ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

Ρελάνς Μπακογιάννη στους ακραίους της ΝΔ


Η Ντόρα Μπακογιάννη,  στέλνοντας μηνύματα προς την ηγεσία της Ν.Δ. αναφορικά με την πολιτική κατεύθυνση του κόμματος, δήλωσε. 

«Ευχαριστήθηκα που αυξήθηκε το ποσοστό των Πρασίνων και όχι της Ακροδεξιάς. Η Βαυαρία δεν έπεσε στην παγίδα της Ακροδεξιάς. Είναι μια υγιής αντίδραση αυτή του βαυαρικού λαού. 


Προβλέπω κυβέρνηση συνεργασίας Χριστιανοκοινωνιστών - Πρασίνων και αυτό θα είναι κάτι υγιές» τόνισε χαρακτηριστικά μιλώντας στο Νews 247.

Παράλληλα έσπευσε να αδειάσει  του ακραίους της ΝΔ.

Δεν περνά απαρατήρητο το γεγονός ότι η κ. Μπακογιάννη -που επανεξελέγη αντιπρόεδρος της Κ.Ο. του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος- προχώρησε σε αυτή την επισήμανση ενόψει του συνεδρίου του ΕΛΚ στο Ελσίνκι.

Ακόμη, η πρώην υπουργός Εξωτερικών υποστήριξε σε σχέση με το «Μακεδονικό» ζήτημα ότι “δεν μπορεί να υπάρξει λύση χωρίς σύνθετη ονομασία”, λίγες ημέρες μετά την ομιλία του Αντώνη Σαμαρά από την Καβάλα, στην οποία υποστήριζε “ότι δεν μπορούμε να δώσουμε στα Σκόπια το όνομα της Μακεδονίας”.

Παράλληλα, η Ντόρα Μπακογιάννη “άδειασε” και τον αντιπρόεδρο της Ν.Δ. Άδωνι Γεωργιάδη, που είχε κάνει λόγο περί “έξυπνου διπλωματικού παιχνιδιού της Ν.Δ. στο Βουκουρέστι γνωρίζοντας ότι έχει απέναντι της τον Γκρούεφσκι, ο οποίος θα αρνείτο σύνθετη ονομασία”. «Δεν έκανα κανένα σικέ παιχνίδι το 2008” ισχυρίστηκε χαρακτηριστικά η Ντόρα Μπακογιάννη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: