ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

Επίσκεψη της υπουργού Ό. Γεροβασίλη στο ΑΤ Ομόνοιας

«Είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να αντιμετωπίσουμε όλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει το αστυνομικό τμήμα Ομόνοιας, αλλά και όχι μόνο», δήλωσε η υπουργός Προστασίας του Πολίτη Όλγα Γεροβασίλη, αμέσως μετά την επίσκεψη της στο Τμήμα, όπου σημειώθηκε χτες το βράδυ η καταδρομική επίθεση με βόμβες μολότοφ, που προκάλεσε τον τραυματισμό τεσσάρων αστυνομικών και ζημιές σε μια κλούβα, 5 ΙΧ και τρία ακόμα υπηρεσιακά αυτοκίνητα.


Η υπουργός τόνισε ότι το πρόβλημα της ασφάλειας δεν είναι ποσοτικό, αλλά ποιοτικό και συντονισμού δυνάμεων, διαχώρισε τη συγκεκριμένη καταδρομική επίθεση από την ανακοίνωση χτες του νέου επιχειρησιακού σχεδιασμού της ΕΛΑΣ, «Π.Ε.Ρ.Σ.Ε.Α.Σ», υπογράμμισε ότι η Ομάδα ΔΕΛΤΑ που καταργήθηκε δεν είχε προσφέρει επί της ουσίας αποτελεσματικές υπηρεσίες στην καταπολέμηση τέτοιων επιθέσεων, ενώ απάντησε με σκληρά λόγια στις προηγούμενες δηλώσεις του αρχηγού της ΝΔ Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος επίσης είχε επισκεφθεί το ΑΤ Ομόνοιας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: