ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

Δραγασάκης: 22 δισ. θα επενδυθούν την επόμενη τριετία

Την προσδοκία της κυβέρνησης για την ενεργοποίηση επενδύσεων της τάξης των 22 δισ. ευρώ σε ορίζοντα τριετίας δημοσιοποίησε σήμερα ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, Γιάννης Δραγασάκης από το βήμα εκδήλωσης της British American Tobacco.


Όπως ανέφερε ο Γ. Δραγασάκης, «στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο υπουργείο οικονομίας με τις τράπεζες κάναμε μια ανασκόπηση των συνθηκών χρηματοδότησης της οικονομίας και χάρηκα να ακούσω τις τράπεζες να μου λένε ότι η βελτίωση του μακροοικονομικού περιβάλλοντος επηρεάζει θετικά και τη δική τους ρευστότητα και ότι εφέτος, το 2018, θα κλείσει με συνολικές αναχρηματοδοτήσεις και νέες χρηματοδοτήσεις 11 δισ. ευρώ. Το 2019 θα είναι το πρώτο έτος με καθαρή πιστωτική επέκταση, κάτι το οποίο δεν είχαμε έως τώρα.

Παράλληλα, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης αναφέρθηκε και στην επένδυση της BAT χαρακτηρίζοντάς τη πολύ σημαντική καθώς δημιουργεί 250 νέες θέσεις εργασίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: