ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Άρση ασυλίας για την Ζωή Κωνσταντοπούλου

Βουλή: Άρση ασυλίας προτείνει η Επιτροπή Δεοντολογίας στην Ολομέλεια για την Ζωή Κωνσταντοπούλου
 
 
ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ψήφισαν υπέρ της άρσης, το ΚΚΕ, η Νίκη και η Πλεύση Ελευθερίας καταψήφισαν, ενώ ΣΥΡΙΖΑ και Ελληνική Λύση δήλωσαν «παρών»

Την άρση της ασυλίας της προέδρου της Πλεύσης Ελευθερίας Ζωής Κωνσταντοπούλου εισηγείται (κατά πλειοψηφία) η Επιτροπή Δεοντολογίας στην Ολομέλεια με φόντο τρεις δικογραφίες που διαβιβάστηκαν στη Βουλή μετά από ένδικα μέσα αστυνομικών και δικαστικής λειτουργού για όσα έλαβαν χώρα στο περιθώριο της δίκης των Τεμπών.

Η συνεδρίαση χαρακτηρίστηκε από μεγάλη ένταση μεταξύ του προέδρου της Επιτροπής, Γιώργου Γεωραντά, και της Ζωής Κωνσταντοπούλου, η οποία ζήτησε την εξαίρεση του. «Τι ξεφτίλα!» φέρεται να φώναζε η κ. Κωνσταντοπούλου, κρίνοντας πως ο κ. Γεωργαντάς είναι το πρόσωπο που ανέλαβε από τη συμπολίτευση να φέρει εις πέρας το σχέδιο της πολιτικής της δίωξης.

Παράλληλα, η πρόεδρος άσκησε δριμεία κριτική τόσο κατά του Νότη Μηταράκη για τον ΟΠΕΚΕΠΕ όσο και του Δημήτρη Καιρίδη για τους χαρακτηρισμούς που έχει χρησιμοποιήσει εναντίον της.

Ως προς την ψηφοφορία, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ψήφισαν υπέρ της άρσης, το ΚΚΕ, η Νίκη και η Πλεύση Ελευθερίας καταψήφισαν, ενώ ΣΥΡΙΖΑ και Ελληνική Λύση δήλωσαν «παρών».

Υπενθυμίζεται πως την περασμένη Πέμπτη σημειώθηκε «ρήγμα» στις τάξεις της πλειοψηφίας, καθώς μόλις δύο βουλευτές της πλειοψηφίας υπερψήφισαν την εισήγηση του κ. Γεωργαντά για την τρίτη αναβολή της διαδικασίας.
 
Η συζήτηση και λήψη απόφασης επί των τριών αιτημάτων άρσης ασυλίας της κ. Κωνσταντοπούλου αναμένεται να διεξαχθεί την Τρίτη 30 Ιουνίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: