«Η εικόνα της καταστροφής των εκσκαφέων στα λιγνιτωρυχεία της ΔΕΗ στην Κοζάνη είναι αναμφίβολα σοκαριστική.
Η αλήθεια της βίαιης απολιγνιτοποίησης του κυρίου Μητσοτάκη είναι ακόμα πιο σοκαριστική και σκανδαλώδης.
Η κυβέρνηση της ΝΔ και η διοίκηση Στάσση στη ΔΕΗ εδώ και 7 χρόνια επέλεξαν χωρίς σχέδιο ενεργειακής μετάβασης να κλείσουν ακόμα και λιγνιτωρυχεία και μονάδες ηλεκτροπαραγωγής που ήταν σύγχρονες και ανταγωνιστικές και μπορούσαν να στηρίξουν την ενεργειακή ασφάλεια της χώρας.
Και είναι δύο φορές αλήθεια ότι η διοίκηση Στάσση στη ΔΕΗ απαξίωσε και τον εξοπλισμό στα λιγνιτωρυχεία για να μην μπορέσουν να παράγουν ξανά!
Η βίαιη απολιγνιτοποίηση ήταν άδικη και το μόνο που υπηρέτησε ήταν τα υπερκέρδη του καρτέλ του εισαγόμενου φυσικού αερίου και γενικά των καρτέλ της ενέργειας.
Αυτό που ζει η Δυτική Μακεδονία είναι η καταστροφή του κοινωνικού και παραγωγικού ιστού.
Γι’ αυτό πρέπει να φύγει το συντομότερο αυτή η κυβέρνηση. Γιατί τις επιπτώσεις δεν τις πληρώνει μόνο η Δυτική Μακεδονία και η Μεγαλόπολη, αλλά όλη η Ελλάδα στους λογαριασμούς ρεύματος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου