Ολόκληρη η ανακοίνωση:
"Κατανοούμε την αμηχανία που προκλήθηκε στη ΝΔ από το βασικό μήνυμα του σημερινού υπουργικού συμβουλίου.
Δυστυχώς για τον κ. Μητσοτάκη, δεν υπάρχει ούτε ένας βουλευτής της κυβερνητικής πλειοψηφίας που θα συμπράξει στο σχέδιο αποσταθεροποίησης της χώρας".
Η ανακοίνωση της ΝΔ για τη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου που εκδώθηκε νωρίτερα ανέφερε:
Δεν έχει ξαναγίνει πρωθυπουργός να εκλιπαρεί τους υπουργούς του να μην τον ρίξουν και στη συνέχεια να τους παρακολουθεί άβουλος να αλληλοκατηγορούνται για να μην χάσουν την καρέκλα τους. Φτάνει πια. Η χώρα δεν μπορεί να βυθίζεται άλλο εξαιτίας σας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου