ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ μίλησε σε πολιτική συγκέντρωση στη Βέροια

Δ. Κουτσούμπας: Το δίλημμα των εκλογών δεν είναι ποιος θα κυβερνήσει, αλλά ποιος θα νικήσει: Οι ζωές μας ή τα κέρδη τους;


Με μαζική συμμετοχή και αγωνιστικό παλμό πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής η μεγάλη πολιτική συγκέντρωση της Τομεακής Οργάνωσης Ημαθίας του ΚΚΕ στη πλατεία Δημαρχείου στη Βέροια, με ομιλητή τον ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρη Κουτσούμπα.

Εργαζόμενοι, βιοπαλαιστές αγρότες, αυτοαπασχολούμενοι, νέοι και γυναίκες από όλη την Ημαθία έδωσαν το «παρών», στέλνοντας μήνυμα ανάτασης και αισιοδοξίας, δηλώνοντας παρόντες και παρούσες στο κάλεσμα μαχητικής συμπόρευσης που απευθύνει το ΚΚΕ.

Νωρίτερα, ο Δ. Κουτσούμπας συναντήθηκε με φορείς των βιοπαλαιστών αγροτών και με εργαζόμενους από τον κλάδο των Τροφίμων των νομών Ημαθίας και Πέλλας, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας, όπου ενημερώθηκε για τα οξυμένα προβλήματα επιβίωσης που αντιμετωπίζουν και τις συνθήκες άγριας εκμετάλλευσης που βιώνουν.

Το πρωί της Παρασκευής είχε επισκεφθεί τους Βασιλικούς Τάφους της Βεργίνας και το Πολυκεντρικό Μουσείο των Αιγών.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στην Ημαθία, τον ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ συνόδευαν η Θεανώ Καπέτη, μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, ο Θανάσης Χρηστίδης, μέλος της Γραμματείας της ΚΕ του ΚΚΕ και γραμματέας της ΚΟ Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ,  και οι βουλευτές Α' και Β' Θεσσαλονίκης του ΚΚΕ, Γιάννης Δελής και Λεωνίδας Στολτίδης αντίστοιχα.

Από τον 902.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: