ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2024

Ο Δημήτρης Μητσοτάκης θ' αλλάξει επίθετο !

 

Αλλά δεν φεύγει δεν αλλάζει χώρα κι ας έχει γίνει σάλος. «Κι αν είσαι εσύ κανονικός  (Κούλη) εγώ θα 'μαι ο άλλος»

10,6 χιλ. εγγεγραμμένοι

Ακολούθησε https://dimitrismitsotakis.bandcamp.com/ Kάνε εγγραφή https://bit.ly/2T0ndXi ΚΟΥΛΗ Θ' ΑΛΛΑΞΩ ΕΠΙΘΕΤΟ (extended version) https://orcd.co/dimitrismitsotakis_kouli https://open.spotify.com/album/2o1gnO... (Στίχοι - μουσική: Δημήτρης Μητσοτάκης) 

 

Κούλη, θ' αλλάξω επίθετο (Κούλη) 

Κούλη, θ' αλλάξω χώρα αν θα γενείς πρωθυπουργός 

(Κούλη) θα μπω σε νεκροφόρα. 

Θα τη γεμίσω φαγητά, με τσικουδιές μπουκάλια 

και θ' ανεβώ στον Ομαλό κι εκεί θα γίνω χάλια.

 Και θ' ανεβώ στον Ομαλό, στη στράτα των Μουσούρων 

και θα ξεχάσω τα φιλιά και την οσμή των πούρων. 

Κούλη, θ' αλλάξω όνομα (Κούλη) 

Κούλη, θ' αλλάξω χώρα 

αν θα γενείς πρωθυπουργός (Κούλη) Κούλη θα πάρω φόρα. 

Θα πάρω το ντουφέκι μου και δίστιχα που καίνε θ' αφήσω τα εγκόσμια, 

Μήτσο δεν θα με λένε. 

Και θα την κάνω στη σπηλιά κι εκεί θα τρώω φύκια 

θα 'χω τ' αστέρια ουρανό για στρώμα τα χαλίκια. 

Κούλη, θ' αλλάξω επίθετο (Κούλη) 

 Κούλη, θ' αλλάξω χώρα 

αν θα γενείς πρωθυπουργός (Κούλη) φεύγω για την Ανδόρα. 

 

Μετά όμως από τις τελευταίες πολιτικές εξελίξεις που ακολούθησαν και τον σάλο που προέκυψε από το τραγούδι ο καλλιτέχνης αναθεώρησε και αποφάσισε να παραμείνει στη χώρα, τραγουδοποιός όλων των Ελλήνων. 

 

Κούλη, δεν φεύγω τελικά 

(Κούλη) κι ας έχει γίνει σάλος

 κι αν είσαι εσύ κανονικός 

(Κούλη) εγώ θα 'μαι ο άλλος. 

Εγώ θα είμαι ένας τρελός, 

ρώτα κι αυτόν που το 'πε 

εγώ τις νύχτες τραγουδώ 

κι αυτός χορεύει στ' Οpen.

Εγώ θα λέω ποιος πεινά, 

στους δρόμους ποιος κοιμάται 

κι όταν σ' ακούνε να μιλάς 

θα δείχνω ποιος φοβάται. 

Κούλη, δεν φεύγω από 'δω (Κούλη) 

ήμουνα και θα μείνω ενδελεχώς

 υπόγειος (Κούλη) τρύπα, σπαθί και κρίνο. 

 Που τραγουδά χωρίς φωνή δεν είναι κι από τζάκι 

και που τολμά να μετρηθεί με βέρο Μητσοτάκη. 

Που έχει φίλους καρδιακούς και σπίτι ζαχαρένιο 

στον Ιορδάνη πείτε το, 

πείτε το και στο Μένιο. 

 Κούλη δεν φεύγω τελικά 

(Κούλη) ούτ΄ όνομα αλλάζω 

κι αφού ο λαός μου το ποθεί 

(Κούλη) τη συμφωνία σπάζω. 

Κούλη κρατώ το επίθετο 

(Κούλη) μου το 'πε κι ο Βλαχάκης: 

“Μήτσο μου, κράτα τ΄ όνομα”. 

(Κούλη)... Εγώ ΄μαι ο Μητσοτάκης. 

 Βιολί: Κυριάκος Πέτρου Κρουστά: Νίκος Χριστόπουλος Μπάσο: Παντελής Πέτρου Τραγούδι, κιθάρα: Δημήτρης Μητσοτάκης Live recording: Παντελής Πέτρου Mastering: Γιάννης Πετρογιάννης @ Μatrix studio Κάμερα, μοντάζ: Παντελής Πέτρου / Τaurus production #DimitrisMitsotakis #KouliThaAllaxoEpitheto #extendedversion

Δεν υπάρχουν σχόλια: