Ισραήλ και η Χεζμπολάχ συνεχίζουν τις μάχες στον Λίβανο μετά τους ισραηλινούς βομβαρδισμούς
Σύμφωνα με το Associated Press το Ιράν ανακοίνωσε ότι κλείνει ξανά τα Στενά του Ορμούζ, καθώς το Ισραήλ και η Χεζμπολάχ συνεχίζουν τις μάχες στον Λίβανο, με την εύθραυστη εκεχειρία να δοκιμάζεται ξανά.
Η ανακοίνωση της Τεχεράνης έρχεται από ισραηλινή αεροπορική επιδρομή την Τετάρτη που είχε ως αποτέλεσμα να σκοτωθούν δύο άνθρωποι, σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων του Λιβάνου. Ήταν η πρώτη αεροπορική επιδρομή του Ισραήλ στον Λίβανο από τότε που τέθηκε σε ισχύ η τελευταία εκεχειρία το Σάββατο.
Ο υπουργός Άμυνας του Ισραήλ δήλωσε την Τετάρτη ότι οι ΗΠΑ δεν έχουν απαιτήσει από το Ισραήλ να αποσυρθεί από τον Λίβανο και υποστήριξε ότι το Ισραήλ θα παραμείνει εκεί όσο η Χεζμπολάχ αποτελεί απειλή για τα στρατεύματά της και τους κατοίκους της. Η Χεζμπολάχ αρνήθηκε να σταματήσει τις επιθέσεις εκτός εάν το Ισραήλ δεσμευτεί να αποσυρθεί.
Λιβανέζοι και Ισραηλινοί αξιωματούχοι συναντώνται ξανά αυτή την εβδομάδα στην Ουάσινγκτον. Ο Λίβανος ελπίζει ότι οι άμεσες διαπραγματεύσεις θα οδηγήσουν σε ένα σχέδιο για την αποχώρηση του Ισραήλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου