Με μαζική συμμετοχή και αγωνιστικό παλμό πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής η μεγάλη πολιτική συγκέντρωση της Τομεακής Οργάνωσης Ημαθίας του ΚΚΕ στη πλατεία Δημαρχείου στη Βέροια, με ομιλητή τον ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρη Κουτσούμπα.
Εργαζόμενοι, βιοπαλαιστές αγρότες, αυτοαπασχολούμενοι, νέοι και γυναίκες από όλη την Ημαθία έδωσαν το «παρών», στέλνοντας μήνυμα ανάτασης και αισιοδοξίας, δηλώνοντας παρόντες και παρούσες στο κάλεσμα μαχητικής συμπόρευσης που απευθύνει το ΚΚΕ.
Νωρίτερα, ο Δ. Κουτσούμπας συναντήθηκε με φορείς των βιοπαλαιστών αγροτών και με εργαζόμενους από τον κλάδο των Τροφίμων των νομών Ημαθίας και Πέλλας, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας, όπου ενημερώθηκε για τα οξυμένα προβλήματα επιβίωσης που αντιμετωπίζουν και τις συνθήκες άγριας εκμετάλλευσης που βιώνουν.
Το πρωί της Παρασκευής είχε επισκεφθεί τους Βασιλικούς Τάφους της Βεργίνας και το Πολυκεντρικό Μουσείο των Αιγών.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στην Ημαθία, τον ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ συνόδευαν η Θεανώ Καπέτη, μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, ο Θανάσης Χρηστίδης, μέλος της Γραμματείας της ΚΕ του ΚΚΕ και γραμματέας της ΚΟ Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ, και οι βουλευτές Α' και Β' Θεσσαλονίκης του ΚΚΕ, Γιάννης Δελής και Λεωνίδας Στολτίδης αντίστοιχα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου