![]() |
| Επισημάνσεις κινδύνων για το ασφαλιστικό σύστημα έκανε ο Τ. Πετρόπουλος, μιλώντας στα Γιάννενα. |
Όπως αυτή του 2005 με τους υπαλλήλους της Εθνικής Τράπεζας που έμειναν χωρίς σύνταξη το 2017!
«Απειλή για το σύστημα Κοινωνικής Ασφάλισης», χαρακτήρισε τη ΝΔ, από τα Ιωάννινα, ο υφυπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης, Τάσος Πετρόπουλος, σε συνέντευξη τύπου, μετά τη συνάντηση που είχε με τους εργαζόμενους και τα στελέχη του ΕΦΚΑ της Ηπείρου και της Κέρκυρας.
«Το σύστημα της Κοινωνικής Ασφάλισης απειλείται από τη ΝΔ με τις πολιτικές που έχει προαναγγείλει για την επιλεκτική επιλογή, κατά προτίμηση των ίδιων των ασφαλισμένων, που τίθεται στη δική τους απολύτως οικειοθελή επιλογή, εάν θα επιλέξουν τη δημόσια ασφάλιση, ή ένα διαφορετικό σύστημα» επισήμανε ο κ. Πετρόπουλος.
Έφερε δε ως παράδειγμα, την περιπέτεια των ασφαλισμένων της Εθνικής Τράπεζας, όταν το 2005 η τότε κυβέρνηση έπαψε να ασφαλίζει στο φορέα που υπήρχε στην Εθνική Τράπεζα τους ασφαλισμένους εκεί και έτσι έμεινε χωρίς ασφαλιστικά κεφάλαια, με συνέπεια από το Δεκέμβρη του 2017, να μην δίνεται σύνταξη στους ανθρώπους αυτούς. «Αυτό θα συμβεί για όλη την Ελλάδα, εάν πάψει να υπάρχει η υποχρεωτική δημόσια επικουρική ασφάλιση, που ισχύει τώρα για όλους τους Έλληνες με την έννοια της υποχρεωτικότητας και της καθολικότητας», τόνισε για να συμπληρώσει:
«Η προαιρετική επιλογή της ασφάλισης δημιουργεί εκ των πραγμάτων μια απειλή για την επιβίωση του συστήματος επικουρικής ασφάλισης. Μετά τη ρήτρα του μηδενικού ελλείμματος του κ. Βρούτση, έρχεται να αποτελειώσει ό,τι υπήρχε στον τομέα αυτό. Και βεβαίως η μείωση κατά 5 εκατοστιαίες μονάδες χωρίς την κύρια ασφάλιση -όπως προανήγγειλε το 20% να γίνει 15% γενικά και ανεξαιρέτως- δεν έχει καμία σχέση με τη δική μας πολιτική επιλογή να μειώσουμε τις εισφορές σε εκείνες τις κατηγορίες ασφαλισμένων που είχαν μεγάλη επιβάρυνση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου