ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025

Χάος με τις αγροτικές ενισχύσεις λόγω ΟΠΕΚΕΠΕ

Στην Αθήνα ο αρμόδιος Επίτροπος Γεωργίας, K. Χάνσεν.- Διέψευσε τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης ότι η Επιτροπή θα απαντήσει στο αίτημα της βΑθληνας εντός τεσσάρων, πέντα ημερών. Θα χρειαστεί τουλάχιστον δύο μήνες, δηλαδή έως τις 4 Ιανουαρίου για να απαντήσει, εάν εγκρίνει το σχέδιο της κυβέρνησης και την καταβολή των επιδοτήσεων!
Το χάος με τις πληρωμές των αγροτικών ενισχύσεων εντείνεται, καθώς φαίνεται πως η επικοινωνιακή διαχείριση της κυβέρνησης Ν.Δ. που έχει φτάσει σε οριακό σημείο τον πρωτογενή τομέα, δεν συνδέεται με τις διαδικασίες της Κομισιόν και την εξέλιξη της επιτήρησης του ΟΠΕΚΕΠΕ. Αυτά ενώ οι αργρότες και οι κτηνοτρόφοι ετοιμάζονται να κατέλθουν στην Αθήνα. Μετά την κινδυνολογία των κυβερνητικών αρμοδίων που συσχέτιζε την τύχη των ενισχύσεων με το εάν θα εγκριθεί ή όχι από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το συμπληρωματικό σχέδιο, το οποίο περιλαμβάνει μέτρα συμμόρφωσης για τον υπό επιτήρηση ΟΠΕΚΕΠΕ, η Κομισιόν λίγο πριν μεταβεί ο αρμόδιος Επίτροπος Γεωργίας, K. Χάνσεν, στην Αθήνα αποσυνέδεσε τα δύο ζητήματα, ενώ διαφορά φάσης υπάρχει και ως προς τον χρόνο της έγκρισης, αλλά και της καταβολής των επιδοτήσεων. Χθες το πρωί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιβεβαίωσε ότι οι ελληνικές αρχές υπέβαλαν ενημερωμένο σχέδιο δράσης του ΟΠΕΚΕΠΕ για τη λειτουργία του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης και Ελέγχου (ΟΣΔΕ), δεσμευόμενες να απαντήσουν εντός δύο μηνών. Όπως επισημάνθηκε από εκπρόσωπό της, η Επιτροπή θα αξιολογήσει τώρα εάν το σχέδιο επαρκεί για την αντιμετώπιση των ελλείψεων που εντοπίστηκαν και θα ενημερώσει εγγράφως την Ελλάδα για την αξιολόγησή της εντός το πολύ δύο μηνών από την ημερομηνία παραλαβής, δηλαδή έως τις 4 Ιανουαρίου. Και όχι εντος ολίγων ημερών, τέσσερις, πέντε, που είπε προχθές ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Κ. Τσιάρας, θέλοντας να καθησυχάσει τους αγρότες! Από την πλευρά του ο Ευρωπαίος Επίτροπος φέρεται να επισήμανε ότι δεν συνδέεται άμεσα το σχέδιο δράσης για τον ΟΠΕΚΕΠΕ που κατέθεσε την Τρίτη η Ελλάδα στην Κομισιόν με τις πληρωμές των αγροτών, σημειώνοντας ότι η καταβολή και ο έλεγχος των ενισχύσεων αποτελούν πρωτίστως ευθύνη των κρατών-μελών!

Δεν υπάρχουν σχόλια: