ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝ: «Για άλλη μια φορά η δημοτική αρχή Πελετίδη συνελήφθη ψευδόμενη στην προσπάθεια της να κάνει το άσπρο -μαύρο»
«Ο ΟΛΠΑ δε θα είχε ουδεμία αντίρρηση για διέλευση του ποδηλατόδρομου από την οδό Νόρμαν έως την Αγίου Νικολάου εσωτερικά της υφισταμένης περίφραξης προς την πλευρά του λιμένα».
Τα παραπάνω υποστηρίζει ο ΟΛΠΑ ως απάντηση στην θέση της δημοτικής αρχής ότι δεν προσέφερε τμήμα της λιμενικής ζώνης στον Δήμο Πατρέων για την κατασκευή του ποδηλατόδρομου, που σήμερα διχοτόμησε την παραλιακή Όθωνος Αμαλίας, με αποτέλεσμα την επικίνδυνη κίνηση των οχημάτων, με κίνδυνο να χαθούν ανθρώπινες ζωές!
Στην ανακοίνωση της δημοτικής παράταξης ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝ αναφέρονται τα παρακάτω σχετικά:
«ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ παραλιακό μέτωπο και το τρένο, ο δήμαρχος κ. Πελετίδης ισχυρίστηκε ότι δεν δόθηκε η άδεια από τον ΟΛΠΑ για να γίνει ο ποδηλατόδρομος στο Βόρειο τμήμα του λιμανιού, μέσα από το τείχος, έτσι ώστε να μην καρατομήσει την Όθωνος Αμαλίας και δημιουργήσει όλο αυτό το κυκλοφοριακό κομφούζιο.
• Προκαλούμε τη δημοτική αρχή να παρουσιάσει στους Πατρινούς το έγγραφο με το οποίο ζητά από να παραχωρηθεί μέρος του Βόρειου τμήματος του λιμένα και την αρνητική απάντηση του ΟΛΠΑ.
ΘΑ ΖΗΤΉΣΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΔΗΜΌΣΙΑ ΣΥΓΝΏΜΗ.
Αντίθετα με ανακοίνωσή του Ο ΟΛΠΑ απάντηση προς την ΟΙΚΙΠΑ 9 Οκτωβρίου 2017 (με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ) ενημέρωνε ότι: «Ο ΟΛΠΑ δε θα είχε ουδεμία αντίρρηση για διέλευση του ποδηλατόδρομου από την οδό Νόρμαν έως την Αγίου Νικολάου εσωτερικά της υφισταμένης περίφραξης προς την πλευρά του λιμένα. Άλλωστε αυτό αποτελεί μέρος της συμφωνίας που επετεύχθη έτυχε της ομόφωνης έγκρισης του δημοτικού συμβουλίου και αποτυπώθηκε στα νέα όρια της χερσαίας ζώνης λυμένα. Υπενθυμίζουμε ότι τα νέα όρια της χερσαίας ζώνης λιμένα όπως διά του ΦΕΚ 45 Δ / 24 Φεβρουαρίου 2017 έχουν πλέον εγκριθεί μετατοπίστηκαν κατά τρία περίπου μέτρα δυτικά της υφιστάμενης περίφραξης ακριβώς για να υπάρξει η δυνατότητα διαμόρφωσης ποδηλατόδρομου».*
Παράλληλα το θέμα αυτό της διέλευσης μέσα από το τείχος του λιμανιού προς τη Θάλασσα είχε φέρει επανειλημμένως η παράταξη μας Ώρα Πατρών** από το 2019 έως και το 2023 αλλά η δημοτική αρχή ΕΜΜΟΝΙΚΑ επέμεινα να περάσει από την Όθωνος Αμαλίας, με αποτέλεσμα τα γνωστά προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί από την έναρξη λειτουργίας του.
Έφτασε δε στο σημείο ο τότε αντιδήμαρχος να απαντήσει το ανεκδιήγητο: "και τι έγινε μετά από μερικά χρόνια θα το ξηλώσουμε γιατί θα περάσει το τρένο" τόσο κυνικά, για χρήματα που έχει πληρώσει ο Πατραϊκός λαός. Αλίμονο στην πραγματικότητα αν διαφωνεί με τη θεωρία σας...
Επειδή πιστεύετε ότι οι Πατρινοί τρώνε τα ψέματα σας, σάς ενημερώνουμε ότι έχουν αλλάξει διατροφή εδώ και καιρό.
** https://elime.gr/o-l-pa-apantisi-stin-anakoinosi-tis-dimotikis-parataxis-ora-patron/?fbclid=IwY2xjawSpj_NleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFJUG03Q1ZqbVMyR3kwQWdUc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHpXA8pH2sG_9BSAGQRDwf5DpciL658A1GhZQnt9C-e_1yBcpDy5H7tp5cyyx_aem_79dVOfkTxafrAkxdaQme_w
Για τη
διευκόλυνση σας, επισυνάπτουμε και την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για τον
καθορισμό της διαδρομής του ποδηλατόδρομου, αλλά και προγενέστερη απόφαση
(2012), παραλαβή μελέτης για δίκτυο ποδηλατόδρομων στην Πάτρα, του 2012 που
αποδεικνύει ότι η σημερινή δημοτική αρχή, ούτε την Αμερική ανακάλυψε για τη
δημιουργία του ποδηλατόδρομου, ούτε την πυρίτιδα, αφού η διεκδίκηση του
Παραλιακού μετώπου από τους Πατρινούς, πολύ νωρίτερα είχε ξεκινήσει χωρίς αυτή
να συμμετέχει και υλοποιήθηκε επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ το 2017, χωρίς να παραδοθεί
το ΤΑΙΠΕΔ, όπως γίνεται αυτή τη στιγμή με τον Βόρειο Λιμένα από τη σημερινή
κυβέρνηση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου