
Η καταδίκη για το σκάνδαλο της διαρροής των email και των στοιχείων των αποδήμων Ελλήνων
Δήλωση Ευαγγελίας Λιακούλη, Τομεάρχη Δικαιοσύνης, Θεσμών και Διαφάνειας ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής και Βουλευτή Λάρισας για την καταδίκη των εμπλεκομένων στο σκάνδαλο διαρροής των δεδομένων των αποδήμων
Η σημερινή απόφαση της Δικαιοσύνης για την καταδίκη των κατηγορουμένων στο πολύκροτο σκάνδαλο της διαρροής των email και των στοιχείων των αποδήμων Ελλήνων, αποτελεί πολιτικό και θεσμικό ράπισμα για την Κυβέρνηση.
Οι ποινές φυλάκισης που επεβλήθηκαν στην πρώην ευρωβουλευτή Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και στα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας και του Υπουργείου Εσωτερικών, αποκαλύπτουν το μέγεθος του σκανδάλου και των ευθυνών όλων των εμπλεκομένων.
Από την πρώτη στιγμή αποκάλυψης της υπόθεσης, η Κυβέρνηση επέλεξε μεθοδικά τον δρόμο της συγκάλυψης. Αντί για άμεση κάθαρση, επιδόθηκε σε ένα ρεσιτάλ μετάθεσης ευθυνών, επιχειρώντας να υποβαθμίσει ένα μείζον ζήτημα δημοκρατίας και ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων των πολιτών σε μια απλή «διοικητική δυσλειτουργία» ή σε ατόπημα κάποιων υπαλλήλων.
Σήμερα, η Δικαιοσύνη έδωσε τις απαντήσεις, αποδεικνύοντας περίτρανα ότι το Υπουργείο Εσωτερικών είχε μετατραπεί σε πεδίο κομματικής διαχείρισης και εξυπηρετήσεων και τα ευαίσθητα στοιχεία των Ελλήνων του εξωτερικού έγιναν βορά στις ψηφοθηρικές διαθέσεις της Νέας Δημοκρατίας και των πολιτευτών της.
Το δήθεν επιτελικό κράτος της Νέας Δημοκρατίας αποδεικνύεται τελικά ένα κράτος βυθισμένο σε παλαιοκομματικές αντιλήψεις και μεθόδους. Το σκάνδαλο της διαρροής των στοιχείων των αποδήμων είναι ενδεικτικό μιας Κυβέρνησης που περιφρονεί τους θεσμούς, υπονομεύει την αξιοπιστία της εκλογικής διαδικασίας και εκθέτει τη χώρα διεθνώς.
Παράλληλα δε με την ποινική πορεία της υπόθεσης, η πολιτική ευθύνη για το σκάνδαλο παραμένει και βαρύνει ακέραια την τότε ηγεσία του Υπουργείου και τον ίδιο τον Πρωθυπουργό, που επιδιώκουν να μείνουν στο απυρόβλητο. Οι Έλληνες πολίτες, είτε ζουν στην πατρίδα είτε στο εξωτερικό, απαιτούν διαφάνεια κράτος και απόλυτο σεβασμό στα δικαιώματά τους. Η Κυβέρνηση οφείλει, έστω και τώρα, να αναλάβει τις ευθύνες της και να απολογηθεί στον ελληνικό λαό για τη μετατροπή του κράτους σε κομματικό φέουδο.
Το ΠΑΣΟΚ, πιστό στον αγώνα για την περιφρούρηση των θεσμών και του
κράτους δικαίου, δεν θα αφήσει αυτή την υπόθεση να ξεχαστεί έως την
απόδοση όλων των ευθυνών όποιον κι αν αγγίζουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου