Φωτογραφία του 2004 από την επίσκεψη στο εργαστήριο του χρυσοχέρη κ. Βασίλη Παστέλη (Δούκας) . Αξίζει να παρατηρήσουμε τα εργαλεία και μερικές από τις κατασκευές του. |
Υπήρχε διαθέσιμη αίθουσα κι εκπαιδευτικός για την δημιουργία δεύτερου τμήματος Ε’ τάξης στο μειονοτικό Δημοτικό Σχολείο Σημάντρων;
«Ερωτάται ο Υπουργός Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού :
Με δεδομένο ότι για τον συγκεκριμένο μαθητή έγινε αίτηση μετεγγραφής αρχικά από άλλο Νομό, γιατί δεν εμφανίστηκε το υπεράριθμο του τμήματος της Ε’ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σήμαντρων στην πλατφόρμα Myschool, ώστε να υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση και προγραμματισμός και να γνωρίζουν από την αρχή οι γονείς σε ποιο σχολείο θα φοιτήσει το παιδί;
Υπήρχε διαθέσιμη αίθουσα κι εκπαιδευτικός για την δημιουργία δεύτερου τμήματος Ε’ τάξης στο μειονοτικό Δημοτικό Σχολείο Σημάντρων;
Πόσα παιδιά φοιτούν στην αντίστοιχη τάξη στο Δημοτικό Σχολείο Πορταριάς;».
Τα παραπάνω ρωτούν οι βουλεύτριες του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Μάλαμα Κυριακή και Πούλου Παναγιώτα, το υπουργείο για το ζήτημα που δημιουργήθηκε με τον 10χρονο μαθητή του δημοτικού σχολείου Σημάντρων την πρώτη μέρα εισόδου του στην τάξη. Η διευθυνση έκρινε ότι ήταν υπεράριθμός των 25 παιδιών και με εντολή της Πρωτοβάθμιας κάλεσε την Αστυνομία να βγάλει το παιδί από την τάξη ενώ αυτό εκλαιγε μπροστά στο αναπάντεχο που του συνέβη!
Στην ερώτησή τους αναλυτικά οι δύο βουλεύτριες του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ αναφέρουν:
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τους κ.κ. Υπουργούς:
- Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού
- Εσωτερικών
- Προστασίας του Πολίτη
Θέμα: «Τι συνέβη με τον μαθητή του δημοτικού σχολείου Σημάντρων;»
Τις τελευταίες ημέρες είδε το φως της δημοσιότητας καταγγελία γονέα σε σχέση με την μη εγγραφή του παιδιού του στο Δημοτικό Σχολείο Σήμαντρων και την εγγραφή του στο Δημοτικό Σχολείο Πορταριάς Χαλκιδικής. Σύμφωνα με τα όσα εμφανίζονται στα σχετικά δημοσιεύματα, ο γονέας την ημέρα του Αγιασμού του Δημοτικού Σχολείου Σήμαντρων ενημερώθηκε για τον αριθμό των μαθητών της Ε’ Τάξης του σχολείου. Οι μαθητές, σύμφωνα με όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας, ήταν 25 και ενδεχόμενη 26 εγγραφή στο σχολείο θα έπρεπε να οδηγήσει στην αύξηση της οργανικότητας του σχολείου και στην δημιουργία δεύτερου τμήματος της Ε’ τάξης. Στο πλαίσιο αυτό, αποφασίστηκε από την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χαλκιδικής το παιδί να εγγραφεί στο κοντινότερο Δημοτικό Σχολείο, εκείνο της Πορταριάς, το οποίο απέχει 7 χιλιόμετρα. Τέλος, υπάρχει αναφορά στα μέσα ενημέρωσης για παρουσία της αστυνομίας στο σχολείο, για την εφαρμογή της απόφασης.
Επειδή το ζήτημα άπτεται ευαίσθητων εκπαιδευτικών κι οικογενειακών ζητημάτων
Ερωτάται ο Υπουργός Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού :
Με δεδομένο ότι για τον συγκεκριμένο μαθητή έγινε αίτηση μετεγγραφής αρχικά από άλλο Νομό, γιατί δεν εμφανίστηκε το υπεράριθμο του τμήματος της Ε’ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σήμαντρων στην πλατφόρμα Myschool, ώστε να υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση και προγραμματισμός και να γνωρίζουν από την αρχή οι γονείς σε ποιο σχολείο θα φοιτήσει το παιδί;
Υπήρχε διαθέσιμη αίθουσα κι εκπαιδευτικός για την δημιουργία δεύτερου τμήματος Ε’ τάξης στο Δημοτικό Σχολείο Σημάντρων;
Πόσα παιδιά φοιτούν στην αντίστοιχη τάξη στο Δημοτικό Σχολείο Πορταριάς;
Ερωτάται ο Υπουργός Εσωτερικών :
Με δεδομένο ότι πρέπει να υπάρχει μέριμνα για την ασφαλή μετακίνηση του παιδιού από τα Σήμαντρα στην Πορταριά, θα προβλεφθεί κάλυψη της μεταφοράς από την Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής;
Ερωτάται ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη :
Υπήρξε κλήση της αστυνομίας κατά την διάρκεια του Αγιασμού στο Δημοτικό Σχολείο Σήμαντρων, που να σχετίζεται με την μετεγγραφή του εν λόγω μαθητή;
Οι Ερωτώντες Βουλευτές
Μάλαμα Κυριακή
Πούλου Παναγιώτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου