Για να ευχαριστήσουν ακροδεξιούς υπουργούς λέει βουλευτής και ηγετικό στέλεχος της αντιπολίτευσης!
Η ισραηλινή κυβέρνηση θυσιάζει τους στρατιώτες της στο Νότιο Λίβανο, δήλωσε σήμερα ο Άβιγκντορ Λίμπερμαν, επικεφαλής του κόμματος “Ισραήλ Μπεϊτινού”.
Μιλώντας στο ραδιόφωνο του στρατού του Ισραήλ, δήλωσε ότι οι στρατιώτες του είπαν ότι κρατούνται στο Νότιο Λίβανο «για να ικανοποιήσουν» τους ακροδεξιούς υπουργούς Μπεζαλέλ Σμότριχ και Ιταμαρ Μπεν Γκιβρ και ότι «τα χέρια τους είναι δεμένα», επειδή ο πρωθυπουργός Μπεντζαμίν Νετανιάχου θέλει να κατευνάσει τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ.
Η συμφωνία ΗΠΑ-Ιράν είναι η «μεγαλύτερη διπλωματική καταστροφή» από την ίδρυση του Κράτους του Ισραήλ, πρόσθεσε ο Λίμπερμαν. Συμβούλεψε τα μέλη της κυβέρνησης να αποχωρήσουν και ότι θα’ πρεπε να νιώθουν ντροπή, λέγοντας: “Οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος θα παραιτηθεί, και αυτό θα είναι το τέλος της”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου