ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Το Δημοτικό Συμβούλιο Αθηναίων υπέρ των Προσφυγικών

 

 

 Το ψήφισμα καλεί την Περιφέρεια Αττικής να διακόψει την υλοποίηση της προγραμματικής σύμβασης και ζητά από την κοινότητα την αναστολή της απεργίας πείνας

 

Το Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας ενέκρινε κατά πλειοψηφία ψήφισμα για την αποκλιμάκωση της έντασης στα Προσφυγικά της λεωφόρου Αλεξάνδρας.

Το ψήφισμα καλεί την Περιφέρεια Αττικής να διακόψει την υλοποίηση της προγραμματικής σύμβασης και ζητά από την κοινότητα την αναστολή της απεργίας πείνας.

Ο Δήμος Αθηναίων προτείνει την έναρξη διαλόγου μεταξύ της Κυβέρνησης, της Περιφέρειας και των κατοίκων για την εξεύρεση συναινετικής λύσης.

Στόχος της πρωτοβουλίας είναι η αποκατάσταση των κτιρίων, η ανάπλαση της περιοχής και η εξασφάλιση στέγης για τους ευάλωτους διαμένοντες.

«Ο Δήμος Αθηναίων είδε, άκουσε την απεργία πείνα του Αριστοτέλη Χαντζή που έκλεισε τις 140 μέρες και της Suzon Doppagne που έκλεισε τις 55 μέρες και συντάχθηκε με την ζωή και όχι με την θανατοπολιτική.
 
Ο Δήμος Αθηναίων είδε, άκουσε, αναγνώρισε την Κοινότητα των Προσφυγικών και ουσιαστικά συντάχθηκε με το αίτημα να σταματήσει η εκκένωση.
 
Η ελπίδα είναι με την κοινότητα των Προσφυγικών,
η ζωή είναι με την κοινότητα των Προσφυγικών,
ο αγώνας συνεχίζεται».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: