ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 9 Ιουνίου 2020

Εκπαιδευτικοί Κοινωνικών Επιστημών (ΠΕ 78) Ν. ΑΧΑΪΑΣ


                                                                  
Εξαφάνιση Κοινωνιολογίας & Κοινωνικών Επιστημών από τη Β/βάθμια Εκπαίδευση

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019

Πανελλήνιο μέτωπο Προοδευτικών Εκπαιδευτικών


Συμμετέχει η ΕΑΚ Πρωτοβάθμιας Πάτρας με τους παρακάτω υποψηφίους της


Εξέδωσαν σχετική ανακοίνωση

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Ενωτική Αγωνιστική Κίνηση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πάτρας αναφέρει τα εξής: 

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2018

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στηρίζει την Εκπαίδευση

Παρουσιάστηκαν οι νέες δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου
 Η σύσταση και λειτουργία των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ) παρουσιάστηκε στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας της Δυτικής Ελλάδας, στη διάρκεια συνάντησης που φιλοξενήθηκε σήμερα Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2018, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας στην Πάτρα.

Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017

Ημερίδα με τίτλο: «Φύλο και Εκπαίδευση» το Σάββατο



Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων σας προσκαλούν στην Ημερίδα που συνδιοργανώνουν με τίτλο:  «Φύλο και Εκπαίδευση»
Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2017 στην αίθουσα «Γαλάτεια Σαράντη» του ΥΠΠΕΘ, ώρες 09:30πμ - 15:00μμ.

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

Οκτακόσιοι αναπληρωτές τοποθετούνται στη Β΄βάθμια

Πρόσληψη 798 αναπληρωτών Β/βαθμιας Εκπαίδευσης - Τα ονόματα
Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, για το σχολικό έτος 2016-2017, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές, πλήρους ωραρίου, 798 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ09, ΠΕ10, ΠΕ13, ΠΕ15, ΠΕ18.23, ΠΕ19-20 και ΤΕ01.19 για την κάλυψη λειτουργικών κενών σε δημόσια σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με χρηματοδότηση από τον Τακτικό Προϋπολογισμό. 

Τρίτη 12 Ιουλίου 2016

Αυτόνομο το Σχολείο των φυλακών Αγ. Στεφάνου Πάτρας




Ικανοποιήθηκε το αίτημα για αυτονόμηση του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) του Καταστήματος Κράτησης Αγ. Στεφάνου, που είχε υποβληθεί τόσο από  τη Διοίκηση των Φυλακών και του Σωματείου Εργαζομένων στο Υπ. Δικαιοσύνης, όσο και από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του σχολείου, στο γραφείο της Αν. Υπουργού Παιδείας, Σίας Αναγνωστοπούλου. 

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Τσίπρας: 23% στην Εκπαίδευση είναι πολύ, θα αλλάξει



Ζήτησα από την υπηρεσιακή κυβέρνηση να αναστείλει το μέτρο, είναι λάθος και προς λάθος κατεύθυνση 

Την πρόθεσή του να απαλλαγεί η κοινωνία οριστικά από το μέτρο του 23% στην ιδιωτική εκπαίδευση υπογράμμισε ο Αλέξης Τσίπρας, ενώ παράλληλα τόνισε πως οι ξένες επενδύσεις δεν θα έρθουν μόνο από την ελάφρυνση της φορολογίας, αλλά και από τη σταθερή οικονομία μιας χώρας.

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

Αναστολή του ΦΠΑ των 23% στην Εκπαίδευση

Αλεξιάδης: Εντός της ημέρας η αναστολή του ΦΠΑ στην Iδιωτική Eκπαίδευση

Ως τις 16 Οκτωβρίου 2015 μετατίθεται η εφαρμογή



Τελικά έως τις 16 Οκτωβρίου 2015 μετατίθεται η εφαρμογή του ΦΠΑ 23% στην ιδιωτική εκπαίδευση, σύμφωνα με εγκύκλιο που εξέδωσε η γενική γραμματέας Δημοσίων Εσόδων, Κ. Σαββαΐδου.

Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Η Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας στηρίζει το Κοινωνικό Φροντιστήριο

Το πανό της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας μιλάει μόνο του.



ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ                                      
 Πάτρα 18/9//2012

ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ
ΜΑΝΙΑΚΙΟΥ 6 & ΚΟΡΙΝΘΟΥ, ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ. / FAX : 2610 - 278776
http://aelmeahaias.wordpress.com,

Οι εκπαιδευτικοί από τη φύση του επαγγέλματός μας βρισκόμαστε πιο κοντά στις επιπτώσεις της κρίσης και της ακολουθούμενης κυβερνητικής πολιτικής στους μαθητές και στους γονείς τους. Αγωνιζόμαστε για ουσιαστική μόρφωση των παιδιών και ιδιαίτερα εκείνων που δεν έχουν τις οικονομικές και κοινωνικές προϋποθέσεις κι έτσι πολλές φορές αποβάλλονται από το εκπαιδευτικό σώμα.
Σήμερα που η φτωχοποίηση μεγάλων στρωμάτων του ελληνικού πληθυσμού εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, σήμερα που η πολιτική των μνημονίων περιθωριοποιεί όλο και περισσότερες οικογένειες, σήμερα που το κράτος αποσύρεται από τις υποχρεώσεις του απέναντι στην κοινωνία και τους νέους μας, οφείλουμε να πρωτοστατήσουμε ώστε να υψωθεί ένα δίχτυ κοινωνικής αλληλεγγύης για εκείνα τα κοινωνικά στρώματα που πλήττονται ιδιαίτερα.
Η Α΄ΕΛΜΕ Αχαΐας στηρίζει την αντίστοιχη πρωτοβουλία της αντιδημαρχίας εθελοντισμού του Δήμου Πάτρας για τη  δημιουργία ενός κοινωνικού φροντιστηρίου για τη στήριξη των οικονομικά αδυνάτων μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Πάτρας,  που με σχετική απόφαση της  αναλαμβάνει να προσφέρει τη βοήθεια που χρειάζεται ώστε να υλοποιηθεί άμεσα η συγκεκριμένη δράση, με την οργάνωση του κοινωνικού φροντιστηρίου, την επιλογή των μαθητών, την  παραχώρηση αιθουσών και με την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών. Η στήριξή μας είναι απόλυτη ανάγκη όχι μόνο σαν πράξη αλληλεγγύης αλλά και για να αποτρέψουμε όσο μπορούμε το σπρώξιμο μεγάλης μερίδας μαθητών στον εκπαιδευτικό καιάδα.
Γιαυτό καλούμε όλους τους συναδέλφους, αδιόριστους, εν ενεργεία και συνταξιούχους να συνδράμουν σ’ αυτή την προσπάθεια. Παρακαλούμε τούς διευθυντές των σχολείων να ενημερώσουν προσωπικά τους καθηγητές του σχολείου τους, και να καταγράψουν τα παρακάτω στοιχεία για όσους καθηγητές θέλουν να συμμετάσχουν. Στη συνέχεια να στείλουν τα ονόματα στην ΕΛΜΕ.

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ 
ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΜΑΘΗΜΑ
Τύπος σχολείου
ΓΥΜΝ-ΓΕΛ-ΕΠΑΛ
Εμαιλ-τηλ



















Τα σχολεία που θα γίνονται τα μαθήματα θα επιλεγούν με βάση τον αριθμό των μαθητών ανά περιοχή, αφού πρώτα θα γίνει η επιλογή τους. Η επιλογή θα γίνει με βάση οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια. Ανάλογα με τον αριθμό των παιδιών, τα μαθήματα που θα ζητήσουν , τη βαθμίδα εκπαίδευσης, τις διαθεσιμότητες καθηγητών κλπ θα δημιουργηθούν τα αντίστοιχα τμήματα.
 Για την οργάνωση και υποστήριξη αυτής της διαδικασίας θα χρειαστούν και καθηγητές ειδικοτήτων που δεν θα διδάξουν.Για το λόγο αυτό, να σταλούν στοιχεία και για όσους συναδέλφους επιθυμούν να προσφέρουν στο οργανωτικό         μέρος  της διαδικασίας.
               
Για το ΔΣ
Ο  Πρόεδρος Ψαρράς  Σπύρος
Ο Γραμματέας  Δημόπουλος  Βασίλης


Μαθητές του 9ου Γυμνασίου.

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Σικάγο- Απεργία: Μετά από 25 χρόνια, στους δρόμους του αγώνα

Στιγμιότυπο από την κινητοποίηση που έλαβε χαρακτήρα πολιτικό.


 Οι εκπαιδευτικοί αντιτίθενται στην μεταρρύθμιση  του δημάρχου της πόλης

Κλειστά παρέμειναν τα δημόσια σχολεία στο Σικάγο, καθώς οι εκπαιδευτικοί συνέχισαν την απεργιακή κινητοποίησή τους. Σημειώνεται ότι η τελευταία αντίστοιχη απεργία είχε σημειωθεί πριν 25 χρόνια.
Οι 29.000 δάσκαλοι της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απεργούν διαμαρτυρόμενοι για την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που προωθεί ο δήμαρχος της πόλης Ραμ Εμάνιουελ, πρώην επικεφαλής του γραφείου του Αμερικανού προέδρου, Μπάρακ Ομπάμα. Η απεργία ενεπλάκη και στην αμερικανική προεκλογική εκστρατεία, με τον ρεπουμπλικανό υποψήφιο Μιτ Ρόμνει να επικρίνει την κυβέρνηση για την υποτιθέμενη υποστήριξή της προς τα συνδικάτα των εκπαιδευτικών.
"Ο πρόεδρος Ομπάμα επέλεξε στρατόπεδο στη διαμάχη στέλνοντας πέρυσι τον αντιπρόεδρό του για να διαβεβαιώσει το μεγαλύτερο συνδικάτο των εκπαιδευτικών ότι δεν πρέπει να 'αμφιβάλλουν για τη συμπάθεια και τη δέσμευση του προέδρου να παραμείνει στο πλευρό τους'", σημείωσε ο Ρόμνεϊ προσθέτοντας ότι ο ίδιος τάσσεται στο πλευρό "των γονέων και των μαθητών που έχουν ανάγκη από δημόσια σχολεία για να διδαχθούν".
Ο ίδιος ο Αμερικανός πρόεδρος επέλεξε πάντως να μην πάρει θέση στην αντιπαράθεση μεταξύ του στενού του συνεργάτη και ενός συνδικάτου που παραδοσιακά πρόσκειται στους Δημοκρατικούς, παρ' ότι η μεταρρύθμιση που προωθεί ο δήμαρχος της πόλης έχει τη συγκατάθεση του αμερικανικού υπουργείου Παιδείας. Ο εκπρόσωπος Τύπου του Λευκού Οίκου Τζέι Κάρνεϊ δήλωσε ότι ο πρόεδρος επιθυμεί "οι δύο πλευρές να επιλύσουν τις διαφορές τους σύντομα".
Οι εκπαιδευτικοί του Σικάγου αντιτίθενται στο σύστημα αξιολόγησής τους που επιχειρεί να επιβάλει ο Εμάνιουελ. Επισημαίνουν ότι τα σχετικά τεστ δεν λαμβάνουν υπόψη τις επιπτώσεις της φτώχειας και της βίας στις γειτονιές που ζουν οι μαθητές τους. Παράλληλα, ζητούν μισθολογική αύξηση ύψους 30% μετά την απόφαση του δημάρχου να παρατείνει κατά 10 ημέρες τη σχολική χρονιά στο Ιλινόι.



Αρχή φόρμας
Τέλος φόρμας


Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Πάνω από 2.500 μαθητές στην Αχαΐα κινδυνεύουν να μην πάνε σχολείο

Φωτογραφία Αρχείου.


Ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Αχαΐας

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί,
Αγαπητοί γονείς και μαθητές-μαθήτριες
 Η νέα σχολική χρονιά ξεκινάει (αύριο) την Τρίτη 11 Σεπτέμβρη 2012 και πάλι με αρκετά και σημαντικά προβλήματα που η μνημονιακή πολιτική των κυβερνήσεων, τα τελευταία χρόνια, τα έχει πολλαπλασιάσει.  
Πάνω από 2.500 μαθητές και μαθήτριες της Αχαΐας από δύσβατες περιοχές κινδυνεύουν σήμερα να μην πάνε στο σχολείο τους, αφού οι Δήμοι δεν έχουν ολοκληρώσει τους σχετικούς διαγωνισμούς και η Περιφέρεια που έλαβε εντολή από το Υπουργείο να παρατείνει τις υφιστάμενες συμβάσεις, χρωστάει στους λεωφορειούχους πάνω από 13.000.00 ευρώ επειδή το αρμόδιο υπουργείο δεν έχει στείλει τα απαραίτητα χρήματα.
Τα βιβλία μπορεί να έχουν πάει ήδη στα σχολεία αλλά οι λιγοστοί καθηγητές που υπάρχουν καλούνται να διδάξουν σε τάξεις-μαμούθ, λόγω συγχωνεύσεων σχολείων που πραγματοποιεί η Κυβέρνηση στα πλαίσια του περιορισμού  των δαπανών για την Παιδεία.
Τα σχολεία ανοίγουν αλλά οι πιστώσεις στις σχολικές επιτροπές είναι ανύπαρκτες γεγονός που θα δυσκολέψει την λειτουργία των σχολείων.
Τα σχολεία ανοίγουν αλλά οι δάσκαλο και οι καθηγητές είναι ελάχιστοι σε σχέση με όσους απαιτούνται για την εύρυθμη λειτουργία των Σχολείων, με αποτέλεσμα και πάλι να δώσουν ‘’λύση’’ οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που έχουν μετατραπεί σε ‘’εργαζόμενους μιάς χρήσης’’!  

Ο Υπουργός Παιδείας υποσχέθηκε στην Διδασκαλική Ομοσπονδία τον Ιούλιο 1200 διορισμούς και τελικά διορίσθηκαν  μόνο 5 δάσκαλοι και 45 νηπιαγωγοί! Αντίστοιχα και στην Μέση εκπαίδευση τα οργανικά κενά εκτιμώνται πάνω από 3000, μετά και τις συνταξιοδοτήσεις, ενώ οι διορισμοί έγιναν με το…σταγονόμετρο, φθάνοντας μετά βίας τους 225 συνολικά!

Σε χειρότερη θέση βρίσκεται η Ειδική Αγωγή αφού ουδέποτε έγινε ΑΣΕΠ για διορισμούς και το 80% του προσωπικού αποτελείται από αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.
Στην Αχαϊα, στην Στοιχειώδη εκπαίδευση τα τελευταία τρία χρόνια δεν έχει γίνει κανένας διορισμός ενώ έχουν φύγει πάνω από 300 δάσκαλοι. Επίσης για μια ακόμη φορά το βιβλίο της Ιστορίας της ΣΤ’ τάξης εξακολουθεί να προκαλεί ‘’πονοκέφαλο’’ στους εκπαιδευτικούς αφού χορηγείται στα σχολεία χωρίς να το γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί που θα το διδάξουν, ούτε ρωτήθηκε στοιχειωδώς το ΙΠΕΜ της ΔΟΕ.
Στην προσχολική εκπαίδευση, η έλλειψη θέσεων για τα προνήπια δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στους εργαζόμενους γονείς, ενώ είναι γνωστό ότι και τα περισσότερα νηπιαγωγεία λειτουργούν σε μη κατάλληλους χώρους .
Στην Μέση Εκπαίδευση τα προβλήματα είναι αντίστοιχα, τόσο στην γενική όσο και στην τεχνική, ενώ μέχρι τώρα είναι καταγεγραμμένα περί τα 230 κενά χωρίς να έχουν γίνει οι απαραίτητοι διορισμοί.   
Οι εκπαιδευτικοί βλέπουν τους μισθούς τους να κατρακυλάνε συνεχώς ενώ οι συνάδελφοί τους αναπληρωτές και αδιόριστοι βιώνουν την πολιτική της ελαστικής εργασίας και των γλίσχρων αποδοχών την στιγμή που καλύπτουν οργανικά κενά και θα έπρεπε να έχουν μόνιμο διορισμό.   
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ στηρίζει την απεργιακή κινητοποίηση των δασκάλων, εκφράζει την αντίθεσή του στην μισθολογική συρρίκνωση των εκπαιδευτικών που επιχειρεί η συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου-Κουβέλη, στέκεται στο πλευρό των αδιόριστων εκπαιδευτικών, και δηλώνει ότι θα συνεχίσει να αγωνίζεται για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες της δημόσιας εκπαίδευσης σε διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών, ως προϋπόθεση για την αναβάθμιση της δημόσιας Παιδείας, με ποιοτική μόρφωση για όλους τους μαθητές και εργασιακή αξιοπρέπεια για τους λειτουργούς της εκπαίδευσης.