Μιλά ο Αντώνης Ψαρόπουλος, νομικός και πατέρας της εικοσάχρονης Μάρθης που σκοτώθηκε το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου 2023 στα Τέμπη
H Hellenic Train, χρησιμοποιεί το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας παρατύπως από το 2019. Αυτό αποκάλυψε το βράδυ της Παρασκευής χθες στο Kontra Channel, ο Αντώνης Ψαρόπουλος, νομικός και πατέρας της εικοσάχρονης Μάρθης που σκοτώθηκε το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου 2023 στα Τέμπη.
Σύμφωνα με τον ίδιο, από τα στοιχεία της ποινικής έρευνας που είναι σε εξέλιξη, έχει προκύψει ότι εδώ και τέσσερα χρόνια, η Hellenic Train, δεν έχει υπογράψει, ως οφείλει από τον νόμο, σύμβαση πρόσβασης και χρήσης του δικτύου.
Όπως εξήγησε ο κ. Ψαρόπουλος, «η σύμβαση παραχώρησης των σιδηροδρομικών μεταφορών στην Hellenic Train, προβλέπει ρητά ότι αυτή η συμφωνία, υπογράφεται κάθε έτος και πρέπει να κοινοποιείται εντός 30 ημερών στο υπουργείο Μεταφορών». «Αυτό σημαίνει» συνέχισε, «ότι το υπουργείο Μεταφορών, γνώριζε ότι δεν υπάρχει συμφωνία χρήσης του δικτύου».
Όπως αποκάλυψε μάλιστα, «ο ΟΣΕ, απέστειλε, τον Νοέμβριο του 2021 εξώδικο προς την Hellenic Train, προκειμένου να υπογράψει τις συμβάσεις χρήσης του δικτύου των ετών 2020 και 2021, δηλώνοντας ότι διαφορετικά θα αναγκαζόταν προς διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος και της ασφάλειας των μεταφορών, να πράξει τα νόμιμα».
«Αυτή η εξώδικη δήλωση» είπε ο κ. Ψαρόπουλος, «δεν απαντήθηκε ποτέ».
«Με άλλα λόγια» κατέληξε, «από την 1η Ιανουαρίου 2020, χρησιμοποιείται το σιδηροδρομικό δίκτυο, χωρίς να είναι σε ισχύ συμφωνία χρήσης του».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου