ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

ΚΚΕ: Υπόλογη η κυβέρνηση για άλλη μια υπόθεση διαφθοράς

Πηγή: Eurokinissi 
 
 
Σχόλιο του Γραφείου Τύπου της ΚΕ για το ένταλμα σύλληψης σε βάρος του Δ. Αβραμόπουλου 

Σε σχόλιό του για το ένταλμα σύλληψης σε βάρος του Δ. Αβραμόπουλου, το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ σημειώνει τα εξής:

«Κανείς δεν μπορεί να πέφτει πια από τα σύννεφα κάθε φορά που αποκαλύπτεται ο χορός των εκατομμυρίων γύρω από τα λόμπι, τις αμαρτωλές ΜΚΟ, τα όργανα και τους αξιωματούχους της ΕΕ, που για λογαριασμό ανταγωνιστικών επιχειρηματικών συμφερόντων προωθούν την αντιλαϊκή πολιτική. Είναι, άλλωστε, γνωστή σε όλους η διαδρομή Επιτρόπων και ευρωβουλευτών, μετά τη θητεία τους να τοποθετούνται σε ΜΚΟ και λόμπι, που η ίδια η ΕΕ επίσημα αποκαλεί "ζωτικό στοιχείο της ευρωπαϊκής δημοκρατίας". Αυτή την κανονικότητα της θεσμοθετημένης διαφθοράς "με τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής" επικαλείται κι ο ίδιος ο Δ. Αβραμόπουλος, ως τεκμήριο αθωότητας!

Η κυβέρνηση της ΝΔ είναι υπόλογη για άλλη μια υπόθεση εμπλοκής στελέχους της σε υπόθεση διαφθοράς, η οποία, χωρίς καθυστέρηση, πρέπει να διερευνηθεί. Υπόλογα όμως είναι και όλα τα κόμματα που παρουσιάζουν την ΕΕ της σαπίλας, των συμφερόντων, των μονοπωλίων και των πολέμων, ως "θεματοφύλακα του κράτους δικαίου"».

Δεν υπάρχουν σχόλια: