Εκτός τόπου και χρόνου Κυριάκος Μητσοτάκης επιμένει στο αφήγημα των δήθεν μέτρων της κυβέρνησης κατά της ακρίβειας, πραγματοποιώντας νέο επικοινωνιακό σόου στο σουπερμάρκετ, κάτι που ωθεπί τον πρόεδρο Κασσελάκη του ΣΥΡΙΖΑ, να του γραψει στο διδίκτυο, να αλλάξει τη φορεσδιά του καταναλωτή γιατί πάλιωσε.
Και τούτο με αφορμή τα παραπάνω, συν το ότι αυτή η επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ, που έκανε ο Μητσοτάκης ήταν αιφνιδιαστική, απροειδοποίητη, αλλά όλα τυα κανάλια περιέργως ήσαν παρόντα, πιστοί ακόλουθοι της π[ροπαγανδιστικές ενέργειας του πρωθυπουργού!
Στη διάρκεια της επίσκεψή του στη Λένορμαν ο πρωθυπουργός πλησίασε να χαιρετήσει την ηλικιωμένη γυναίκα που τοποθετούσε προϊόντα στο καλάθι της.
«Να αγοράσετε καλλυντικά, είναι φθηνότερα» ήταν η ατάκα που είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, αφήνοντας ενεούς όσους τον ακολουθούσαν αλλά και όσους είδαν σε βίντεο το χαρακτηριστικό απόσπασμα.
Την ώρα που τα περισσότερα βασικά είδη διατροφής έχουν αυξηθεί έως και 136%, με τους πολίτες να αδυνατούν να ανταπεξέλθουν, ο πρωθυπουργός επιλέγει να διαφημίσει καλλυντικά επειδή όπως είπε του φάνηκαν φτηνότερα. Πρωθυπουργός Βερσαλλιών, χωρίς επαφή με την ελληνική πραγματικότητα.
Πάντως στην προπαγάνδα του Μαξίμου ήταν τέσσερις χιλιάδες προϊόντα που τέθηκαν στο,καλάθι της νοικοκυράς, αλλά δυστυχώς από αυτά, φαγώσιμα ήταν μόνον τρια, τέσσερα! Τι ΄ξηταν; σαπούνια, οδοντόκρεμες, αλοιφές και τέτοια γενικώς, που θα τα χρειστεί η νοικοκυρά μία φορά το μήνα και αν...
Βέβαια η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδας είχε το... παπατζιλίκι με τα τρόφιμα, μιλώντας την προηγούμενη εβδομάδα στην εκπομπή του Γ. Παπαδάκη, στον ΑΝΤ1, αλλά, μπαινάκης, βγαινάκης!
Παρακολουθείστε παρακάτω, μερικές αντιδράσεις από την πλατφόρμα «Χ» :
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου