ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Κυριακή 28 Ιουνίου 2026

Αιτία η βουλιμία του Τάιλερ να μπει στο Μαξίμου


Και η αγνόηση των δημοκρατικών χαρακτηριστικών του ελληνικού λαού, εκ μέρους του Κασσελάκη, έφεραν την παραίτηση της Τσάγκρη!

Η συναίνεση του Στέφανου Κασσελάκη στην επιθυμία του συζύγου του Τάιλερ να γίνει σύμβουλος (ένας ακόμη από τους 400 της Κυβέρνησης του Μητσοτάκη, παρά... τω Υπουργώ Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, που οι υγειονομικοί αγανακτισμένοι από την αλόγιστη, ακροδεξιά τακτική του, που κοστίζει ζωές, κόπο και χρήμα, δεν τον αφήνουν να σταθεί σε χλωρό κλαρί, από τις διαμαρτυρίες τους) αποτέλεσε την θρυαλλίδα στο φυτίλι της σταδιακής απαξίωσης του κόμματος αυτού από την κοινωνία.

Στην ανάρτηση της παραιτηθείσας από το κόμμα Κασσελάκη, Θεοδώρας Τσάγκρη, μεταξύ πολλών άλλων αναφέρονται:

«Όταν αποφασίσαμε με τον Στέφανο Κασσελάκη, συναδέλφους βουλευτές και χιλιάδες μέλη και στελέχη από όλη την χώρα να προχωρήσουμε στην δημιουργία ενός Κινήματος που θα διασώσει την τιμή και την υπόληψη των προοδευτικών δυνάμεων από αδιέξοδες και ανήθικες κομματικές πρακτικές, δεν θυμάμαι να συμφωνήσαμε ότι αυτή η κινηματική προσπάθεια θα εξελισσόταν σε ένα αρχηγικό κόμμα που θα χωρούσε στο κάδρο των συνομιλητών του ό,τι πιο ακροδεξιό και ακρονεοφιλελεύθερο έχει γνωρίσει η μεταπολιτευτική Ελλάδα και αυτό δεν είναι άλλο από το καθεστώς Μητσοτάκη και τους πρόθυμους υπηρέτες του».

Την θέση του παραιτηθέντος στελέχους αναλαμβάνει να συμπληρώσει προσωπικά ο ίδιος ο Κασσελάκης, ένδειξη της αδυναμίας προθύμων να εμπλακούν στην δύνη της εσωκομματικής αντιπαράθεσης.

Αλλά και η αιτιολόγηση των ποσοστών απαξίωσης που δίνουν οι ερωτηθέντες πολίτες των δημοσκόπων σε κατ’ επανάληψη δημοσκοπήσεις, το πιστοποιούν. Προφανώς ο κ. Κασσελάκης αντιλαμβάνεται πως η πολιτική του δύναμη δεν αντικατοπτρίζει το κλέος των πρώτων ημερών εμφάνισής του στην πολιτική κονίστρα της Ελλάδας, που είναι διαρθρωμένη με σαφή πολιτικά ταξικά χαρακτηριστικά, τα οποία έλκουν την καταγωγή από αρχαίων χρόνων, κάτι που μη λαμβάνοντάς το, υπόψη τον ώθησε σε συμπληρωματική συμπεριφορά, προς το νεοφιλελεύθερο σύστημα διαχείρισης.

Εξ ου και η αγόγγυστη βουλιμία συναίνεσης του συζύγου του προς την κυβερνητική ακροδεξιά, μέσω Τάιλερ-Γεωργιάδη!  

Οι Έλληνες δημοκρατικοί ψηφοφόροι δεν έχουν τα πολιτικά χαρακτηριστικά της αμερικανικής πολιτικής σκηνής, όπου Ρεπουμπλικάνοι (δεξιοί) και Δημοκρατικοί (κεντρώοι) μπορεί να συμφωνήσουν ακόμη και στο έγκλημα κήρυξης πολέμου  σε όποια χώρα της Ασίας ή της Λατινικής Αμερικής κλπ, στο όνομα της ψευδεπίγραφου αποτροπής κινδύνου για την μεγάλη χώρα τους, τις ΗΠΑ.

Εάν για παράδειγμα η κρατική πειρατεία του Τραμπ, κατά της Κολομβίας συνέβαινε από την κυβέρνησή μας, τότε εκατομμύρια λαού θα ζητούσαν την παραίτηση της κυβέρνησης, διαδηλώνοντας στους δρόμους!

Τέτοια εκδήλωση, είδατε στις ΗΠΑ; Αντιθέτως όλα μέλι-γάλα μεταξύ των δύο κομμάτων!

Αυτή είναι η διαφορά του δημοκρατικού λαού της Ελλάδας, με αυτόν των ΗΠΑ.   

Αυτό απομένει να το δουν και όσοι ακόμη, αθεράπευτα, ακολουθούν  τα υπολείμματα αυτού του κόμματος, που ξεκίνησε με οράματα και κατέληξε συμπαρακολούθημα της Δεξιάς... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: