ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

Μαξίμου: Δεν θα συμπράξει κανείς σε αποσταθεροποίηση

Με ανακοίνωση του το Γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού καυτηριάζει την ανακοίνωση της Ν. Δ. σχετικά με τη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου.

Ολόκληρη η ανακοίνωση:


"Κατανοούμε την αμηχανία που προκλήθηκε στη ΝΔ από το βασικό μήνυμα του σημερινού υπουργικού συμβουλίου. 

Δυστυχώς για τον κ. Μητσοτάκη, δεν υπάρχει ούτε ένας βουλευτής της κυβερνητικής  πλειοψηφίας που θα συμπράξει στο σχέδιο αποσταθεροποίησης της χώρας".

Η ανακοίνωση της ΝΔ για τη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου που εκδώθηκε νωρίτερα ανέφερε:

«Ο κυνικός θίασος που κυβερνά βρίσκεται πια σε αποσύνθεση και τα μέλη του δεν μπορούν να το κρύψουν ούτε κεκλεισμένων των θυρών.

Δεν έχει ξαναγίνει πρωθυπουργός να εκλιπαρεί τους υπουργούς του να μην τον ρίξουν και στη συνέχεια να τους παρακολουθεί άβουλος να αλληλοκατηγορούνται για να μην χάσουν την καρέκλα τους. Φτάνει πια. Η χώρα δεν μπορεί να βυθίζεται άλλο εξαιτίας σας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: