Μοσκοβισί: Ολοκλήρωση του προγράμματος στις 21 Ιουνίου, με στρατηγική ανάπτυξης που θα σχεδιαστεί από τους Έλληνες για τους Έλληνες (απάντηση του Π. Μοσκοβισί στον Δ. Παπαδημούλη)
Για
να ολοκληρωθεί εγκαίρως το πρόγραμμα, οι αποφάσεις θα ληφθούν θεωρητικά στις 21
Ιουνίου στο Eurogroup, ή ίσως λίγο αργότερα.
Εν πάσει περιπτώσει η προθεσμία
σήμερα, είναι η 21η Ιουνίου. Γνωρίζετε ποια είναι αυτά που πρέπει να
ολοκληρώσουν οι ελληνικές αρχές: Στρατηγική
ανάπτυξης που θα πρέπει να σχεδιαστεί από τους Έλληνες για τους Έλληνες,
που να προσαρμόζεται στα ελληνικά δεδομένα, θα πρέπει να υιοθετηθούν κάποια
προαπαιτούμενα, νομίζω τον Μάιο, και τέλος θα πρέπει να και ποια θα είναι η
παρακολούθηση μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος.
Και βεβαίως, σε καμία περίπτωση, και
στο Eurogroup και στο EWG δεν έχουμε ξεχάσει τον μηχανισμό
ελάφρυνσης του χρέους. Θα πρέπει αυτό να γίνει σε συνδυασμό με την επιστροφή της
ανάπτυξης και βεβαίως το θέμα της παρακολούθησης των ελληνικών
τραπεζών.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συνεργάζεται με τους άλλους θεσμούς για να
προετοιμάσουμε την έξοδο – και φυσικά, η αξιολόγηση είναι κάτι καθοριστικό για
κάτι τέτοιο. Δεν
είναι μυστικό ότι υπήρξαν τεχνικές συζητήσεις στο παρελθόν μεταξύ ΔΝΤ και
Ευρωπαϊκής Επιτροπής όσον αφορά τα στοιχεία και τους αριθμούς και σε γενικές
γραμμές, οφείλω να σας πω ότι τα στοιχεία και οι αριθμοί της Ευρωπαϊκής
Επιτροπής ήταν πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα.
Τόσο όσον αφορά τα πρωτογενή
πλεονάσματα όσο και τα υπόλοιπα στοιχεία, η Ελλάδα έχει πετύχει σημαντική
πρόοδο. Ελπίζω λοιπόν, ότι στη συζήτηση, που θα
συνεχίσουμε να έχουμε με τους φίλους μας από το ΔΝΤ, θα καταφέρουμε να τους
πείσουμε.
Το βασικό
είναι ότι λαμβάνονται μέτρα, ότι η ανάπτυξη επιστρέφει, ότι η κατάσταση
βελτιώνεται – δεν χρειάζεται κάποιος να έχει βγάλει Πανεπιστήμιο στα
Μαθηματικά για να καταλάβει προς τα πού πρέπει να πάμε.
Και φυσικά, στις συναντήσεις και γενικές συνελεύσεις του ΔΝΤ και σε όλες τις
επαφές που έχουμε μαζί τους, θα παρακολουθήσουμε το θέμα και θα είμαστε
αντικειμενικοί, ειλικρινείς και απαιτητικοί. Για περισσότερα, δείτε εδώ.
Για τη
Συνταγματική Αναθεώρηση (από την απαντητική επιστολή του Αλ. Τσίπρα στη Φ. Γεννηματά)
Όπως
γνωρίζεις, έχω ήδη δημόσια
διατυπώσει την προσωπική μου δέσμευση ότι πριν το τέλος της Συνταγματικά
προβλεπόμενης θητείας της κυβέρνησής μου,
θα κινήσουμε τις διαδικασίες για την Συνταγματική Αναθεώρηση όπως το
Σύνταγμα προβλέπει.
Ήδη στη δημόσια
διαβούλευση που διεξήχθη έχουν κατατεθεί ενδιαφέρουσες προτάσεις και
σκέψεις τόσο από κόμματα και φορείς όσο και από απλούς πολίτες. Σε ότι αφορά δε την ουσία της Αναθεώρησης, θα
συμφωνήσω με την εισαγωγική διαπίστωση των προτάσεών σας ότι απαιτείται μια
γενναία Συνταγματική Αναθεώρηση, που θα σηματοδοτεί τη νέα εποχή στην οποία
πρέπει να προχωρήσει η χώρα.
Ωστόσο, εκτιμώ ότι αν ο τόπος χρειάζεται μια γενναία τομή, αυτή δεν μπορεί να είναι πολιτικά ουδέτερη. Ο τόπος
έχει ανάγκη μια προοδευτική τομή και κατ΄ επέκταση μια προοδευτική
Συνταγματική Αναθεώρηση, για την οποία φρονώ ότι οι παρόντες κοινοβουλευτικοί
συσχετισμοί επαρκούν προκειμένου να διαμορφωθεί
-σύμφωνα με όσα ο νομοθέτης ορίζει- μια θετική πλειοψηφία εκκίνησης της
Αναθεωρητικής Διαδικασίας.
Για το
σκάνδαλο Novartis
1. Από τη
Δήλωση του Θ. Δρίτσα
Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τη
νόμιμη υποχρέωση της Επιτροπής να ερευνήσει την αρμοδιότητα. Χλευαστικά σχόλια
σε βάρος του κύρους της Επιτροπής μόνο ανεπίτρεπτη πολιτική σκοπιμότητα
εξυπηρετούν. Πολύ περισσότερο οι απαράδεκτες ύβρεις που διατυπώθηκαν.
Η διερεύνηση της
αρμοδιότητας δεν γίνεται για πρώτη φορά. Την ίδια εύστοχη και τεκμηριωμένη
νόμιμη επιλογή έκανε σχετικά πρόσφατα η Επιτροπή Προκαταρκτικής Εξέτασης για
την υπόθεση αναφορικά με ενδεχόμενα αδικήματα του πρώην Υπουργού κ. Γιάννου
Παπαντωνίου. Ουδείς τότε αμφισβήτησε το κύρος και τη νομιμότητα των αποφάσεων
αυτών. Αντίθετα, σημερινοί επικριτές, υπερασπίστηκαν τόσο την ανάγκη και
υποχρέωση διερεύνησης της αρμοδιότητας, όσο και την τελική απόφαση περί
αναρμοδιότητας. Υπάρχει δηλαδή ήδη «δεδικασμένο» στην Κοινοβουλευτική πρακτική
του Ελληνικού Κοινοβουλίου και κανείς δεν μπορεί αυτό να το αμφισβητήσει.
Οι εννέα αναφερόμενοι πολίτες – πολιτικά
πρόσωπα, εκλήθησαν νομίμως, όπως απαιτεί η παράγραφος 4 του άρθρου 156 του
Κανονισμού της Βουλής, η οποία αναφέρει ότι καλούνται «για παροχή εξηγήσεων». Η
κλήση είναι υποχρεωτική και δεν ανήκει στη διακριτική ευχέρεια της Επιτροπής.
Η
Επιτροπή θεώρησε ορθά, ως υποχρέωσή της,
να ανταποκριθεί σε αυτή την επιταγή και να καλέσει τους εννέα όσο διαρκεί και
πριν ολοκληρωθεί η φάση της εξέτασης της αρμοδιότητας, χωρίς βεβαίως να τους
στερήσει το δικαίωμα παριστάμενοι να επεκταθούν σε όποια ζητήματα εκείνοι
επιλέξουν με βάση την παράγραφο 4 του άρθρου 156 του Κανονισμού της Βουλής.
Αυτό δηλαδή που οι ίδιοι είχαν κάνει, όπως είχαν δικαίωμα, κατά τη συζήτηση
στην Ολομέλεια.
Να σημειωθεί μάλιστα ότι
στην πρόταση που ενέκρινε ως απόφαση η Επιτροπή για την πρόσκληση των εννέα, ρητά
αναφερόταν ότι εφόσον η Επιτροπή θεωρήσει εαυτήν αρμόδια,
επιφυλάσσεται να τους καλέσει εκ νέου στη φάση όπου η έρευνα θα αφορούσε
την ουσία της υπόθεσης.
Άλλωστε για
το ίδιο ακριβώς περιεχόμενο εκλήθη και ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση της
Επιτροπής ο κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, ο οποίος είχε αποστείλει ήδη δυο επιστολές
προς την Επιτροπή με τις οποίες διατύπωνε τις ενστάσεις του ακόμα και για την
νομιμότητα της συγκρότησης της Επιτροπής. Η Επιτροπή δηλαδή άκουσε τον κ.
Ευάγγελο Βενιζέλο να εκθέτει εκτενώς ενώπιόν της τη δική του άποψη επί της
νομιμότητας και επομένως επί της αρμοδιότητας. Γιατί λοιπόν η Επιτροπή δεν θα
όφειλε να ακούσει και τους υπόλοιπους εννέα; Όσα επομένως δημοσιεύματα ή επιστολές
διατυπώνουν τον ισχυρισμό ότι η πρόσκληση των εννέα και για το θέμα της
αρμοδιότητας αποτελεί παραλογισμό ή μεθόδευση, απλώς αγνοούν ή αποκρύπτουν όλα
τα παραπάνω.
2.
Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ
Τα στοιχεία που αποκαλύπτει το σημερινό
δημοσίευμα της Εφημερίδας των Συντακτών αναφορικά με τις σχέσεις που είχε
αναπτύξει ο πρώην αντιπρόεδρος της Novartis στην Ελλάδα, Κώστας Φρουζής, με τις
κυβερνήσεις της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ από το 2010 ως το 2014, δεν αφήνουν
περιθώριο αμφιβολίας για τη διαπλοκή της συγκεκριμένης πολυεθνικής με τα δύο
αυτά κόμματα.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το οποίο αναφέρεται στις εκθέσεις που
συνέτασσε ο ίδιος ο Κ. Φρουζής για τα πεπραγμένα του αλλά και σε αυτές της
μητρικής εταιρείας στην Ελβετία που είχαν σχέση με την Ελλάδα, όλοι οι στόχοι
που είχε θέσει η Novartis ως προς την τιμολόγηση των σκευασμάτων της
επιτεύχθηκαν σε ποσοστό που αγγίζει το 100%!
Κι αυτό διότι ο Κ. Φρουζής είχε
καταφέρει “να προσεγγίζει κάθε βαθμίδα των Υγειονομικών Αρχών της χώρας,
συμπεριλαμβανομένου και του Πρωθυπουργού”, όπως υπογράμμιζε η έκθεση των
ανωτέρων του. Ή διότι, όπως ο ίδιος ο Κ. Φρουζής τόνιζε σε μία έκθεσή του για
τις τιμές των φαρμάκων, “ο υπουργός Υγείας συνεχώς προσπαθεί να καθυστερήσει
τις ανατιμολογήσεις”! Τα στοιχεία αυτά εκθέτουν πλήρως τη Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ.
Είναι κάτι παραπάνω από προφανές ότι οι κυβερνήσεις τους λειτουργούσαν ως
εντολοδόχοι της συγκεκριμένης πολυεθνικής, γεγονός που είχε βαρύτατες συνέπειες
στη δημόσια υγεία αλλά και στα δημόσια ταμεία. Οι πολίτες απαιτούν σαφείς
απαντήσεις. Οι ανοησίες περί “σκευωρίας” δεν πείθουν πλέον κανέναν.
Για την
ενίσχυση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης (από την ομιλία του Π. Σκουρλέτη)
- Χρηματοδοτικά προγράμματα «ΦιλόΔημος
Ι και ΙΙ», συνολικού ύψους 740 εκατ.
ευρώ για το 2018, με τα οποία το Υπουργείο Εσωτερικών επιδιώκει να
ενισχύσει δράσεις και έργα που βελτιώνουν άμεσα την καθημερινή ζωή των δημοτών,
ενώ προσφέρουν στους δήμους νέες δυνατότητες παρέμβασης, αναβάθμιση των
υποδομών τους, τοπική απασχόληση και γενικότερα βάσεις που μπορούν πάνω τους να
οικοδομηθούν νέες δραστηριότητες ή να αναβαθμιστούν παλαιότερες.
Ενδεικτικές
δράσεις/έργα: Συντήρηση σχολικών κτιρίων, κατασκευή Παιδικών Χαρών, προμήθεια
μηχανημάτων έργων, υποδομές ύδρευσης και αποχέτευσης, αντιπλημμυρική προστασία,
αποκαταστάσεις αγροτικής οδοποιίας, αποκατάσταση ΧΑΔΑ, κατασκευή/ανακαίνιση
δημοτικών κτιρίων.
-
20,5 εκατ. ευρώ που δόθηκαν φέτος σε 88 ορεινούς και μικρούς νησιωτικούς
δήμους, για δεύτερο έτος μετά το 2017.
- Περισσότερα από 30 εκατ. ευρώ, για
έργα αντιμετώπισης της λειψυδρίας και των καταστροφών από θεομηνίες, στη βάση
μιας νέας αντίληψης επί της διαδικασίας, η οποία βασίζεται σε περισσότερα
αντικειμενικά κριτήρια.
- Αύξηση της χρηματοδότησης των ΟΤΑ
μέσω του Κρατικού Προϋπολογισμού, κατά περίπου 5%.
- Δρομολογημένη καταβολή 50 εκατ.
ευρώ, ειδικά για αναπτυξιακές δράσεις στις Περιφέρειες.
- Πρόγραμμα ΑΚΣΙΑ για την εξόφληση
οφειλών δήμων από δικαστικές αποφάσεις, το οποίο ξεκίνησε το 2017 και έχει ήδη
απορροφήσει ή βρίσκονται στη διάθεση των
δήμων, αθροιστικά 127 εκατ. ευρώ.
- Πρόγραμμα κάλυψης των Ληξιπροθέσμων
οφειλών των ΟΤΑ προς τρίτους με συνολικό ύψος 326 εκατ. ευρώ.
Για τις
εξαγγελίες Μητσοτάκη περί κοινωνικής ασφάλισης (από τη δήλωση του Τ.
Πετρόπουλου)
Δεν
προκαλεί απλώς εντύπωση και έκπληξη, αλλά δημιουργεί και σοβαρά ερωτηματικά.
Πώς εννοεί η Νέα Δημοκρατία να διαχειριστεί τα θέματα της κοινωνικής ασφάλισης,
όταν ξέρουμε πως με τις εισφορές που καταβάλλονται, καλύπτονται οι
συνταξιοδοτικές υποχρεώσεις ως προς τους συνταξιούχους που ήδη είναι συνταξιούχοι
και δημιουργεί και μία βάση βιωσιμότητας για το σύστημα κοινωνικής ασφάλισης.
Αν συμβεί αυτό που υπόσχεται η Νεα Δημοκρατία, στην πραγματικότητα απειλεί τα
επιτεύγματα που έχουμε σημειώσει στον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ)
με τα πλεονάσματα που δημιουργούνται και με την καλύτερη έδραση των δικαιωμάτων
αυτών για το μέλλον.
Διότι, πράγματι, αυτό θα συμβεί, όταν λέει ότι θα είναι
ελεύθεροι οι ασφαλισμένοι να διαχειριστούν, όπως θέλουν, τις εισφορές τους με
τον τρόπο που θεωρούν προσφορότερο. Αν τυχόν συνέβαινε η ΝΔ να διοικήσει τα
θέματα αυτά στο μέλλον, θα φέρει μία πλήρη και ολοκληρωτική καταστροφή και
αλίμονο στους φτωχότερους, αλίμονο στους μεσαίους, αλίμονο σε αυτούς που δεν
μπορούν να ανταποκριθούν με δικούς τους πόρους και μέσα στην ιδιωτική ασφάλιση.
Για μόνιμους
διορισμούς στην εκπαίδευση (από τη συνέντευξη του Κ. Γαβρόγλου)
Το θέμα των μόνιμων διορισμών δεν
εξαρτάται από την κυβέρνηση. Είμαστε σε συνεννόηση με τους θεσμούς, έχουμε
κάνει βήματα. Για πρώτη φορά αναγνωρίζεται η ανάγκη των μόνιμων διορισμών και
τον Οκτώβριο θα ανακοινώσουμε τον αριθμό και το σύστημα πρόσληψης.
Ως προς τα
εργασιακά δικαιώματα των αναπληρωτών, είναι απαράδεκτες οι καθημερινές
συνθήκες, όχι μέσα στην τάξη, αλλά το γεγονός ότι έχουν λιγότερες άδειες από
τους μόνιμους εκπαιδευτικούς και το γεγονός ότι η τεράστια πλειοψηφία τους δεν
μπορεί να διδάξει κοντά στον τόπο διαμονής τους. Αναπληρωτές θα υπάρχουν επειδή
τους χρειάζεται το εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά αυτό που έχει γίνει τα τελευταία
χρόνια είναι ότι έχει αυξηθεί το ποσοστό σε σχέση με το ποσοστό των μόνιμων
εκπαιδευτικών. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν έχουν γίνει διορισμοί από το
2009.
Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν εννέα, δέκα χρόνια
προϋπηρεσίας και αυτό δεν μπορεί να μην μοριοδοτηθεί γενναιόδωρα. Ήδη έχουμε αρχίσει τις συζητήσεις ώστε να
δούμε πού συμφωνούμε, πού διαφωνούμε και στο τέλος να πάρει η Πολιτεία μία
πολιτική απόφαση. Τον Οκτώβριο που θα ανακοινώσουμε τον αριθμό, θα
ανακοινώσουμε και το σύστημα διορισμού.
Για τις
πρωτοβουλίες της κυβέρνησης σχετικά με
την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης (από την ομιλία της Θ. Φωτίου)
Φέραμε το νόμο για την ανθρωπιστική
κρίση. Κάναμε την κάρτα αλληλεγγύης. Είναι μια κάρτα προπληρωμένη, για τρόφιμα.
Πιστώνουμε στον κάθε ωφελούμενο από 70 -220 ευρώ το μήνα, ανάλογα με τον αριθμό
των παιδιών του, ώστε με αξιοπρέπεια, χωρίς σακούλες και ουρές να προμηθεύεται
τρόφιμα.
Στη συνέχεια θεσμοθετήσαμε το
νόμο για τους ανασφάλιστους: 2.5 εκατομμύρια άνθρωποι που δεν είχαν πρόσβαση
στην υγεία, σήμερα έχουν ελεύθερη πρόσβαση στην υγεία και στα φάρμακα.
Οργανώσαμε τα σχολικά γεύματα.
Σήμερα, 130 χιλιάδες γεύματα σερβίρονται κάθε μέρα στα σχολεία της χώρας που
βρίσκονται σε περιοχές που έχουν πληγεί περισσότερο από την κρίση, δηλαδή στις
περιοχές με τη μεγάλη ανεργία και τη μεγάλη φτώχεια. Θα επεκτείνουμε το θεσμό
αυτό σε 500 χιλιάδες γεύματα το επόμενο έτος γιατί πιστεύουμε στον παιδαγωγικό
του ρόλο, πέρα από τον ανθρωπιστικό.
Επίσης,
έχουμε έτοιμο και πρόκειται να υποβάλλουμε προς ψήφιση ένα νόμο κατά της
σπατάλης τροφής, ο οποίος εμπνέεται από τις αντίστοιχες διατάξεις του γαλλικού
νόμου. Παράλληλα, θεσμοθετήσαμε τις αγορές χωρίς
μεσάζοντες. Ένας από τους πρώτους μας νόμους είναι ο νόμος για τις Κοινωνικές
Αλληλέγγυες Οικονομίες, τις ΚΑΛΟ, ΚΟινΣΕΠ κλπ, που θα πριμοδοτηθούν από εμάς,
ώστε να ριζώσουν ως αντίληψη και πρακτική στον ελληνικό λαό.
Σχετικά
με το νομοσχέδιο για τα δεσποζόμενα και αδέσποτα ζώα (δήλωση του Β. Αποστόλου)
Το Νομοσχέδιο για τα
δεσποζόμενα και αδέσποτα Ζώα Συντροφιάς, αποσύρεται προς το παρόν από τη
διαβούλευση, προκειμένου να επανεξεταστούν ζητήματα που αναδείχθηκαν από την ως
τώρα διαδικασία. Θα επανέλθει όταν
επαναδιαμορφωθούν οι σχετικές διατάξεις.
Για τον
ψηφιακό μετασχηματισμό του κράτους (από την ομιλία της Ο. Γεροβασίλη)
Ο ψηφιακός
μετασχηματισμός του κράτους μειώνει δραστικά τη γραφειοκρατία, το λειτουργικό
κόστος και εξοικονομεί πόρους, ενώ αυξάνει την ποιότητα παροχής υπηρεσιών στους
πολίτες. Δημιουργήσαμε το Κυβερνητικό Υπολογιστικό Νέφος του Δημοσίου
(G-Cloud).
Στην κατεύθυνση των ψηφιακών
υποδομών, επανεκκινήσαμε τις διαδικασίες για την έναρξη της υλοποίησης του
ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ. Δηλαδή, την επέκταση του Εθνικού Δικτύου Δημόσιου Τομέα σε σχεδόν
40.000 κτίρια του Δημοσίου πανελλαδικά.
Ταυτόχρονα, με το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής προετοιμάζουμε το Κεντρικό
Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων, μαζί με Αναγνωρισμένες Ψηφιακές
Υπογραφές. Η Ηλεκτρονική Διακίνηση
Εγγράφων προϋποθέτει την ψηφιακή υπογραφή. Για το σκοπό αυτό έχουν ήδη εκδοθεί
54.913 Ψηφιακά Πιστοποιητικά για δημοσίους υπαλλήλους, ιδιώτες και επιχειρήσεις
και επαγγελματικές ομάδες. Παράλληλα, δρομολογούμε τις «Απλουστεύσεις
διοικητικών διαδικασιών προς ενίσχυση της επιχειρηματικότητας», με έμφαση στις
αδειοδοτήσεις 279 επαγγελματικών ομάδων.
Προωθούμε, επίσης, τη
διαλειτουργικότητα, καθώς ολοκληρώθηκε η διασύνδεση 70 νοσοκομείων της χώρας
(και έπονται άλλα 35). Υλοποιήσαμε ήδη την πρώτη δράση της «Εθνικής Συμμαχίας
για την Ψηφιακή Οικονομία». Με αντικείμενο τις «Ψηφιακές Δεξιότητες για την
Ανάπτυξη του Τουρισμού». Σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης και της Google.
Προετοιμάζουμε ακόμη την «Εθνική Πύλη για την
Κωδικοποίηση της Νομοθεσίας», καθώς ολοκληρώνεται το τεχνικό δελτίο του έργου.
Για
την αξιοποίηση ανεκμετάλλευτων ακινήτων (σημεία από την ομιλία της Κ.
Παπανάτσιου στο Περιφερειακό Συνέδριο Κ. Μακεδονίας)
Μια σημαντική πτυχή της
πολιτικής μας στη διαχείριση της Δημόσιας Περιουσίας είναι η αξιοποίηση των
ακινήτων που μένουν ανεκμετάλλευτα και απαξιώνονται.
Παραχωρήσαμε στο Δήμο Καλαμαριάς άνευ ανταλλάγματος και ύστερα από πολυετείς προσπάθειες τη χρήση του μεγαλύτερου μέρους της έκτασης του πρώην στρατοπέδου Κόδρα, για χρονικό διάστημα ενενήντα εννέα (99) ετών. Παραχωρήσαμε τη χρήση του πρώην στρατοπέδου Παύλου Μελά στον Δήμο Παύλου Μελά. Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας ανακοίνωσε χρηματοδοτήσεις από το ΕΣΠΑ για την αξιοποίηση του χώρου.
Στην Έδεσσα παραχωρήθηκε στο Ταμείο Χρηματοδότησης Δικαστικών Κτιρίων (ΤΑΧΔΙΚ) το 50% δικαίωμα του Δημοσίου επί καταγεγραμμένου δημοσίου ακινήτου προκειμένου να ανεγερθεί το νέο Δικαστικό Μέγαρο της πόλης για την κάλυψη των στεγαστικών αναγκών των δικαστικών υπηρεσιών, και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας ενέκρινε την πολεοδομική μελέτη παραθεριστικού χωριού και Σχεδίου Γενικής Διάταξης χωροθέτησης κτιρίων εγκαταστάσεων και έργων υποδομής Ξενοδοχειακού Συγκροτήματος για την εφαρμογή του ειδικού σχεδίου χωρικής ανάπτυξης δημοσίου ακινήτου «Αγ.Ιωάννης Σιθωνίας» προκειμένου να υλοποιηθεί μια μεγάλη τουριστική επένδυση.
Επίσης εγκρίθηκε η πολεοδομική μελέτη Ακινήτου ιδιοκτησίας ΓΑΙΑ ΟΣΕ ΑΕ για τη δημιουργία Μουσείου Ολοκαυτώματος στην περιοχή του Εμπορικού Σταθμού Θεσσαλονίκης στο Δήμο Θεσσαλονίκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου