Σύμφωνα με έγγραφο
της κατασκευάστριας εταιρείας του λιμένα Αθηνιού προς το Δημοτικό Λιμενικό
Ταμείο Θήρας, η κατασκευάστρια ζητά να γίνει η διοικητική παραλαβή του πρώτου
τμήματος της επισκευής του λιμένος.
Αυτό το έργο αξίας 8.400.000€ σχεδιάστηκε, προγραμματίστηκε και ξεκίνησε
η υλοποίηση του από την προηγούμενη δημοτική αρχή Ζώρζου το 2005.
Η δημοτική παράταξη «Θηραϊκή Πολιτεία» του πρ. δημάρχου Νίκου Ζώρζου εύχεται εν όψει έλλειψης επιβατικής κίνησης
λόγω της πανδημίας, πολύ γρήγορα να συνεχίσει και η υλοποίηση της δεύτερης
φάσης του έργου.
Μετά από κατόπτευση δύτη στο επίμαχο σημείο του λιμανιού, διαπιστώθηκε ότι τα τσιμεντένια μπλόκια είχαν πάρει επικίνδυνη κλίση και η πρόσδεση πλοίων της ακτοπλοΐας, αλλά και η επιβίβαση βαρέων οχημάτων στο συγκεκριμένο χώρο, μήκους 62 μέτρων δεν κρίνονταν ασφαλής.
Όπως ανέφερε πέρυσι στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρ. δήμαρχος του νησιού Αναστάσιος-Νικόλαος Ζώρζος, οι λιμενικές εγκαταστάσεις στο λιμάνι του Αθηνιού, μήκους 250 μέτρων, αντιμετώπιζαν κάποιες ζημιές το περασμένο διάστημα και για το λόγο αυτό το λιμενικό ταμείο του νησιού είχε αναθέσει σε τεχνικό γραφείο τη σύνταξη μελέτης για την αποκατάστασή τους.
Ωστόσο, όπως εξηγούσε, οι καιρικές συνθήκες στη διάρκεια του χειμώνα επιδείνωσαν την κατάσταση στη συγκεκριμένη προβλήτα, με αποτέλεσμα να απαιτηθεί και νέα μελέτη καθώς το πρόβλημα που ανέκυψε στην υφιστάμενη λιμενική υποδομή κρίθηκε ιδιαίτερα σοβαρό και έπρεπε να αντιμετωπιστεί μετά το τέλος της καλοκαιρινής περιόδου.
Επίσης οποιοδήποτε εγχείρημα για την αποκατάστασή του μέσα στο καλοκαίρι θα δημιουργούσε σοβαρά προβλήματα λόγω της αυξημένης επιβατικής κίνησης.
Όπως ανέφερε πέρυσι στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρ. δήμαρχος του νησιού Αναστάσιος-Νικόλαος Ζώρζος, οι λιμενικές εγκαταστάσεις στο λιμάνι του Αθηνιού, μήκους 250 μέτρων, αντιμετώπιζαν κάποιες ζημιές το περασμένο διάστημα και για το λόγο αυτό το λιμενικό ταμείο του νησιού είχε αναθέσει σε τεχνικό γραφείο τη σύνταξη μελέτης για την αποκατάστασή τους.
Ωστόσο, όπως εξηγούσε, οι καιρικές συνθήκες στη διάρκεια του χειμώνα επιδείνωσαν την κατάσταση στη συγκεκριμένη προβλήτα, με αποτέλεσμα να απαιτηθεί και νέα μελέτη καθώς το πρόβλημα που ανέκυψε στην υφιστάμενη λιμενική υποδομή κρίθηκε ιδιαίτερα σοβαρό και έπρεπε να αντιμετωπιστεί μετά το τέλος της καλοκαιρινής περιόδου.
Επίσης οποιοδήποτε εγχείρημα για την αποκατάστασή του μέσα στο καλοκαίρι θα δημιουργούσε σοβαρά προβλήματα λόγω της αυξημένης επιβατικής κίνησης.
«Κανένας δεν μπορούσε να φανταστεί ότι ένα έργο που ξεκίνησε το 2005 μετά από δημοπράτηση για επέκταση και βελτίωση των λιμενικών υποδομών και ολοκληρώθηκε το 2010, το 2016 θα παρουσίαζε τόσο μεγάλο πρόβλημα», ανέρει ο κ. Ζώρζος στην iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου