
Την άρση της ασυλίας της προέδρου της Πλεύσης Ελευθερίας Ζωής Κωνσταντοπούλου εισηγείται (κατά πλειοψηφία) η Επιτροπή Δεοντολογίας στην Ολομέλεια με φόντο τρεις δικογραφίες που διαβιβάστηκαν στη Βουλή μετά από ένδικα μέσα αστυνομικών και δικαστικής λειτουργού για όσα έλαβαν χώρα στο περιθώριο της δίκης των Τεμπών.
Η συνεδρίαση χαρακτηρίστηκε από μεγάλη ένταση μεταξύ του προέδρου της Επιτροπής, Γιώργου Γεωραντά, και της Ζωής Κωνσταντοπούλου, η οποία ζήτησε την εξαίρεση του. «Τι ξεφτίλα!» φέρεται να φώναζε η κ. Κωνσταντοπούλου, κρίνοντας πως ο κ. Γεωργαντάς είναι το πρόσωπο που ανέλαβε από τη συμπολίτευση να φέρει εις πέρας το σχέδιο της πολιτικής της δίωξης.
Παράλληλα, η πρόεδρος άσκησε δριμεία κριτική τόσο κατά του Νότη Μηταράκη για τον ΟΠΕΚΕΠΕ όσο και του Δημήτρη Καιρίδη για τους χαρακτηρισμούς που έχει χρησιμοποιήσει εναντίον της.
Ως προς την ψηφοφορία, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ψήφισαν υπέρ της άρσης, το ΚΚΕ, η Νίκη και η Πλεύση Ελευθερίας καταψήφισαν, ενώ ΣΥΡΙΖΑ και Ελληνική Λύση δήλωσαν «παρών».
Υπενθυμίζεται πως την περασμένη Πέμπτη σημειώθηκε «ρήγμα» στις τάξεις της πλειοψηφίας, καθώς μόλις δύο βουλευτές της πλειοψηφίας υπερψήφισαν την εισήγηση του κ. Γεωργαντά για την τρίτη αναβολή της διαδικασίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου