![]() |
|
Οι Άδωνις Γεωργιάδης, Στέφανος Κασσελάκης και Τάιλερ Μακμπέθ (Πηγή φωτογραφιών: Newsit - EUROKINISSI) |
Με τον υπ. Υγείας, να καλοβλέπει την πρόταση Τάιλερ να αναλάβει ως σύμβουλος για θέματα Υγείας... παρά τω Υπουργώ!
Έχει περάσει μία εβδομάδα από την δημοσιοποίηση της είδησης ότι ο σύζυγος του Στέφανου Κασσελάκη των Δημοκρατών, ο κ. Τάιλερ Μακμπέθ, βρίσκονται σε συνδιαλλαγή, με τον υπ. Υγείας, να καλοβλέπει την πρόταση Τάιλερ να αναλάβει ως σύμβουλος για θέματα Υγείας παρά τω Υπουργώ και δεν υπήρξε παραπέρα αντίδραση εκ μέρους των Δημοκρατών!
Σύμφωνα με το Newsir, θετικά ανταποκρίθηκε ο Άδωνις Γεωργιάδης στο ενδεχόμενο συνάντησης με τον Στέφανο Κασσελάκη και τον σύζυγό του, μετά την πρόταση που διατυπώθηκε σε διαδικτυακή εκπομπή για έναν διάλογο γύρω από το Εθνικό Σύστημα Υγείας. Ο υπουργός Υγείας ευχαρίστησε δημοσίως τους δύο για τα θετικά τους σχόλια και δήλωσε διαθέσιμος για ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων.
Η πρόταση προς τον Άδωνι Γεωργιάδη έγινε από τον Τάιλερ Μακμπέθ, παρουσία του Στέφανου Κασσελάκη, στο vidcast του LGBT Center Greece στο YouTube. Ο σύζυγος του προέδρου των «Δημοκρατών», ο οποίος έχει εργαστεί στο παρελθόν σε δομές υγείας στις ΗΠΑ, είπε ότι θα ήθελε να καθίσει στο ίδιο τραπέζι με τον υπουργό Υγείας για να συζητήσουν «όλες τις δυνατότητες» του ΕΣΥ.
«Είμαι στη διάθεση του κ. Προέδρου»
Με ανάρτησή του στα social media, ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης απάντησε άμεσα στο άνοιγμα που έγινε από την πλευρά Κασσελάκη.
«Ευχαριστώ θερμά τους κ. Τάιλερ Μακμπέθ και Στέφανο Κασσελάκη για τα καλά τους λόγια και φυσικά είμαι στη διάθεση του κ. Προέδρου για ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων για το ΕΣΥ», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Τάιλερ, θα δεχτεί την πρότασή σου»
«Δεν τον έχω γνωρίσει προσωπικά. Θα ήθελα πολύ ο Άδωνις, αν το ακούει αυτό, να καθίσει να συζητήσουμε για όλες τις δυνατότητες», ανέφερε ο σύζυγος του προέδρου του κόμματος «Δημοκράτες – Προοδευτικό Κέντρο».
Από την πλευρά του, ο Στέφανος Κασσελάκης εμφανίστηκε βέβαιος ότι ο υπουργός Υγείας θα ανταποκριθεί.
«Τάιλερ, θα δεχτεί την πρότασή σου», είπε στον σύζυγό του, ο οποίος απάντησε: «Τέλεια, ας κανονίσουμε τη συνάντηση». Ο πρόεδρος των «Δημοκρατών – Προοδευτικό Κέντρο» δεν παρέλειψε πάντως να κρατήσει σαφείς πολιτικές αποστάσεις από τον κ. Γεωργιάδη, σημειώνοντας ότι διαφωνεί μαζί του «σε έναν τεράστιο αριθμό ζητημάτων».
Παρά ταύτα, αναγνώρισε πως, «προς τιμήν του», ο υπουργός Υγείας «δεν φοβάται να βρεθεί εκτός των συνηθισμένων» και ανταποκρίνεται σε δημόσιους διαλόγους, σε αντίθεση –όπως είπε– με άλλους στη Νέα Δημοκρατία.
Η Ελλάδα ως «σπίτι»
Στη διάρκεια της ίδιας συζήτησης, ο Στέφανος Κασσελάκης και ο Τάιλερ Μακμπέθ αναφέρθηκαν και στα τρία χρόνια παραμονής τους στην Ελλάδα, λέγοντας ότι η χώρα έχει πλέον εξελιχθεί σε σταθερή βάση της ζωής τους.
Ο Τάιλερ Μακμπέθ σημείωσε ότι ο χρόνος πέρασε «πολύ γρήγορα» και ότι, ιδίως τον τελευταίο χρόνο, έχει αρχίσει να συνειδητοποιεί πως η Ελλάδα γίνεται το σπίτι τους.
«Είμαστε πολύ πιο κοντά στο να νιώθουμε σπίτι απ’ ό,τι στην αρχή», ανέφερε, δίνοντας στη συζήτηση έναν πιο προσωπικό τόνο.
Σχόλιο του Istologiou G. Mosxou:
Φαίνεται πως και υπό το φως των αρνητικών δημοσκοπήσεων για το κόμμα Δημοκρατών, ο πολιτικός σχηματισμός του κ. Κασσελάκη, περισσότερο τείνει να εξελιχθεί σε... φόρουμ διαλόγου μεταξύ αυτού και της παραχειμάζουσας νύχτας της Δεξιάς, που σήμερα συγκεντρώνει σύσσωμη την διαμαρτυρία του ελληνικού λαού και έχει ανάγκη το... ξέπλυμα των αμαρτιών της, παρά σε κίνημα διαμαρτυρίας κατά του χρεοκοπημένου νεοφιλεύθερου πολιτικού συστήματος!
Αχ βρε τι στήριξε κάποτε, στο κοντινό παρελθόν, ο ελληνικός λαός! Τι φύλαγαν στον κόρφο τους μεγαλόσχημοι της ριζοσπαστικής Αριστεράς, που σήμερα διαρρηγνύουν τα... ιμάτιά τους; Που μας έφερναν τον σωτήρα στην Πάτρα να τον γνωρίσουμε, να περιοδεύει στον πεζόδρομο της Ρήγα Φεραίου; Και να ακολουθήσουν τα πυρά από το... μπουζουκομάγαζο της ανίερης Οδού.
Και μετά είναι να αναρωτιόμαστε πως το κόμμα του Αλέξη Τσίπρα εκτοξεύεται καθημερινά στις δημοσκοπήσεις και μέσα σε λίγες ημέρες να αποτελεί φάρο ελπίδας για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της κυβερνητική σήψης, των σκανδάλων και της διαφθοράς!
Αγανακτισμένοι οι πολίτες ψάχνουν δημοκρατική διέξοδο, από τον αμαρτωλό κλοιό, που τους εγκλώβισε το πολιτικό σύστημα!
Κι αναρωτιέται κανείς: Τι θα μπορούσε να προσφέρει ένας ακόμη Σύμβουλος Υγείας στους τετρακόσιους που έχει μαζέψει ο Μητσοτάκης, στο όνομα της... ολιγομελούς κυβέρνησής του; Εκτός από μία ανίερη συναλλαγή;

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου