυχές το Πρόγραμμα του ΚΕΚ στο ΚΕΤχ Πατρών



Συνεχίζεται με επιτυχία και προχωράει στην ολοκλήρωσή του για το πρώτο εξάμηνο του 2016 το πρόγραμμα συνεργασίας του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης του Κέντρου Εκπαίδευσης Τεχνικού με το Δημόσιο Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) Πάτρας, με την πρακτική άσκηση στις εγκαταστάσεις του πρώτου  καταρτιζόμενων του δεύτερου στις ειδικότητες Τεχνικών Μηχανοτρονικής και Τεχνικών Εγκαταστάσεων Ψύξης – Αερισμού και Κλιματισμού.

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015

Παραδόθηκαν στην Ι. Μητρόπολη Πατρών τα συλλεχθέντα

Φωτογραφικό στιγμιότυπο από την παράδοση των συλλεχθέντων.



Ενημέρωση του Συλλόγου των Πολιτικών Υπαλλήλων του Γ.Ε.Σ. Ν. Αχαΐας και των Διοικήσεων των μονάδων της περιοχής μας

Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

Θετικές επαφές για την αναβάθμιση του ΚΕΤχ







Θετική κρίνεται από τον  Σύλλογο Υπαλλήλων ΥΕΘΑ/ΓΕΣ/Ν. Αχαΐας,  η απάντηση του Υπουργείου για την αναβάθμιση – αξιοποίηση του στρατοπέδου του Κέντρου Εκπαίδευσης Τεχνικού (Κ.Ε.Τχ.) Πάτρας.

Μεταξύ της αν. Υπ.Εξ. Σίας Αναγνωστοπούλου και του Διοικητικού Συμβούλιου του Συλλόγου Υπαλλήλων ΥΕΘΑ/ΓΕΣ/Ν. Αχαΐας

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Εργαζόμενοι ΥΕΘΑ: Ξεπουλούν την εκπαίδευση του ΚΕΤχ στις ξένες πολεμικές εταιρείες

Ο Β. Χατζηλάμπρου στο βίντεο μιλά για την τακτική του ΥΕΘΑ.

Παρούσα η διοίκηση του Συλλόγου τους στη συνέλευση του ΣΥΡΙΖΑ αν. διαμερίσματος που ζητά την παραμονή του στρατοπέδου στην Πάτρα
Με την έκδοση ψηφίσματος συμπαράστασης στον αγώνα των εργαζομένων του Συλλόγου Υπαλλήλων ΥΕΘΑ/ΓΕΣ ν. Αχαΐας, έκλεισαν αργά χθες το βράδυ, οι εργασίες της ανοικτής συνέλευσης των φίλων και μελών του ΣΥΡΙΖΑ Ανατολικού Διαμερίσματος Πάτρας, που πραγματοποιήθηκαν με την συμμετοχή του Συλλόγου εργαζομένων του ΚΕΤχ ο οποίος καταγγέλλει το επιχειρούμενο ξεπούλημα της εκπαίδευσης του ΚΕΤχ στις πολεμικές εταιρείες που το εφοδιάζουν με υλικά.


Από δεξιά προς αριστερά, Β. Χατζηλάμπρου, Απ. Κόγκας,
Ιω. Παντελής, Ανδρ. Σουρούνης, Γ. Βουρλιόγκας.
  Όπως ενημέρωσαν εκπρόσωποι του Συλλόγου Υπαλλήλων ΥΕΘΑ/ΓΕΣ ν. Αχαΐας, οι εργαζόμενοι ζητούν να παραμείνει στη συνοικία Σύνορα της Πάτρας,  το ΚΕΤχ στο στρατόπεδο που λειτουργεί, όπως είπε ο γραμμ. του Συλλόγου Ιω. Παντελής από το 1898, έτος συγκρότησής του και να αναβαθμισθεί σε διακλαδικό κέντρο εκπαίδευσης, έτσι ώστε να αξιοποιηθούν οι ανεκμετάλλευτες δυνατότητές του.

Ακόμη ζητούν να επαναφερθούν στο ΚΕΤχ -μοναδικό ολοκληρωμένο εκπαιδευτήριο στρατιωτών και υπαξιωματικών στην Ελλάδα-  η βασική εκπαίδευση νεοσυλλέκτων του Τεχνικού Σώματος και των συναφών δραστηριοτήτων, που του αφαιρέθηκαν τα τελευταία χρόνια, με σκοπό να το απαξιώσουν για να το οδηγήσουν πιο εύκολα στο κλείσιμο του και να αναθέσουν την εκπαίδευση  στις ιδιωτικές εταιρείες, οι οποίες είναι οι ίδιες που έχουν αναλάβει και τον εφοδιασμό με τα αναγκαία υλικά.

Η μετακίνηση ενδέχεται να γίνει αιφνιδιαστικά

Ανοίγοντας τις εργασίες της συνέλευσης, ο γεν. γραμματέας του Συλλόγου Ιω. Παντελής, αναφέρθηκε με μεστό λόγο γεμάτο στοιχείων στην επωφελή για της εκπαίδευση, αλλά και για τα προκύπτοντα οφέλη για την πόλη της Πάτρας από την δραστηριοποίηση εκπαιδευτών και εκπαιδευμένων στο στρατόπεδο, που τον όγκο τους παρομοίασε ως αυτού ενός μεγάλου εργοστασίου!

Αναφέρθηκε στην σταδιακή, από λίγων ετών, μείωση δραστηριοτήτων που επιβλήθηκαν στο ΚΕΤχ με κυβερνητική βούληση και ιδιαίτερα από το 2011, που οδήγησαν τη μονάδα από δύο έως τρεις χιλιάδες ανδρών που ήταν κάποτε να βρίσκεται μειούμενη δραματικά.

Επιπλέον αυτών, από τον Σεπτέμβριο 2012 έγγραφο που απεστάλη, όριζε την μετακίνηση του στρατοπέδου. Αυτή παραμένει εν υπνώσει διότι ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες.

Και τούτο διότι προκύπτουν οικονομικού κόστους προβλήματα από την ενδεχόμενη σύσσωμη μεταφορά του, που κρίνεται ασύμφορη κατ’ αυτόν τον τρόπο. Έτσι προσανατολίζεται η πολιτική ηγεσία (υπουργείο ΕΘΑ) στην κατά τομείς μεταφορά του ή και στην ανάθεση κυρίως της τεχνικής εκπαίδευσης στις εταιρείες ξένων συμφερόντων, που αντιπροσωπεύουν τους οίκους πώλησης πολεμικού υλικού.

Μάλιστα δεν είναι άνευ αντικρίσματος η υπενθύμιση παρευρισκομένου, ότι τελευταίως ακούμε συχνά για παρελθόντες υπουργούς Άμυνας που καλούνται από τον Εισαγγελέα!

«Όλα όσα δαπανούνται από το προσωπικό, μονίμους ή κληρωτούς, μένουν στην πόλη» υπενθύμισε ο γεν. γραμμ. Ιω. Παντελής και αναρωτήθηκε: «Οι φορείς της Πάτρας έχουν αντιληφθεί το όφελος από την παραμονή του ΚΕΤχ στην πόλη;».

Και για να δώσει τη διάσταση της επιχείρησης μεταφοράς τόνισε: «Η μετακίνηση μπορεί να γίνει αιφνιδιαστικά, μέσα σε ένα βράδυ. Υπάρχει προηγούμενο δεδομένο –είπε- και μπορεί να είναι σε απόσταση πολλών χιλιομέτρων από δω».

Τέλος ζήτησε την από καιρού αποφασισμένη μεταφορά στην Πάτρα της ΣΕΤΤΗΛ που αποτελεί παράρτημα του Τεχνικού, η οποία ακόμη δεν έχει υλοποιηθεί!

Θα είμαστε να πηδάμε στον Ισθμό της Κορίνθου

Παίρνοντας το λόγο για λίγο ο αντιπρόεδρος του συλλόγου Απ. Κόγκας, αναφέρθηκε στην μεταφορά, που σημαίνει εσωτερική μετανάστευση και διάλυση οικογενειών για το προσωπικό, που εργάζεται με μικρούς μισθούς και είπε χαρακτηριστικά: «Με 600 ευρώ το μήνα και με μετάθεση για εργασία ίσως και στα εκατό χιλιόμετρα, θα είμαστε για να πηδάμε από τον Ισθμό της Κορίνθου»!

Επεσήμανε ακόμη ότι το ΚΕΤχ δεν είναι ένα κλασικά υπηρεσιακό στρατόπεδο. Ασχολείται με την εκπαίδευση κληρωτών και από κει έχουν βγει τεχνίτες που σήμερα σταδιοδρομούν στην ιδιωτική ζωή τους. Έχουμε πέντε σχολές εκπαίδευσης, αλλά δύο ετοιμάζουν να τις διώξουν. Ήρθαν η Στρατολογία και η Στρατιωτική Λέσχη. Κι επανέλαβε την επιδίωξη της πολιτικής ηγεσίας να παραδώσει στους ιδιώτες την εκπαίδευση.

Σχέδια για μισθοφορικό στρατό

Ο βουλευτής Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ Β. Χατζηλάμπρου, που πήρε το λόγο μίλησε για την επιδίωξη της κυβέρνησης για μετατροπή του στρατού σε μισθοφορικό, ώστε να τον ελέγχει και χρησιμοποιεί όπως θέλει και αναφέρθηκε στην έλλειψη ενδιαφέροντος για τη σωστή λειτουργία του στρατοπέδου εκ μέρους της κυβέρνησης.

Τα συζητήσαμε, είπε, στην Επιτροπή Άμυνας του ΣΥΡΙΖΑ, αποφασίσαμε και ρωτήσαμε το Υπουργείο:

- Ποιο είναι το σχέδιό σας για το ΚΕΤχ;  
- Δεν έχουμε μας λένε.
- Και το πάτε στην Καλαμάτα;   
Πήγαμε στον υπουργό Παναγιωτόπουλο κι αυτός πονηρά σκεφτόμενος, για να μας αποφύγει, μας έκλεισε ραντεβού με τους επιχειρησιακούς (ανώτερους αξιωματικούς κλπ). Τι μπορούσαμε να συζητήσουμε μαζί τους πολιτικά;

Τους ρωτήσαμε:
- Λοιπόν, τελευταία γραμμή άμυνας στην Καλαμάτα;  
Τα όσα ακούσαμε περί χρήσης του στρατοπέδου για κράτηση μεταναστών δείχνουν ότι δεν έχουν σχέδιο.

Ακολούθησε εκτενής συζήτηση και κατάθεση προτάσεων από τα μέλη, όπως και η απόφαση για έκδοση ψηφίσματος συμπαράστασης. Χαρακτηριστικό είναι ότι όλοι επεσήμαναν πως η Πάτρα της ανεργίας δεν αντέχει ακόμη ένα λουκέτο και πρέπει πάση θυσία  το ΚΕΤχ να παραμείνει.

Στο προεδρείο της συνέλευσης ήσαν ο βετεράνος πολεμιστής του αγώνα Κύπρου 1974 Γιώργος Βουρλιόγκας που άνοιξε την συζήτηση, ο Ανδρ. Σουρούνης μέλος του Συντ. Οργάνου ΣΥΡΙΖΑ Αν. Διαμερίσματος, ο βουλευτής Β. Χατζηλάμπρου (η Μ. Κανελλοπούλου λόγω προβλήματος υγείας ενημέρωσε για την απουσία της) και από το Σύλλογο των εργαζομένων ο γ. γραμμ. Ιω. Παντελής, με τον αντιπρόεδρο Απ. Κόγκα.

Παρόντα ακόμη ήσαν τα μέλη του Σ.Ο. που συγκρότησαν τη συνέλευση, Περικλής Γεραλής, Γιώργος Αποστολόπουλος, Νίκη Λέφα, Γεωργία Κολλιοπούλου.

Δήμαρχος, Περιφερειάρχης τι κάνουν;

Ο πρόεδρος Τρύφ. Κούκος απουσίαζε σε κηδεία συγγενούς του και όπως είπε σε επικοινωνία του σήμερα με το ISTOLOGIO G. MOSXOU, «αναρωτιέμαι γιατί δεν παίρνουν σαφή θέση ο δήμαρχος της Πάτρας και ο Περιφερειάρχης Δυτ. Ελλάδας; Έχουν αντιληφθεί τι σημαίνει η διάλυση του στρατοπέδου για την Πάτρα; Κάποιοι πιστεύουν ότι στο στρατόπεδο θα έρθουν άλλες υπηρεσίες και από κει θα επωφεληθούν. Αυτό δεν θα γίνει, κάνουν λάθος» είπε.

Πάντως όπως ενημέρωσε ο Σύλλογος τα θρυλούμενα περί εκεί εγκατάστασης των Δικαστηρίων δεν έχουν βάσει, καθ’ ότι καραδοκεί το Ταμείο ΤΑΗΠΕΔ, για το ξεπούλημά του στρατοπέδου και σε κάθε περίπτωση σήμερα ένα κομμάτι ανήκει στο Υπ. Οικονομικών, μετά την άπρακτη παρέλευση πενταετίας.

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

«Λευκός καπνός» δεν υψώθηκε μετά την συνάντηση με τον Υπ.Εθ.Α.

11-7-12 στο ΚΕΤχ, εκδήλωση Μνήμης για την τραγωδία της Κύπρου


ΣΥΡΙΖΑ: Φόβος για ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης του Τεχν. Σώματος
Οι βουλευτές, πέντε τον αριθμό, από την Αχαΐα, που επισκέφθηκαν τον Υπ. Εθν. Αμύνης Πάνο Παναγιωτόπουλο, ξεκάθαρη απάντηση δεν έλαβαν για το μέλλον του ΚΕΤχ στην Πάτρα, επειδή τόσο ο υπουργός όσο και ο Α/ΓΕΣ δεν θέλησαν να δεσμευτούν.
Αυτό ενίσχυσε τις υποψίες ότι στις προτάσεις που εξετάζονται είναι και αυτή που φέρει την κυβέρνηση να διαλύει το Τεχνικό Σώμα και την εκπαίδευση να αναθέτει  στον ιδιωτικό τομέα, δεδομένου ότι η μόνη σίγουρη απάντηση που έλαβαν ήταν η απόφαση της κυβέρνησης να εκτελέσει την υπόδειξη των τροϊκανών υπαλλήλων για μείωση κατά 55 των στρατοπέδων της χώρας. Τούτες τις επιφυλάξεις, μάλιστα, εξέφρασαν οι βουλευτές Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ Μαρία Κανελλοπούλου και Βασίλης Χατζηλάμπρου, μετά την συνάντηση καθώς «λευκός καπνός» δεν υψώθηκε μετά την συνάντηση με τον Υπ.Εθ.Α.
 Αυτό πάντως που ειπώθηκε αλλά δεν αποτελεί δέσμευση είναι ότι δεν θα υπάρξει καμία απόφαση ως τα τέλη του Νοεμβρίου.
Και εάν ληφθεί απόφαση για μεταφορά του στρατοπέδου σε άλλη περιοχή, θα υπάρξει ενδελεχής και τεκμηριωμένη ενημέρωση των τοπικών αρχών για τους λόγους που την επιβάλλουν.
Και οι εργαζόμενοι θα τοποθετηθούν σε άλλες μικρότερης κλίμακας στρατιωτικές μονάδες της περιοχής. Δηλαδή ευχές εκφράστηκαν από τον Υπ.Εθ.Α. παρά αποφάσεις.
Με την ευκαιρία παραθέτω πληροφορίες του ISTOLOGIOU, εάν αυτές έχουν κάποια αξία στο πλαίσιο της ρευστής κατάστασης που επικρατεί, οι οποίες φέρουν τον Α/ΓΕΣ να έχει δώσει εντολή για καταγραφή του υλικού και μεταφορά του σε πρώτο στάδιο, ενώ σε επόμενο θα ακολουθήσει και το προσωπικό, όπου κρίνει ότι το έχει ανάγκη η στρατιωτική υπηρεσία και όσα άτομα της χρειάζονται. Αυτά δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο το ΚΕΤχ να απορροφήσει άλλη μονάδα και η κατάσταση να αντιστραφεί! Τούτο εάν λέει κάτι, είναι ένας πρόσθετος λόγος για ανησυχία των εργαζομένων. Το πώς θα εκφραστεί μέλλεται να φανεί! 

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Σκωτζέζικο ντους η ανομολόγητη μεταφορά ΚΕΤχ σε Αγ. Ανάργυρους

Στιγμιότυπο από την κοινωνική προσφορά του Δ/τού ΚΕΤχ ταξίαρχου Θ. Μπερέτη, που πασχίζει για την ανέγερση Μνημνείου εκτελεσμένων της Κατοχής.


Συνάντηση σήμερα έξω από το Πεντάγωνο των βουλευτών Αχαΐας για το πρόβλημα
Με... σκωτζέζικο ντους μοιάζει η υπόθεση του λουκέτου του ΚΕΤx και της μεταφοράς του στην Αθήνα. Μια μόλις μέρα μετά τη διαρροή πληροφοριών περί αναστολής της μεταφοράς, για τουλάχιστον έναν χρόνο, χθες ένα έγγραφο που διακινήθηκε στο στρατόπεδο θορύβησε εκ νέου το στρατιωτικό και πολιτικό προσωπικό.
Αποκλειστικές πληροφορίες του thebest.gr αναφέρουν ότι έγγραφο που φέρει την υπογραφή ανώτερου αξιωματικού του ΚΕΤχ εντέλει το προσωπικό να καταγράψει το υλικό και παράλληλα να υπολογίσει πόσα οχήματα θα χρειαστούν για την μεταφορά του υλικού στην Αθήνα, χωρίς να έχει προηγηθεί η παραμικρή τεχνοοικονομική μελέτη! Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η απόφαση της στρατιωτικής ηγεσίας του Πενταγώνου είναι το Κέντρο Εκπαίδευσης Τεχνικού οριστικά να μεταφερθεί στο 301 Εργοστάσιο Βάσης στους Αγίους Αναργύρους.
Μάλιστα, υπέρμαχος αυτής της απόφασης είναι ο ίδιος ο Αρχηγός ΓΕΣ στρατηγός Κωνσταντίνος Γκίνης.
Στο μεταξύ, μετά την αναβολή του ραντεβού με τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας Πάνο Παναγιωτόπουλο την περασμένη εβδομάδα σήμερα το μεσημέρι, στις 12.30 οι βουλευτές της Αχαΐας, με πρωτοβουλία του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Θανάση Νταβλούρου, θα συναντηθούν έξω από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και στη συνέχεια θα  επιδιώξουν συνάντηση με την πολιτική και στρατιωτική ηγεσία.
Πληροφορίες του thebest.gr αναφέρουν ότι τους βουλευτές της Αχαΐας θα συνοδεύει και απόστρατος αξιωματικός του Σώματος Τεχνικού που έχει θητεύσει σε επιτελική θέση στο ΚΕΤΧ. Ήδη όλοι οι βουλευτές έχουν ενημερωθεί ώστε να είναι παρόντες στις κρίσιμες συναντήσεις που θα ακολουθήσουν και βεβαίως οποιαδήποτε απουσία θα «καταγραφεί» αρνητικά...
Πάντως, ο ίδιος ο Υπουργός κ. Παναγιωτόπουλος τηρεί έως τώρα μια ασαφή στάση καθώς ισχυρίζεται ότι οι εισηγήσεις που έχει δεχθεί από την στρατιωτική ηγεσία συγκλίνουν υπέρ του λουκέτου του στρατοπέδου της Πάτρας και της μεταφοράς του στους Άγιους Αναργύρους. Οι εισηγήσεις, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το thebest.gr, προέρχονται κατά βάση από τον Αρχηγό ΓΕΣ στρατηγό Γκίνη. Πίσω από αυτές τις εισηγήσεις "οχυρώνεται" ο Παναγιωτόπουλος.
(Από το thebest.gr)