
Σε μια όμορφη και ιδιαίτερα συμβολική εκδήλωση πραγματοποιήθηκαν το βράδυ του Σαββάτου 27-6-2026, τα εγκαίνια της Δανειστικής Βιβλιοθήκης «Γεράσιμος Σπάθης», στο κτίριο του Πολιτιστικού Συλλόγου Μακύνειας.
Η νέα βιβλιοθήκη αποτελεί μια σημαντική πρωτοβουλία του Συλλόγου, με στόχο την προώθηση της φιλαναγνωσίας, την ενίσχυση της τοπικής πολιτιστικής ζωής και την προσφορά ενός χώρου γνώσης και δημιουργίας για μικρούς και μεγάλους.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορείς και κάτοικοι της περιοχής, ενώ το «παρών» έδωσε ο Δήμαρχος Ναυπακτίας, Βασίλης Γκίζας, οι αντιδήμαρχοι κ. Ραυτόπουλος και κ. Καραδήμας καθώς και ο εφημέριος της ενορίας π. Ιωάννης, ο οποίος συνεχάρη τον Πολιτιστικό Σύλλογο Μακύνειας για την αξιέπαινη πρωτοβουλία και τη διαρκή προσφορά του στα πολιτιστικά δρώμενα του τόπου.
Η βραδιά ολοκληρώθηκε μέσα σε θερμό κλίμα, με τους παρευρισκόμενους να εκφράζουν την ευχή η νέα δανειστική βιβλιοθήκη να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τη Μακύνεια και τις επόμενες γενιές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου