ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2025

Άδωνις Γεωργιάδης: Υπέρ της νόμιμης οπλοκατοχής - Προτίμηση στο αμερικανικό μοντέλο

Σχετικά με την οπλοκατοχή, η θέση του υπουργού είναι σαφής και σταθερή. Χαρακτηριστικά είπε: «Εγώ προσωπικά συντάσσομαι με τη νόμιμη οπλοκατοχή. Μου αρέσει το αμερικανικό μοντέλο, γιατί πιστεύω στην αυτοπροστασία και την ελευθερία. Δεν είμαι κατά. Αυτή είναι η γνώμη μου από μικρό παιδί». Όχι δεν είπε ''βγάλτε τα μάτια σας νόμιμα, με τα όπλα''. Τώρα εάν στην κυβέρνηση έχουν βαρέσει διάλυση κι ο κάθε υπουργός κάνει του... κεφαλιού του, είναι άλλο ζήτημα! ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ / «Μικρός Τραμπ» ο Γεωργιάδης - Η κυβέρνηση να καταδικάσει τις δηλώσεις περί οπλοκατοχής «Αν δεν τις καταδικάσουν ρητά και κατηγορηματικά, σημαίνει ότι συμφωνούν με τον γραφικό Άδωνι που φιλοδοξεί, όπως φαίνεται, να γίνει ένας "μικρός Τραμπ"» «Υπερέβη ξανά τα εσκαμμένα ο υπουργός Υγείας της κυβέρνησης Μητσοτάκη» σημειώνει αιχμηρά ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τον Άδωνι Γεωργιάδη που «ζήλεψε» την Αμερική και διακήρυξε σε τηλεοπτική του εμφάνιση ότι του αρέσει η ιδέα της οπλοκατοχής. «Περιμένουμε από τον πρωθυπουργό, αλλά και από τον λαλίστατο κυβερνητικό εκπρόσωπο και την κ. Σδούκου να μας πουν τι πιστεύουν για τις απόψεις του υπουργού και αντιπροέδρου της ΝΔ» τονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τις απαράδεκτες δηλώσεις του υπουργού Υγείας. Και επισημαίνει καυστικά πως «αν δεν τις καταδικάσουν ρητά και κατηγορηματικά, σημαίνει ότι συμφωνούν με τον γραφικό Άδωνι που φιλοδοξεί, όπως φαίνεται, να γίνει ένας “μικρός Τραμπ”». Σημειώνεται ότι ο Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας σε εκπομπή του Open αφού είπε ότι ότι «έχει εκπλαγεί ότι περιοχές της Ελλάδας έχουν μείνει στον 19ο αιώνα» ότι δέχτηκε ερώτηση σχετικά με το μακελειό στα Βορίζια, έσπευσε να δηλώσει στη συνέχεια για το θέμα της οπλοκατοχής ότι «του αρέσει το αμερικανικό μοντέλο». Μάλιστα όταν του επισήμαναν ότι ο Κυριάκος Βελόπουλος έχει πάρει θέση υπέρ της οπλοκατοχής ο Άδωνις Γεωργιάδης απάντησε «μάλλον έχω την ίδια θέση και εγώ». «Μου αρέσει η ιδέα της αυτοπροστασίας, δεν είμαι κατά. Δεν είναι αυτό που γίνεται στην Κρήτη. Εκεί είναι παράνομα τα όπλα. Στις ΗΠΑ το θέμα της οπλοκατοχής είναι τεράστιο, σε κάθε εκλογές παίζει ρόλο. Ακόμα και οι Δημοκρατικοί πρόεδροι που ήταν αντίθετοι, όταν κυβέρνησαν δεν τόλμησαν να την ακουμπήσουν. Η Ευρώπη έχει άλλη κουλτούρα» ανέφερε ο υπουργός Υγείας για να προσθέσει ότι «μου αρέσει γενικά οι άνθρωποι να είναι αξιόμαχοι και να μπορούν να υπερασπιστούν την ελευθερία τους. Μου αρέσει η ελευθερία πάρα πολύ. Και η ελευθερία χρήζει υπερασπίσεως». Έσπευσε βέβαια να συμπληρώσει ότι είναι η προσωπική του άποψη και πως «στη ΝΔ ευτυχώς δεν είμαστε σταλινικό κόμμα, μπορούμε να έχουμε και προσωπικές απόψεις» είπε. Πάντως η κα Σδούκου κυβερνητική εκπρόσωπος, ερωτηθείσα στην εκπομπή του δημοσιογράφου Χαριτάτου αν αποδοκιμάζει τη δήλωση Γεωργιάδη είπε με ήξεις αφήξεις ότι είναι προσοπική άποψη του υπουργού, που έχει δικαίωμα να την εκφέρει. Τώρα εάν στην κυβέρνηση έχουν βαρέσει διάλυση κι ο κάθε υπουργός κάνει του... κεφαλιού του, είναι άλλο ζήτημα! Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ είναι η παρακάτω: Υπερέβη ξανά τα εσκαμμένα ο υπουργός Υγείας της κυβέρνησης Μητσοτάκη. Αυτή τη φορά έσπευσε, από τηλεοράσεως, να συμφωνήσει με την τοποθέτηση του ανοιχτά ακροδεξιού Κυριάκου Βελόπουλου και να διακηρύξει ότι «του αρέσει η ιδέα της οπλοκατοχής». Και βγαίνει και το λέει αυτή τη χρονική στιγμή, που όλη η Ελλάδα παρακολουθεί άφωνη όσα συμβαίνουν στα Βορίζια της Κρήτης. Ο Άδωνις Γεωργιάδης προσπέρασε ακόμα και την εύλογη δημοσιογραφική παρατήρηση ότι, όπως βλέπουμε στις ΗΠΑ, η οπλοκατοχή φέρνει και τραγωδίες όπως τις μαζικές δολοφονίες σε σχολεία, λέγοντας πως «δεν υπάρχουν μόνο θετικά» (!) σε κάποια μέτρα. Περιμένουμε από τον πρωθυπουργό, αλλά και από τον λαλίστατο κυβερνητικό εκπρόσωπο και την κ. Σδούκου να μας πουν τι πιστεύουν για τις απόψεις του υπουργού και αντιπροέδρου της ΝΔ. Αν δεν τις καταδικάσουν ρητά και κατηγορηματικά, σημαίνει ότι συμφωνούν με τον γραφικό Άδωνι που φιλοδοξεί, όπως φαίνεται, να γίνει ένας «μικρός Τραμπ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: