ΑΛΛΑΓΗ EMAIL
Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΟΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΟΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τετάρτη 3 Απριλίου 2019
Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017
Καμία ανησυχία για την καταβολή της δόσης του Ιουνίου
Δεν υπάρχει κάποια καθυστέρηση«, »δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα «η συμφωνία υπάρχει, από κει και πέρα τα ζήτημα είναι διαδικαστικά»,
τόνισε ο υπουργός Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος Δημήτρης
Τζανακόπουλος σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό »Στο Κόκκινο
105,5", αναφορικά με τη δόση που αναμένεται να εκταμιευθεί.
Προσέθεσε ότι υπάρχουν διαδικασίες που πρέπει να τηρηθούν ώστε να εκταμιευτούν τα χρήματα που έχουν συμφωνηθεί στις 15 Ιουνίου, δηλαδή τα χρήματα που είναι αναγκαία για την αποπληρωμή των χρεολυσίων του Ιουλίου και η πρώτη δόση των 1,6 δισ που θα κατευθυνθούν στις ληξιπρόθεσμες οφειλές του ελληνικού δημοσίου
Προσέθεσε ότι υπάρχουν διαδικασίες που πρέπει να τηρηθούν ώστε να εκταμιευτούν τα χρήματα που έχουν συμφωνηθεί στις 15 Ιουνίου, δηλαδή τα χρήματα που είναι αναγκαία για την αποπληρωμή των χρεολυσίων του Ιουλίου και η πρώτη δόση των 1,6 δισ που θα κατευθυνθούν στις ληξιπρόθεσμες οφειλές του ελληνικού δημοσίου
Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017
Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016
Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015
Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012
Στο λογαριασμό των δανειστών κατατίθεται η διαχείριση των 31,5 δισ.;
![]() |
| Πάλι θα υποχρεωθούμε σε κούρεμα, όπως το πάει η κυβέρνηση. |
Έτσι δεν προβλέπεται να πέσει ευρώ στην ελληνική
αγορά!
Που θα
πάνε τα 31,5 δισ. ευρώ της
δόσης; Μα στον δεσμευμένο ειδικό λογαριασμό, που έχει
δημιουργηθεί για την αποπληρωμή των τοκοχρεωλυσίων, ενώ τη
διαχείριση αυτών των χρημάτων θα έχουν οι ίδιοι οι δανειστές. Η Α. Μέρκελ
μεθοδεύει κινήσεις γιαυτό, προκειμένου να εξασφαλιστούν οι δανειστές. Τόση
υπόληψη μας έχουν ως χώρα, που δεν μας εμπιστεύονται. Πάει και το κεκτημένο της
ευρωπαϊκής αλληλεγγύης. Τα παραπάνω αναφέρει η εφημερίδα ΑΥΓΗ σε σημερινό
ρεπορτάζ του Σ. Καπάκου. Με την απόφαση αυτή, που προωθεί το Βερολίνο και με
την οποία συμφωνούν οι Βρυξέλλες, οι δανειστές διασφαλίζουν τα χρήματά τους,
ενώ, αν τελικά υλοποιηθεί, η Ελλάδα θα πρέπει να καλύψει από τα φορολογικά
έσοδα τις δαπάνες για μισθούς, συντάξεις, επιδόματα και επενδύσεις. Με αυτόν
τον τρόπο δεν θα πέσει ούτε ευρώ στην αγορά!
Στο μεταξύ οξύνεται η γαλλογερμανική
κόντρα για τις τράπεζες, με τον Ολάν να πιέζει για ολοκλήρωση της πρόσφατης
συμφωνίας για ανάληψη του κόστους ανακεφαλαιοποίησής τους από τις ίδιες και την
Α. Μέρκελ να τρενάρει την απόφαση. Μετά από αυτά ρήγμα μεταξύ Ολάντ και Μέρκελ εμφανίζεται
πριν από τη σύνοδο κορυφής, με επίκεντρο τις τράπεζες. Ο Γάλλος
πρόεδρος πιέζει να ληφθούν αποφάσεις για να ολοκληρωθεί η τραπεζική ένωση, όπως
αποφασίστηκε στη σύνοδο του Ιουλίου με παρέμβαση του Μάριο Μόντι, ώστε να μην
επιβαρύνεται το χρέος των χωρών από τη στήριξη των τραπεζών και να σταματήσει η
αιμορραγία κεφαλαίων από τον Νότο προς τον Βορρά. Αντίθετα, η Μέρκελ τρενάρει
τη συμφωνία και επιχειρεί να θέσει όρους ώστε να εφαρμοστεί αργότερα, ενώ
επιμένει ότι πρέπει να προηγηθεί η δημοσιονομική ένωση.
Κλικάρετε τα υπογραμμισμένα για αναλυτικότερη
ενημέρωση.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)




