ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Δ. Κουτσούμπας: Τοπικά χαράτσια για τους πολλούς

ΚΑΝΕΤΕ κλικ στον σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=Q1xcbZELrsU&t=236s

 

Και κέρδη για τους λίγους το νόημα του νέου «Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Την πρόκληση της κυβέρνησης να παρουσιάζει ως επιτυχία την τροπολογία που εφαρμόζει τη δικαστική απόφαση του Αρείου Πάγου για τα «κόκκινα δάνεια», στηλίτευσε ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, στη σημερινή ομιλία του στην Ολομέλεια της Βουλής στο πλαίσιο της συζήτησης για τον νέο «Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης». 

Υπενθύμισε ότι διαχρονικά οι κυβερνήσεις διαμόρφωσαν το νομοθετικό πλαίσιο για να παραδοθούν τα σπίτια του λαού στους τραπεζίτες και για την ποινικοποίηση των αγώνων ενάντια στους πλειστηριασμός, ενώ στάθηκε και στην πίεση που άσκησε το ΚΚΕ εντός και εκτός Βουλής μαζί με το εργατικό - λαϊκό κίνημα, οδηγώντας στην απόφαση που δίνει κάποιες ανάσες στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά.

Υπενθύμισε, δε, την τροπολογία που είχε καταθέσει το ΚΚΕ για τους δανειολήπτες, την οποία είχε απορρίψει η κυβέρνηση της ΝΔ, ενώ η βολική αντιπολίτευση είχε καταπιεί τη γλώσσα της. Κάλεσε την κυβέρνηση να υλοποιήσει πλήρως την απόφαση, ώστε να αποζημιωθεί το οφειλόμενο κεφάλαιο για τα δάνεια που εξυπηρετούνται, να επιστραφούν τα επιπλέον ποσά για όσους έχουν ήδη αποπληρώσει και να ξανανοίξουν οι υποθέσεις όλων όσοι έχασαν τη ρύθμιση εξαιτίας αυτών των υπέρογκων τόκων. Τόνισε ότι για να κερδίσει ο λαός έστω μια στάλα ανακούφισης, πρέπει να χάσει το μεγάλο κεφάλαιο.

Αναφερόμενος στον Κώδικα, ο Δ. Κουτσούμπας εξήγησε πως διαμορφώνεται ένα πλαίσιο για τοπικό κράτος ακόμα πιο θωρακισμένο απέναντι σε αγωνιστικές δημοτικές αρχές, που θα επιβάλλει τοπικά χαράτσια στον λαό και θα αποτελεί πεδίο κερδοφορίας για λίγους. Στηλίτευσε το γεγονός πως δεν προβλέπεται τίποτα για την κρατική χρηματοδότηση που οφείλεται σε δήμους.

Ειδική αναφορά έκανε και στην τραγική υποστελέχωση που επικρατεί σε δήμους και Περιφέρειες, σε συνδυασμό με ένα απαράδεκτο μωσαϊκό εργασιακών σχέσεων και με τραγικές πρωτιές σε εργατικά δυστυχήματα. Κατήγγειλε τη διατήρηση της απαράδεκτης διάταξης Βορίδη, λέγοντας ότι επιστρατεύεται ολόκληρος κρατικός μηχανισμός εναντίον συμβασιούχων εργαζομένων που διεκδικούν να γίνουν αορίστου χρόνου. Ο Δ. Κουτσούμπας στηλίτευσε και άλλες διατάξεις του Κώδικα, όπως η πρόβλεψη για Ανώνυμες Εταιρείες, στις οποίες κουμάντο θα κάνει ένα Διοικητικό Συμβούλιο μακριά από το Δημοτικό Συμβούλιο και τις ανάγκες του λαού, όπως και ότι κρίσιμες κοινωνικές υπηρεσίες μένουν «στον αέρα».

Στάθηκε και στις διατάξεις για το εκλογικό σύστημα, όπως για την επιλογή δεύτερου συνδυασμού, κάτι που παραλλήλισε με εκλογικό τζογάρισμα και την ηλεκτρονική ψήφο. Ανέδειξε την πάγια θέση του ΚΚΕ για απλή και ανόθευτη αναλογική χωρίς μπόνους και κόφτες για όλες τις εκλογές, ώστε να αποτυπώνεται η λαϊκή βούληση όπως καταγράφεται στις κάλπες και στηλίτευσε τις προβλέψεις στο όνομα της «σταθερότητας» για περιορισμό των Δημοτικών - Περιφερειακών Συμβουλίων σε τοπικές συζητήσεις, την άρση της πρόβλεψης για τουλάχιστον μία διά ζώσης συνεδρίαση τον μήνα, με δυνατότητα πλέον να γίνονται όλες διαδικτυακά, ώστε να παρεμποδίζεται η παρουσία σωματείων και φορέων, ενώ ειδική αναφορά έκανε και στα Συμβούλια Νέων. 

Τέλος, τόνισε ότι το ΚΚΕ απορρίπτει τον νέο Κώδικα και ότι θα ανοίξει τη συζήτηση στον λαό για την ανάγκη ριζικών αλλαγών και σε επίπεδο διακυβέρνησης, εξουσίας, οικονομίας, κοινωνίας, με νέους λαογέννητους πραγματικά θεσμούς πραγματικής δημοκρατίας, με αιρετούς και ανακλητούς εκπροσώπους από τον ίδιο τον εργαζόμενο λαό, για μια κοινωνία που θα έχει στο επίκεντρό της τον άνθρωπο και τις σύγχρονες ανάγκες του.

Από τον 902.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: