Ζητά να μείνει ανεπηρέαστη από μεσαιωνικού τύπου ίντριγκες και «συνωμοσίες διαδρόμων» κάθε διαδικασία στην ΝΔ
Σε άρθρο της που έχει τίτλο «Το τρις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού», η Αλεξία Έβερτ, κόρη του αείμνηστου προέδρου της ΝΔ Μιλτιάδη Έβερτ και πρώην αντιδήμαρχος του Δήμου Αθηναίων, στρατεύτηκε χθες από τις στήλες της εφημερίδας ΝΕΑ για την άλωση της παράταξης Σαμαρά. Κι επικρίνει τον Αντώνη Σαμαρά για την πρόθεσή του να κάνει νέο κόμμα αναφέροντας χαρακτηριστικά:
«Δεν δικαιούται να σηκώνει τόσο ψηλά τη σημαία του πιστού και αδιαφισβήτη του "νεοδημοκράτη από τα γεννοφάσκια του", "εκφραστή του Καραμανλισμού"».
Είναι ξεκάθαρο πως τα ποσοστά που συγκεντρώνει ο Αντ. Σαμαράς είναι ικανά να στερήσουν σημαντική μερίδα ψήφων του Κυρ. Μητσοτάκη, γιαυτό η ΝΔ κινητοποιεί όλους τους μηχανισμούς της με πάντιους τρόπους, που αρχίζουν από προσωπικές επιθέσεις μέχρι δολοφονία χαρακτήρος και με αφορισμούς περί προδοσίας κλπ που θυμίζουν μαύρες εποχές αυταρχικών κομμάτων!
Η ίδια η αρθρογράφος παριστάνοντας την ουδέτερη στον σκυλοκαβγά που έχει ξεσπάσει γράφει:
«Η Νέα Δημοκρατία όμως μέχρι σήμερα που μιλάμε έχει Πρόεδρο και η Ελλάδα έχει Πρωθυπουργό δεύτερης τετραετίας με την πρώτη συμπληρωμένη έως τη χιλιοστή τεσσαρακοστή εξηκοστή μέρα της. Και τη χιλιοστή τεσσαρακοστή εξηκοστή πρώτη να ξημερώνει με 40,56%, μία μονάδα υψηλότερα από το 2019. Όπως τότε, έτσι και στις επερχόμενες εκλογές οι Έλληνες θα εκφραστούν μέσα από την κάλπη αν και κατά πόσο είναι αποδεκτός, αρεστός ή όχι. Ελπίζω όμως η απόφαση να μείνει ανεπηρέαστη από μεσαιωνικού τύπου ίντριγκες και συνωμοσίες διαδρόμων».
Γι αυτό προτείνει:
«Αν ο Αντώνης Σαμαράς επιθυμεί να ιδρύσει δικό του κόμμα, κανείς δεν πρόκειται να τον εμποδίσει. Ωστόσο, ως ψηφοφόρος(!) -μόνον ψηφοφόρος η κόρη του Έβερτ; Λίγο δύσκολο να γίνει πιστευτό αυτό- της Νέας Δημοκρατίας, η αποστροφή μου εντοπίζεται στο ότι δεν δικαιούται να σηκώνει τόσο ψηλά τη σημαία του πιστού και αδιαφισβήτητου «νεοδημοκράτη από τα γεννοφάσκια του», «εκφραστή του Καραμανλισμού». Ξεκινάει δηλαδή την ίδρυση ενός νέου κόμματος και δίνει ταυτότητα μέσα από μια τεράστια, προκλητική ανακρίβεια».
Πολλοί σιγοψιθύριζαν ή βροντοφώναζαν πως ο Αντώνης Σαμαράς είναι ο Ιούδας του Καραμανλισμού
Κι επισημαίνει:
«Όταν ήταν «η εποχή» του, τον ψηφίσαμε και τον στηρίξαμε ως πρωθυπουργό – παρά τα ιστορικά γεγονότα που είχε προκαλέσει στο παρελθόν – και μάλιστα ενώ είχε επιστρέψει στην παράταξη της ΝΔ «από την πλαϊνή πόρτα», τοποθετούμενος στην εκλόγιμη δεύτερη θέση του ευρωψηφοδελτίου και όχι με σταυρό προτίμησης. Και τον στηρίξαμε, παρά το γεγονός ότι για χρόνια πολλοί σιγοψιθύριζαν ή βροντοφώναζαν πως ο Αντώνης Σαμαράς είναι ο Ιούδας του Καραμανλισμού. Έως και ότι «κινητοποιήθηκε» από «μεγαλοσυμφέροντα» της εποχής προκειμένου να επιπλεύσει ο του ΠΑΣΟΚ Σημίτης, έλεγαν.
Αν, λοιπόν, θέλει και χρειάζεται τη δική μου κατανόηση και ψήφο, θα πρέπει πρώτα να δώσει εξηγήσεις και ας έχουν περάσει 30 χρόνια. Πώς δηλαδή μετά από εκείνα τα γεγονότα, τη νίκη Σημίτη λόγω και δικής του υπαιτιότητας και πρωτομαστοριάς, ακολούθησε τη στάση «σιωπή των αμνών», με τη Νέα Δημοκρατία να μένει στο περιθώριο για οκτώ ολόκληρα χρόνια και εκείνον άφαντο. Με την ελπίδα να ξεθωριάσει η μνήμη μας! Την επάνοδό του, όμως, και τη δυνατότητα να γίνει πρωθυπουργός, ποιοι του τη δώσαμε; Εμείς. Οι απλοί ψηφοφόροι. Αν, λοιπόν, σκοπεύει να ξαναβλάψει για άλλη μια φορά την παράταξη που φέρει στη σημαία της το λογότυπο ΝΔ, ενίσταμαι. Πώς διανοείται καν να επαναλάβει ένα τόσο μοιραίο λάθος του παρελθόντος;».
Είναι ξεκάθαρο ότι τα αποτελέσματα των μυστικών δημοσκοπήσεων που διεξάγει η ΝΔ δεν είναι θετικά υπέρ της, καθώς σε αγροτικές κυρίως περιοχές πέφτει στο 10%, λόγω του γνωστού σκανδάλου των επιδοτήσεων, που τα χρήματα δόθηκαν σε ολίγους κολλητούς και η μεγάλη πλειοψηφία των αγροτών δεν έλαβε πεντάρα τσακιστή. Κι αυτά πέραν από την εγκατάλειψη της υπαίθρου.
Χαρακτηριστικό είναι ότι οι αποζημιώσεις για τις καταστροφές του Ντάνιελ μόλις προχθές ανακοινώθηκε ότι θα καταβληθούν κι έχουν περάσει από τότε που συνέβη η κοσμοχαλασιά τρία χρόνια!
Έχει χαθεί πλέον η εμπιστοσύνη του αγροτικού κόσμου και ζητά στήριξη από νέα πολιτικά σχήματα. Γι αυτό και η τέτοια αποδοχή του νέου κόμματος ΕΛΑΣ του αλέξη Τσίπρα, που προκαλεί κατάπληξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου