Το ψήφισμα καλεί την Περιφέρεια Αττικής να διακόψει την υλοποίηση της προγραμματικής σύμβασης και ζητά από την κοινότητα την αναστολή της απεργίας πείνας
Το Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας ενέκρινε κατά πλειοψηφία ψήφισμα για την αποκλιμάκωση της έντασης στα Προσφυγικά της λεωφόρου Αλεξάνδρας.
Το ψήφισμα καλεί την Περιφέρεια Αττικής να διακόψει την υλοποίηση της προγραμματικής σύμβασης και ζητά από την κοινότητα την αναστολή της απεργίας πείνας.
Ο Δήμος Αθηναίων προτείνει την έναρξη διαλόγου μεταξύ της Κυβέρνησης, της Περιφέρειας και των κατοίκων για την εξεύρεση συναινετικής λύσης.
Στόχος της πρωτοβουλίας είναι η αποκατάσταση των κτιρίων, η ανάπλαση της περιοχής και η εξασφάλιση στέγης για τους ευάλωτους διαμένοντες.
Η Ουρανία Μπίρμπα έγραψε:

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου