![]() |
| Το πολυτελέστατο ξενοδοχείο, πρώην Μωρέας, πουν ανακαινισμένο αποτελεί διαμάντι της Πάτρας. |
Γιάννης Λάμπρου
"τα εγκαίνια του πρώην «Μορέα», ενός ιστορικού ξενοδοχείου της πόλης, που μετά από δεκαετίες πήρε και πάλι ζωή και ανταποκρίθηκα".
Αυτά δεν σου λέγαμε Δήμαρχε πριν δύο μήνες με τον Μπελαβίλα για τα άδεια κουφάρια της παραλιακής και πώς θα πάρουν ζωή και εσύ μας κατηγορούσες ότι θέλουμε να ιδιωτικοποιήσουμε την παραλιακή ζώνη?
Ποιος θα κάνει επενδύσεις στα ιδιωτικά κτίρια, ο Δήμος? Φυσικά οι ιδιώτες. Και καμιά φορά τυγχάνει να είναι και αμερικανικές εταιρείες όπως διαπίστωσες κατά τη συζήτησή σου με τον Πρέσβη.
(Από τον προσωπικό λογαριασμό του στο fb του Γιάννη Λάμπρου υποψηφίου με την ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝ).


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου