ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2019

Οι βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας απαντούν στον Καραμανλή

«Η Πατρών-Κορίνθου όπως και η Ιόνια Οδός δεν ολοκληρώνονταν επί άπειρα χρόνια. Ολοκληρώθηκαν με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Φοβόμαστε ότι η Πατρών-Πύργου θα έχει την ίδια τύχη που είχαν και αυτοί οι οδικοί άξονες επί Νέας Δημοκρατίας» απαντούν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας Σία Αναγνωστοπούλου και Κώστας Μάρκου.


Ψέματα για τρένο

και οδό για Πύργο


«ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ 9 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΡΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΑΝΔΡΕΑ». ΔΙΟΤΙ: «ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ»!

Σε ατελείωτα ψέματα καταφεύγει ο υπουργός Υποδομών Καραμανλής, της κυβέρνησης ΝΔ, για να ξεφύγει από τα αμείληκτα ερωτήματα της πατραϊκής κοινωνίας που βλέπει τον κίνδυνο να παραμείνει ανολοκλήρωτο το έργο του δρόμου Πάτρα-Πύργος, από μία κυβέρνηση, που με ευθύνης της  ακυρώθηκε η κατασκευή του το 2013 και ταυτόχρονα επί μία δεκαετία σκοτωνόμαστε στην εθνική σκοτώστρα της Πατρών-Κορίνθου, γιατί ΝΔ και ΠΑΣΟΚ έκαναν τα χατίρια της Vici.
Πολύ περισσότερο, που η Πατρών - Κορίνθου ολοκληρώθηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ μέσα σε λίγους μήνες, το βουνό της Κλόκοβας τρυπήκε σε τρεις μήνες για διέλθει η Αντιρρίου-Ιωαννίνων και μαζί με την περιφγερειακή οδό στη Βόρεια Ελλάδα σήμερα έχουμε ολοκληρωμένο οδικό δίκτυο.
Όμως «κουτσαίνει» σε Αχαΐα και Ηλεία διότι συμφέροντα που εξυπηρετεί η κυβέρνηση της ΝΔ, επιδιώκουν να ακυρωθούν και οι οκτώ δημοπρασίες και να αρχίσει η δημοπράτηση από την αρχή, ώστε να ακολουθήσει το γνωστό γαϊτανάκι της υπερτιμολόγησης των φίλων και έργο ποτέ να μην παραλαμβάνει ο πολίτης!
Απάντηση λοιπόν στα ψέματα του εκπροσώπου των εργολάβωνκ. Καραμανλή δίνουν οι βουλευτές του νομού Αχαΐας Σία Αναγνωστοπούλου και Κ. Μάρκου, με τα παρακάτω:
«Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Καραμανλής, έδωσε συνέντευξη στο δημοσιογράφο κ. Κογκόλη και στο Max fm Πάτρας, παρουσιάζοντας ένα δικής του έμπνευσης αφήγημα, τόσο για την Πατρών-Πύργου, όσο και για την υπογειοποίηση του τρένου. Στον κ. Υπουργό έχουν κατατεθεί συγκεκριμένες ερωτήσεις από τους βουλευτές Ηλείας και Αχαΐας ΣΥΡΙΖΑ, που περιμένουν τις απαντήσεις τους.
Επιπλέον, θα του γίνει επίκαιρη ερώτηση για την υπογειοποίηση του τρένου. Από τις απαντήσεις που θα δώσει, θα φανεί αν το επινοημένο αφήγημά του στέκει. Εμείς γνωρίζουμε ότι δεν στέκει και το γνωρίζουμε για έναν επιπλέον  λόγο: Η Πατρών-Κορίνθου όπως και η Ιόνια Οδός δεν ολοκληρώνονταν επί άπειρα χρόνια. Ολοκληρώθηκαν με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.
Φοβόμαστε ότι η Πατρών-Πύργου θα έχει την ίδια τύχη που είχαν και αυτοί οι οδικοί άξονες επί Νέας Δημοκρατίας».

Αχ. Καραμανλής: «Τα χρήματα δεν υπάρχουν και δεν θα γίνει»
Τους φόβους του εκμυστηρεύθηκε την Πέμπτη χθες, στο ραδιοσταθμό της Πάτρας, «Στο Κόκκινο 107,7» και στον δημοσιογράφο Θάνο Χριστακόπουλο, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝ Γιώργος Ρώρος, (στο μέσον) ότι το έργο της υπογειοποίησης του τρένου θα ακυρωθεί, παρά το αίτημα του Δημοτικού Συμβουλίου Πατρέων.

Σημειώνεται ότι ο Υπουργός, όπως είπε μιλώντας στον Max Fm «όλα ήσαν στον αέρα». Μάλιστα σε μία επίδειξη υπευθυνότητας ομολόγησε ότι  «η κυβέρνηση κάνει μία υπεύθυνη πολιτική και δεν θα πει ψέματα στον πατραϊκό λαό. Δεν θα τον κοροϊδέψει».
Και ξεκαθάρισε:
«Δεν μπορεί να γίνει υπογειοποίηση 9 χιλιομέτρων, γιατί αυτή είναι η απόσταση από το Ρίο μέχρι τον Αγιο Ανδρέα».
Διότι: «Τα χρήματα δεν υπάρχουν και δεν θα υπάρξει χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ενωση για την κατασκευή ενός "μετρό" στην Πάτρα».
Ο Κώστας Καραμανλής στην σύσκεψη που έκανε προχθές με τους βουλευτές Αχαΐας και Ηλείας ξεκαθάρισε ότι η Πατρών Πύργου θα γίνει. Μάλιστα δήλωσε ότι «η κυβέρνηση εξετάζει μαζί με την Ευρωπαϊκή Ενωση πολλές λύσεις, μεταξύ αυτών και την επέκταση του δρόμου ως συνέχεια της Ολυμπίας Οδού.
Αν αυτό εγκριθεί τότε δεν αποκλείεται να πάμε σε μία εργολαβία από την Κοινοπραξία που έχει αναλάβει την Ολυμπία Οδό».
Ο κ. Καραμανλής αποκρύπτοντας ότι έχουμε ήδη πέντε ενεργές εργολαβίες ενώ η μία έχει αρχίσει να εργάζεται, κατηγόρησε την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και τον πρώην υπουργό Χρήστο Σπίρτζη λέγοντας πως «έλεγαν ψέματα στον λαό της Δυτικής Ελλάδος και πως το σύστημα των οκτώ εργολαβιών οδήγησε το έργο σε αδιέξοδο και μεγάλη καθυστέρηση».
Όμως χάρη σε αυτό το σύστημα μπόρεσε και έπεσε το κόστος του έργου, σε επίπεδα παραδεκτά από την ΕΕ, ώστε να χρηματοδοτηθεί. Κύριο εμπόδιο ήταν ο μικρός αριθμός αυτοκινήτων που διέρχεται κάτι που δεν καθιστά τον δρόμο κύριο κόμβο. Τεμαχισμένο όμως σε οκτώ εργολαβίες, που λαμβάνονται υπόψη ως ενιαίο έργο, όχι υπερεργολαβίες που υποκρύπτουν τον κίνδυνο εκβιασμού, που συνήθως πληρώνει ο φορολογούμενος, αφού υποκύπτουν οι κυβερνόντες  υπό το βάρος του πολιτικού κόστους, μπορεί να αποπερατωθεί.
Αυτά ανέφερε και την Πέμπτη χθες, στο ραδιοσταθμό της Πάτρας, «Στο Κόκκινο 107,7» και στον δημοσιογράφο Θάνο Χριστακόπουλο, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝ Γιώργος Ρώρος.
Μιλώντας ο Υπουργός στον Max Fm και τον Αλέξανδρο Κογκόλη, δήλωσε πως ο κ. Σπίρτζης απέτυχε στην κατασκευή του έργου, αφού το έδωσε σε "επίδοξο καναλάρχη" (Καλογρίτσας, που συμμετείχε στο διαγωνισμό) ο οποίος όχι μόνο δεν ήταν φερέγγυος, αλλά φθάσαμε στο σημείο να κηρυχθεί και έκπτωτος.
Όσον αφορά τον εργολάβο Καλογρίτσα που αποχώρησε, την εργολαβία του αναλαμβάνει κατασκευάστρια εταιρεία ιταλικών συμφερόντων με τους ίδιους όρους. Και ουδέν πρόβλημα. Άρα υπό τις παρούσες συνθήκες μπορεί να συνεχιστεί η κατασκευή του δρόμου, εάν στην πρόταση Καραμανλή δεν υποκρύπτονται άνομα οικονομικά συμφέροντα για... κολλητούς της ΝΔ!
«Αυτή η κυβέρνηση θα κατασκευάσει την Πατρών-Πυργου» είπε, «δίνοντας την πλέον άμεση και συμφέρουσα λύση» κατέληξε ο υπουργός.
Αλλά ποιος μπορεί να ξεχάσει ότι το έργο κινδυνεύει να απενταχθεί από την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, όπως έγινε με ευθύνη της ΝΔ το 2013, διότι δεν έλαβε υπόψη ότι λόγω της μικρής διέλευσης οχημάτων δεν χαρακτηρίστηκε κομβικής σημασίας;
Σε σχέση με τα εργοτάξια στην Πατρών-Πύργου στα οποία αναφέρθηκε ο πρώην υπουργός Χρ. Σπίρτζης κατά την έλευσή του το περασμένο Σάββατο στην Πάτρα, ο Καραμανλής λέγοντας ψέματα, τόνισε πως «δεν υπάρχει ούτε ένα! Μόνο σκουπίδια μας άφησαν στα εργοτάξια. Να σταματήσουν τα ψέματα οι του ΣΥΡΙΖΑ» κατέληξε.
Όμως όσον αφορά την δήθεν αξιοπιστία του υπουργού της ΝΔ, είναι ενδεικτικό ότι αναβίβασε το κόστος της υπογειοποίησης του τρένου στο ένα δισεκατομμύριο ευρώ, αναγκάζοντας τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ την Τρίτη 15-10-2019, να του απαντήσει από το βήμα της πλατείας Τριών Συμμάχων, μιλώντας στο ακροατήριο:
«Είμαι μηχανικός και γνωρίζω ότι η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου κόστισε 160 εκατ. ευρώ. Εάν η υπογειοποίηση κοστίζει ένα δις, δεν φτιάχνουμε καλύτερα μία γέφυρα» ακόμη;  
Δυστυχώς το πιο πιθανό είναι το έργο να παραπεμφθεί στις καλένδες και η κατασκευή του να παραμείνει ανολοκλήρωτη!


Δεν υπάρχουν σχόλια: