ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Ο Αιγύπτιος Υπουργός Εξωτερικών παρεμβαίνει

 

Και οι Αμερικανοί Αξιωματούχοι συζήτησαν τις περιφερειακές εξελίξεις και τις διαπραγματεύσεις με το Ιράν

Ο υπουργός Εξωτερικών της Αιγύπτου, Μπαντρ Αμπντελάτι, συζήτησε τις περιφερειακές εξελίξεις και την πρόοδο των διαπραγματεύσεων ΗΠΑ-Ιράν σε ξεχωριστές συνομιλίες με τον Ανώτερο Σύμβουλο του Προέδρου των ΗΠΑ για Αραβικές και Αφρικανικές Υποθέσεις, Μασάντ Μπούλος, και τον Ειδικό Απεσταλμένο των ΗΠΑ στη Μέση Ανατολή, Στιβ Γουίτκοφ.

Κατά τη συνάντησή του με τον Μπούλος στο Κάιρο, ο Αμπντελάτι εξέφρασε την ελπίδα ότι το μνημόνιο κατανόησης που επιτεύχθηκε μεταξύ των Ηνωμένων Πολιτειών και του Ιράν θα ανοίξει το δρόμο για αποκλιμάκωση και μεγαλύτερη σταθερότητα στην περιοχή, ανέφερε το υπουργείο Εξωτερικών της Αιγύπτου σε ανακοίνωσή του σήμερα.

Ο Αιγύπτιος υπουργός Εξωτερικών τόνισε επίσης τη σημασία της διατήρησης της ασφάλειας και της σταθερότητας στο Κέρας της Αφρικής, της υποστήριξης των εθνικών θεσμών, της διαφύλαξης της ενότητας, της κυριαρχίας και της εδαφικής ακεραιότητας των κρατών και της απόρριψης οποιωνδήποτε μέτρων που υπονομεύουν την κυριαρχία τους.

Εν τω μεταξύ, σε τηλεφωνική συνομιλία με τον Γουίτκοφ, ο Αμπντελάτι αναλύοντας τις εξελίξεις στη διαδικασία διαπραγμάτευσης ΗΠΑ-Ιράν, επιβεβαίωσε την υποστήριξη της Αιγύπτου στις διπλωματικές προσπάθειες, μετά τη συμφωνία που επιτεύχθηκε μεταξύ Ουάσινγκτον και Τεχεράνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: