
Μπένετ: Το Ισραήλ πέρασε λαθραία στο Ιράν δέκτες δορυφορικού ίντερνετ Starlink για να προκαλέσει εξέγερση, που όμως συσπείρωσε τον Ιρανικό λαό!
Ο
πρώην πρωθυπουργός του Ισραήλ, Ναφτάλι Μπένετ, αποκάλυψε κατά τη
διάρκεια της Συνόδου Κορυφής Διεθνούς Πολιτικής του JNS στην Ιερουσαλήμ
ότι το Ισραήλ είχε λαθραία μεταφέρει στο Ιράν δεκάδες χιλιάδες δέκτες
Starlink για να βοηθήσει τους αντικαθεστωτικούς διαδηλωτές να
συντονιστούν και να ανατρέψουν την ιρανική κυβέρνηση. Πρόκειται για απροκάλυπτη επέμβαση στο εσωτερικό του κράτους, που αποσκοπούσε σε εξέγερση και προκληση αναταραχών
«Ξεκίνησα μια διαδικασία απόκτησης και λαθραίας μεταφοράς στο Ιράν δεκάδων χιλιάδων δεκτών Starlink που θα επέτρεπαν τη συνέχεια του διαδικτύου και των κοινωνικών δικτύων», δήλωσε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι «δυστυχώς, η σημερινή ανίκανη ισραηλινή κυβέρνηση σταμάτησε να το κάνει αυτό. Και όταν έγιναν οι διαδηλώσεις, αυτή η υποδομή δεν υπήρχε».
Το Starlink, που ανήκει στην SpaceX του Έλον Μασκ, παρέχει δορυφορικές συνδέσεις διαδικτύου και δεν διαθέτει άδεια λειτουργίας στο Ιράν, αν και ο Μασκ έχει δηλώσει ότι η υπηρεσία είναι ενεργή εκεί. Το Ιράν έχει κατηγορήσει στο παρελθόν Ισραήλ και ΗΠΑ για λαθραία μεταφορά των συσκευών, υπονομεύοντας την ασφάλειά του. Οι ιρανικές αρχές έχουν διακόψει την πρόσβαση στο διαδίκτυο σε περιόδους αναταραχής, συμπεριλαμβανομένων των θανατηφόρων διαδηλώσεων τον Ιανουάριο και κατά τη διάρκεια του πολέμου των ΗΠΑ και του Ισραήλ με το Ιράν που ξεκίνησε στα τέλη Φεβρουαρίου, με το Reuters να έχει αναφέρει ότι Ιρανοί στράφηκαν στο Starlink σε διακοπές διαδικτύου.
Ο Μπένετ, επικεφαλής δεξιού κόμματος και υποψήφιος για την πρωθυπουργία στις εκλογές που πρέπει να διεξαχθούν έως τον Οκτώβριο, κάλεσε Ισραήλ και άλλα κράτη της Μέσης Ανατολής να «ενώσουν τις δυνάμεις τους για να απωθήσουν και τελικά να ανατρέψουν» την ιρανική κυβέρνηση, λέγοντας χαρακτηριστικά υπό χειροκρότημα: «Είναι ένα σάπιο, παλιό, αποκομμένο, ανίκανο καθεστώς και θα πέσει όπως έπεσε η Σοβιετική Ένωση».
Το γραφείο του Νετανιάχου δεν απάντησε άμεσα, ενώ η SpaceX δεν ήταν διαθέσιμη για σχολιασμό.
Ρεπορτάζ: Κατερίνα Λέκα, για το KONTRAnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου