ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Ζητείται η καθολική απόφαση του Αρείου Πάγου!

 

 

Ανακοίνωση της Νομαρχιακής Επιτροπής Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ για την ελάφρυνση του συνόλου των δανειοληπτών

Την καθολική εφαρμογή της απόφασης του Αρείου Πάγου για την ελάφρυνση του συνόλου των δανειοληπτών ζητά ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ., κατηγορώντας παράλληλα την κυβέρνηση πως δημιουργεί δανειολήπτες «δύο ταχυτήτων».

Τα παραπάνω αναφέρονται σε ανακοίνωση της Νομαρχιακής Επιτροπής Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ για την καθολική εφαρμογή της απόφασης του Αρείου Πάγου για την ελάφρυνση του συνόλου των δανειοληπτών.

Αναλυτικά στην ανακοίνωση επισημαίνονται τα παρακάτω:

«Όπως δηλώνει ο Πρόεδρος του κόμματος, Σωκράτης Φάμελλος απευθυνόμενος προς την κυβέρνηση Μητσοτάκη: ''Έρχεστε υποχρεωτικά να νομοθετήσετε, δεν ήταν επιλογή σας…''».

Παράλληλα υποστηρίζει πως η κυβερνητική τροπολογία δεν είναι δίκαιη γιατί υπολογίζει μόνο τους ενεργούς δανειολήπτες και όχι όσους έχασαν τη ρύθμιση του νόμου Κατσέλη γιατί δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν οικονομικά ή αυτούς που έχουν εξοφλήσει. 

«Τους δικαιώνει ο Άρειος Πάγος και τους αδικεί ο κ. Πιερρακάκης!» σημειώνει ο σ. Φάμελλος, προσθέτοντας πως η κυβέρνηση εξακολουθεί να καλύπτει τα συμφέροντα των funds και των servicers. Σχολιάζοντας δε συνολικά το περιεχόμενο του νομοσχεδίου, υπογραμμίζει πως απλώς «αποτυπώνει την κρίση που η Νέα Δημοκρατία δημιούργησε».

Από την πλευρά του ο Τομεάρχης Οικονομικών & Ανάπτυξης Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Βουλευτής Ηρακλείου Χάρης Μαμουλάκης υπογραμμίζει την ξεκάθαρη θέση ότι οι τράπεζες και τα funds – και όχι οι φορολογούμενοι όπως προωθεί η κυβέρνηση της ΝΔ – θα πρέπει να πληρώσουν την επιστροφή των εκατοντάδων εκατομμυρίων που παρανόμως χρέωναν σε εκατοντάδες χιλιάδες δανειολήπτες του Νόμου Κατσέλη, όπως έκρινε η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου.

Σε δήλωσή του αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Αν χρωστάς εσύ σε τράπεζα, πληρώνεις εσύ. Αν χρωστάει η τράπεζα σε εσένα, και μάλιστα κλεμμένα, πληρώνεις πάλι εσύ.

 

500 εκ. ευρώ από τους φορολογούμενους, 200 εκ. ευρώ από τράπεζες, servicers και funds.

 

Αυτή είναι η πραγματική αναλογία της τροπολογίας που έφερε νύχτα η κυβέρνηση μετά την απόφαση του Αρείου Πάγου για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη, καθώς η Ολομέλεια του Ανωτάτου Δικαστηρίου έκρινε παράνομο τον τρόπο με τον οποίο χιλιάδες δανειολήπτες εκτοπίστηκαν από την προστασία του Νόμου Κατσέλη.

 

Δηλαδή, κάποιοι πλήρωναν επί χρόνια χρήματα που δεν όφειλαν να πληρώνουν, καθώς οι τράπεζες τους έκλεβαν με τον τοκισμό των δανείων. Το 71% του λογαριασμού, το πληρώνει η κοινωνία και μόλις το 29% αυτοί που έκλεψαν τα χρήματα.

 

Ας το πούμε απλά: Όταν ένα πολίτης χρωστάει στην τράπεζα, πληρώνει ο ίδιος. Όταν όμως προκύπτει ότι οι δανειολήπτες επιβαρύνθηκαν με τρόπο που κρίθηκε παράνομος από την Ολομέλεια του Αρείου Πάγου, τότε η κυβέρνηση βάζει μπροστά τον φορολογούμενο.

 

500 εκ. ευρώ από τον κρατικό κορβανά. 500 εκ. ευρώ που θα μπορούσαν κάλλιστα να κατευθυνθούν στην υγεία, στην παιδεία, στη στέγαση των νέων, στην αντιμετώπιση του δημογραφικού.

 

Η θέση είναι ξεκάθαρη και κρυστάλλινη: Οι δανειολήπτες πρέπει να δικαιωθούν στο ακέραιο. Όμως το κόστος πρέπει να το αναλάβουν εκείνοι που ωφελήθηκαν και όχι οι Έλληνες φορολογούμενοι».

Και καταλήγει χαρακτηριστικά:

«Για ακόμα μια φορά η κυβέρνηση αποδεικνύει ότι όταν πρόκειται για τράπεζες και funds, βρίσκει λύσεις. Καταλάβατε τώρα τι μελετούσαν για μέρες και δεν εφάρμοζαν άμεσα την απόφαση;

Αλήθεια, εσύ ακόμα τους εμπιστεύεσαι;».

 

https://www.youtube.com/shorts/xruy_Y6Z9i0?feature=share

https://www.youtube.com/shorts/xruy_Y6Z9i0?t=20&feature=share

Δεν υπάρχουν σχόλια: