«Να δείξτε του Μητσοτάκη την κακία και τη 'μοβορία. Έπιασε και τους
πεθαμένους για να βγει να κυβερνήσει. Αν ο κόσμος δεν έχει μνήμη ας πάει
να τον ψηφίσει. Εγώ γέρασα, εγώ δεν τον ψηφίζω, να σκεφτεί ο κόσμος τα
50 χρόνια που ήταν επάνω (σ.σ. στην εξουσία) τι κάνανε» είπε η
ηλικιωμένη κυρία στην κάμερα του Open σε ρεπορτάζ στη λαϊκή αγορά, με τον ευθύ
τρόπο που οι άνθρωποι ξέρουν να μιλούν. Και κατέληξε:
"Ποιος έκοψε τις συντάξεις"
"Ποιος έκοψε τις συντάξεις"

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου