ΑΛΛΑΓΗ EMAIL
Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τετάρτη 10 Ιουνίου 2020
Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016
Εκφραστής ακραίων κύκλων της Εκκλησίας ο Ιερώνυμος
Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016
Συγχωροχάρτι στον αρχιεπίσκοπο της χούντας
Τα άγια τοις κυσί αρκεί να μην χάσουν τα προνόμιά τους!
Ένα αποκαλυπτικό βίντεο από την τηλεόραση της εποχής της χούντας δείχνει την συνεργασία Παπαδόπουλου με τον τότε αρχιεπ. Ιερώνυμο. Σήμερα ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών στην επιστολή του, προς τον υπ. Παιδείας Νίκο Φίλη, βεβαιώνει -αν είναι δυνατόν- ότι «ο επίσημος ρόλος της Εκκλησίας στην περίοδο της δικτατορίας ήταν συνεπής και αδιάβλητος για την αποστολή της...».
Κυριακή 29 Μαΐου 2016
Ιερώνυμος: Έτοιμοι για διεκδίκηση "εκκλησιαστικής περιουσίας" αν κοπεί η μισθοδοσία
Επιδιώκοντας συνέχιση της μισθοδοσίας του κλήρου, ανοίγει παράθυρο νομικών διεκδικήσεων
Τρίτη 5 Απριλίου 2016
Πρόσκληση Ιερώνυμου σε Πάπα και Βαρθολομαίο
Για κοινή επίσκεψη στη Λέσβο
Την πρόθεση του Πάπα Φραγκίσκου να επισκεφθεί την Ελλάδα με σκοπό να συμβάλλει στην ευαισθητοποίηση της παγκόσμιας κοινότητας για την άμεση παύση των πολεμικών συγκρούσεων στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου και της Μέσης Ανατολής και στην ανάδειξη του μείζονος ανθρωπιστικού προβλήματος του προσφυγικού, επιβεβαίωσε κατά τη σημερινή της συνεδρία η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδας, η οποία και απεδέχθη την πρόταση.Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016
Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016
Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015
Πέμπτη 16 Απριλίου 2015
Δύο μισθοί του για τους πρόσφυγες από τον Αμβρόσιο!
Στο πλαίσιο της ανταπόκρισης του Αρχιεπισκόπου, που διαθέτει την εκκλησιαστική περιουσία προς εκμετάλλευση από την Κυβέρνηση για την απαλλαγή οικονομικών βαρών, κάτι που έκανε γνωστό στον Πρωθυπουργό Αλ. Τσίπρα, την απόφασή του να συμπράξει και να βοηθήσει τους πρόσφυγες
που κατέφθασαν τις τελευταίες μέρες στην Αττική, δείχνει ο Μητροπολίτης
Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ.κ Αμβρόσιος, ο οποίος συγκάλεσε σύσκεψη τοπικών φορέων και
επιχειρηματιών στο Επισκοπείο του Αιγίου.
Ο κ. Αμβρόσιος ζήτησε από όλους να βοηθήσουν στη συγκέντρωση χρημάτων και υλικών ακόμα και φαγώσιμων, προκειμένου να ενισχυθούν οι ανήμποροι αλλοδαποί και όπως είπε μάλιστα και ο ίδιος θα δώσει δύο μισθούς του για τους μετανάστες.
Στην κατεύθυνση αυτή, όπως θ'ανακοινώσει αύριο στην Πανηγυρική Θεία Λειτουργία για τον εορτασμό της Πολιούχου της Αιγιάλειας Παναγίας Τρυπητής, πέραν της εκστρατείας για τους μετανάστες, ο ίδιος θα δώσει το μισθό του επί δύο μήνες ,ως Μητροπολίτης, δηλαδή περί τις 3.000 ευρώ.
Ο κ. Αμβρόσιος ζήτησε από όλους να βοηθήσουν στη συγκέντρωση χρημάτων και υλικών ακόμα και φαγώσιμων, προκειμένου να ενισχυθούν οι ανήμποροι αλλοδαποί και όπως είπε μάλιστα και ο ίδιος θα δώσει δύο μισθούς του για τους μετανάστες.
Στην κατεύθυνση αυτή, όπως θ'ανακοινώσει αύριο στην Πανηγυρική Θεία Λειτουργία για τον εορτασμό της Πολιούχου της Αιγιάλειας Παναγίας Τρυπητής, πέραν της εκστρατείας για τους μετανάστες, ο ίδιος θα δώσει το μισθό του επί δύο μήνες ,ως Μητροπολίτης, δηλαδή περί τις 3.000 ευρώ.
Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013
Ο τεχνολογικός ευδαιμονισμός του πολιτισμού μας έχει αποκοπεί από την πνευματική ολοκλήρωση
![]() |
| Σκίτσο του Τolis από το Thepaper. |
Μέσα στην
πολυμορφία της κρίσεως, η κοινωνία μας δοκιμάζεται από την φτώχεια, την
κοινωνική αδικία, εθνικές προκλήσεις, απειλές εθνικού διχασμού και εκδηλώσεις
μισαλλοδοξίας, είναι οι θέσεις του Αρχιεπισκόπου, που όλο και περισσότερο
συζητούνται ανάμεσα στο πλήρωμα των πιστών.
Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013
Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013
Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης Παύλος: Το κράτος απέδειξε ότι δεν μπορεί να φροντίσει τους πολίτες του
Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012
Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: Μας πήραν τις μετοχές, η Εκκλησία πτωχεύει
| Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος, κρούει τον κώδωνα |
Πιθανό ενδεχόμενο η κήρυξη στάσης πληρωμών
Τη
δεινή οικονομική κατάσταση της Εκκλησίας
της Ελλάδος εξέθεσε στο πανελλήνιο ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.
Ιερώνυμος, αναφέροντας μάλιστα το ενδεχόμενο να κηρύξει στάση πληρωμών.
«Έχουμε τέτοιο πρόβλημα που εάν δεν εξασφαλίσουμε
χρήματα σύντομα, σε δύο μήνες 300 υπάλληλοι της Εκκλησίας θα μείνουν απλήρωτοι
και θα πρέπει να απολυθούν» είπε σε συνέντευξη που παραχώρησε σε τηλεοπτικό
σταθμό.
«Από πού θα βρούμε χρήματα όταν τα ακίνητα της
Εκκλησίας είναι ξενοίκιαστα, όταν τα μισθώματα είναι απλήρωτα; Για ποια
μερίσματα στις τράπεζες μιλάμε, όταν μας πήραν τις μετοχές και εξαφάνισαν την
οικονομική δυνατότητα της Εκκλησίας;» επισήμανε. Όσα λέγονται για την τεράστια
περιουσία της Εκκλησίας «είναι ένα πολύ μεγάλο παραμύθι».
Συμπέρασμα: Η οικονομική κρίση που δημιούργησε ο
φιλελευθερισμός, τώρα χτυπά και την Εκκλησία. Και το σημαντικό είναι ότι ανακεφαλαίωση
ισχύει μόνον για τους τραπεζίτες, τους καημένους!
Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012
Σιατίστης Παύλος: «Άλλος ο λόγος του Θεού και άλλος της Χρυσής Αυγής»
![]() |
| Ο θαρραλέος ιεράρχης Παύλος. |
Δριμεία
επίθεση κατά της Χρυσής Αυγής εξαπέλυσε για άλλη μια φορά ο
Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης Παύλος ο οποίος χαρακτήρισε το κόμμα
"απολίτιστο" και σημείωσε πως καμία σχέση δεν έχει με τον λόγο του
Θεού.
Μιλώντας στην "Ημερησία" ο Μητροπολίτης
Σιατίστης είπε πως είναι «άλλος ο λόγος του Θεού και άλλος της Χρυσής
Αυγής» ενώ δεν δίστασε να χαρακτηρίσει «απολίτιστη» τη συμπεριφορά των
βουλευτών της Χρυσής Αυγής στο Κοινοβούλιο.
Επίσης ξεκαθάρισε πως το κόμμα του Νίκου
Μιχαλολιάκου δεν έχει σχέση ούτε με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό ούτε με το
Ευαγγέλιο «το οποίο διδάσκει ότι εκ του περισσεύματος της καρδίας λαλεί η γλώσσα
και όχι από έναν ξαφνικό θυμό».
«Πρέπει να πάρουμε όλοι σαφή θέση και στάση
απέναντι στο φαινόμενο της Χρυσής Αυγής» και ειδικά για τους ανθρώπους της
Εκκλησίας τονίζει ότι «οφείλουμε να διδάσκουμε το λόγο του Θεού, ο οποίος δεν
έχει καμία σχέση με αυτά που κάνουν τα μέλη της Χρυσής Αυγής».
«Όποιος θέλει ας έρθει να μιλήσουμε. Οι Χρυσαυγίτες
είναι άνθρωποι παρασυρμένοι» δηλώνει στον Τop Channel.
Να σημειωθεί, ότι δύο ημέρες πριν,
"ανέβηκε" σελίδα υποστήριξης στον Μητροπολίτη Σιατίστης στο Facebook,
με τίτλο "Στηρίζουμε τον Μητροπολίτη Σιατίστης κ. Παύλο".
Σχολιάζει ο Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης,
Παύλος
Οι
απόψεις του, όπως τις αναφέρει το news247.gr για τη Χρυσή Αυγή και τους πιστούς που
πρωτοστάτησαν στα επεισόδια, στο θέατρο "Χυτήριο", όπου παίζεται η
παράσταση Corpus Christi
Ο
Μητροπολίτης ασκεί αυστηρή κριτική και
στους βουλευτές της Χρυσής Αυγής και στους πιστούς, που συμμετείχαν στα
επεισόδια, οι οποίοι, όπως σημείωσε "είναι ικανοί να καταστρέψουν, να
κτυπήσουν και πιθανώς να λυντσάρουν τους υβριστές στο όνομα της πίστης. Τι
θλιβερό. Αλλά και πόσο επίκαιρο. Ο Χριστός αποδοκιμάζει τη μέθοδο τους"!
Σημειώνεται, ότι είναι ο πρώτος Μητροπολίτης, που
αναφέρεται στα επεισόδια, που σημειώθηκαν στο περιθώριο της παράστασης.
Το επίμαχο απόσπασμα της ομιλίας του Μητροπολίτη
Σιατίστης, Παύλου για τη Χρυσή Αυγή:
«Άφησα τελευταία τη "Χρυσή Αυγή" που στην
πραγματικότητα είναι "μαύρη νύκτα".
Είναι θλιβερό ότι κάποιοι "χριστιανοί
αγωνιστές" ταυτίστηκαν με τη χρυσή αυγή για να υπερασπιστούν τον Χριστό.
Τον Χριστό που η "Χρυσή Αυγή" τον διώκει,
τον προσβάλλει και τον εξευτελίζει καθημερινά και το πράττει στα πρόσωπα, των
προσφύγων, των μεταναστών ακόμα και των παιδιών.
Ξεχάσατε αγαπητοί μου χριστιανοί το λόγο του Χριστού
"εφόσον εποιήσατε, ενί τούτων των αδελφών μου των ελαχίστων, εμοί
εποιήσατε;".
Δεν είναι ο άνθρωπος εικόνα του Χριστού όποιος και εάν
είναι; Δεν είναι ένας μετανάστης, ένας πρόσφυγας, ελάχιστος αδελφός του
Χριστού;
Δεν είναι ο "πλησίον" της Παραβολής του
Καλού Σαμαρείτη; Σύμφωνα λοιπόν με την χρυσαυγίτικη αντίληψη θα έπρεπε ο
Σαμαρείτης βλέποντας τον πληγωμένο Ιουδαίο να τον πετάξει στα σκουπίδια, τότε
θα ήταν "καλός".
Κάθε εναγκαλισμός και χάϊδεμα χριστιανού η πολύ
περισσότερο ιερωμένου προς την Χρυσή Αυγή δείχνει μπέρδεμα φρικτό και ακύρωση
της πίστης.
Κανείς δεν μπορεί να παίζει "εν ου
παικτοίς". Ο λόγος του Θεού έχει απόλυτο και αιώνιο κύρος.
Είναι άλλο το θέμα των προσφύγων και των προβλημάτων
που μια ανίκανη πολιτική ηγεσία άφησε να δημιουργηθούν και άλλο η απόλυτη αξία
του ανθρώπινου προσώπου.
Δεν θα ακυρώσουμε την αλήθεια του Θεού για να λύσουμε
τα προβλήματα μας. Αντιθέτως τα προβλήματα δημιουργήθηκαν γιατί την αλήθεια του
Θεού την αντικαταστήσαμε με την αλαζονεία μας και την επιπολαιότητα μας.
Στώμεν λοιπόν καλώς! Στώμεν μετά φόβου! Η άκρη του
κουβαριού είναι του Χριστού το θέλημα και όχι οι αυθαιρεσίες και οι εξυπνάδες
των ανθρώπων»!
Η θαρραλέα στάση του μητροπολίτη Παύλου απέναντι στη Χρυσή Αυγή
![]() |
| Ο σεμνός Ιεράρχης Παύλος της Σιατίστης |
Επιτέλους, ένας εκπρόσωπος της Εκκλησίας που δεν
μασάει τα λόγια του
Οι
τελευταίες δηλώσεις του μητροπολίτη
Παύλου για την Χρυσή Αυγή είναι ένα χτύπημα στην οργάνωση ακριβώς εκεί που
πονάει. Αυτό που κάνει αρχικά είναι να
ξεκόψει οποιαδήποτε σχέση της Χρυσής Αυγής με την θρησκεία λέγοντας ότι δεν
είναι μαζί τους. Οι χρυσαυγίτες προσπάθησαν τους τελευταίους μήνες να
ταυτιστούν ΚΑΙ με την θρησκεία μέσα από απαγορεύσεις θεατρικών παραστάσεων που
"προσβάλλουν" τα Θεία και μέσα από πράξεις «αγάπης» μοιράζοντας
τρόφιμα αποκλειστικά σε Έλληνες. «Ο λόγος του θεού δεν έχει καμία σχέση με αυτά
που κάνουν τα μέλη της Χρυσής Αυγής». Μετάφραση: «Δεν γίνεται να πλακώνεις στο
ξύλο τον κόσμο, να μαχαιρώνεις, να απειλείς και να το παίζεις Χριστιανός».
Το
δεύτερο σημαντικό είναι η αναφορά του στο ναζισμό και στο Χίτλερ. «Έτσι
ανέβηκε ο ναζισμός στην Γερμανία, εκμεταλλευόμενος ο Χίτλερ την φτώχεια.
Επιμένω ότι η Χρυσή Αυγή είναι η Μαύρη Νύχτα». Λόγια καθαρά, χωρίς περιστροφές
που όπως φαίνεται από τις απειλές που δέχεται ήδη του έχουν στοιχίσει.
Αυτό όμως που μου έκανε την μεγαλύτερη
εντύπωση στις δηλώσεις του είναι η αναφορά του μητροπολίτη στον ελληνικό
πολιτισμό. Τους χαρακτήρισε απολίτιστους, λέγοντας ότι δεν έχουν καμία σχέση με
τον ελληνικό πολιτισμό. Είναι αυτό που εκμεταλλεύεται περισσότερο η Χρυσή Αυγή
για να προσελκύσει κόσμο. Η δήθεν υπερβολική αγάπη για την πατρίδα και την
αρχαία Ελλάδα θολώνει τα μυαλά του κόσμου. Αν και η αμάθεια τους (σ.σ ακόμα και
τον εθνικό ύμνο δεν ξέρουν) είναι ολοφάνερη, υπάρχει κόσμος που εξακολουθεί να
πιστεύει ότι οι τύποι αυτοί αγαπούν την Ελλάδα και τον πολιτισμό της.
Η
στάση του μητροπολίτη έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στην κοινή γνώμη από αυτό που
πιστεύουν οι περισσότεροι. Οι πολιτικοί έχοντας χάσει την αξιοπιστία
τους ότι και να πουν ο κόσμος πια δεν τους ακούει. Όχι ότι δεν συμβαίνει περίπου
το ίδιο με τους παπάδες. Απλά οι τελευταίοι παρά τα σκάνδαλα (π.χ Βατοπέδι)
έχουν «καεί» λιγότερο. Σε μια εποχή που κανείς δεν πιστεύει κανέναν, ακόμα και
αρκετοί νέοι κάτω των 25 (σ.σ τους βλέπω στα λεωφορεία να κάνουν το σταυρό τους
κάθε φορά που βλέπουν από το παράθυρο εκκλησία), εξακολουθούν να έχουν μια
ζεστή σχέση με την θρησκεία και τους «εκπροσώπους του θεού στη γη». Ένας παπάς
που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή, μπορεί να τους επηρεάσει θετικά όπως ο
μητροπολίτης Παύλος ή αρνητικά όταν τον βλέπει στο αστυνομικό τμήμα δίπλα σε
ένα χρυσαυγίτη να υπογράφει για να κατέβει μια θεατρική παράσταση.
Δεν
έχει σημασία ποιοι πιστεύουν στην ύπαρξη του θεού και ποιοι στην ανυπαρξία αυτή
την χρονική στιγμή για την ελληνική ιστορία. Σημασία έχει να μας βρει απέναντι
ενωμένους ο κοινός εχθρός που γίνεται κάθε μέρα όλο και πιο επικίνδυνος.
Αυτοί που είναι στην πρώτη γραμμή ας πουν καθαρά το όνομα του και ας αναλάβουν
το κόστος της στάσης τους. Ακούγεται βαρύγδουπο αλλά είναι το κάλεσμα της
ιστορίας και οι ηγέτες εκκλησιαστικοί ή μη πρέπει να μην μασάνε τα λόγια τους.
Υ.Γ
Οι
δημοσιογράφοι της τηλεόρασης καλούνται να παίξουν τις δηλώσεις του μητροπολίτη
ως λούπα τις επόμενες μέρες. Αν έχουν λίγη τσίπα θα μας «ζαλίσουν» με αυτές
όπως μας έχουν ζαλίσει με την παραμικρή μπούρδα που κάνει εκπρόσωπος της Χρυσής
Αυγής. Αλλά θα το κάνουν;
(Από το πόρταλ NEVERMID.gr)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)









