
«Ε, όχι και να πέσει η κυβέρνηση για ένα κωλόσπιτο!», είχε δηλώσει το μακρινό 1994, ο... Ευάγγελος, που μετονόμασε σε πολιτιστικά κέντρα τα... ξενυχτάδικα των Ελλήνων!
Την κάλυψη που είχε η Άνα Μισέλ-Γιαννακοπούλου από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, μετά την απόφαση καταδίκης της, θα μπορούσε κανείς να την περιμένει. Αυτό που έκανε εντύπωση ήταν ο χαλαρός τρόπος που αντιμετώπισε το ζήτημα.
Συγκεκριμένα, ο Παύλος Μαρινάκης, προσπάθησε να εμφανίσει σαν μια άτυχη στιγμή ένα γεγονός που, σύμφωνα με το δικαστήριο, καταλήγει σε καταδίκη 20 μηνών φυλάκισης με αναστολή. Πρόκειται για το «Ασημακοπούλου-gate» και αφορά τη διαρροή προσωπικών δεδομένων Ελλήνων του εξωτερικού, από την πρώην ευρωβουλευτή της ΝΔ.
«Μιλάμε για ένα email μόνο» είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και όταν ρωτήθηκε για την περίπτωση διαγραφής των εμπλεκόμενων από τη ΝΔ είπε: «Γιατί να τους διαγράψουμε; Για όνομα του Θεού».
Οι παλιότεροι θα θυμούνται (και οι νεότεροι θα έχουν ίσως ακούσει) εκείνη την περιβόητη ατάκα του Ευάγγελου Γιαννόπουλου, από το μακρινό 1994, όταν είχε πάρει διαστάσεις η κριτική για το σπίτι του Ανδρέα Παπανδρέου στην Εκάλη και την οδό Αγράμπελης. Τι είχε πει; «Ε, όχι και να πέσει η κυβέρνηση για ένα κωλόσπιτο!».
Είχε δηλώσει το μακρινό 1994, ο... Ευάγγελος, που μετονόμασε σε πολιτιστικά κέντρα τα... ξενυχτάδικα των Ελλήνων! Όπως ακριβώς, ο κύριος... τίποτα, που κλήθηκε από την Εισαγγελία Βελγίου να απολογηθεί για το σκάνδαλο των εμαίηλ και αγνόησε την κλήση. Τώρα θα κληθούν οι βουλευτέςτης ΝΔ να αποφασίσουν για την άρση της ασυλίας του. Για να δούμε πως θα αποδείξουν την εντιμότητά τους!
Άλλες εποχές, άλλα ζητήματα, άλλοι άνθρωποι, όμως η αντίληψη του «δεν έγινε και τίποτα, ρε παιδιά», παραμένει. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, άλλωστε, έχει εμπειρία στην κάλυψη «γαλάζιων» στελεχών, όπου κι αν εμπλέκονται.
(Σχόλιο στο Documentonews.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου