ΑΛΛΑΓΗ EMAIL
Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901
Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2025
Απολογούμενος Πελετίδης: Μόνον 8 από τις 431 κατέβασα
Αντιπαράθεση Μαρινάκη-Πελετίδη: Τι απαντά ο Δήμος για το ξήλωμα των πινακίδων των τραπεζών στην Πάτρα.- Ανακοίνωση της Δημοτικής Αρχής Πάτρας για το σχόλιο του Παύλου Μαρινάκη σχετικά με το περιστατικό με το κατέβασμα των πινακίδων με στοιχεία τραπεζών από τα σχολεία της Πάτρας.
Αντιπαράθεση ξέσπασε μεταξύ του κυβερνητικού εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη και του δημάρχου Πατρέων Κώστα Πελετίδη, με αφορμή την απόφαση της πλειοψηφίας του δημοτικού Συμβουλίου Πάτρας να αφαιρεθούν διαφημιστικές πινακίδες τραπεζικών ομίλων από οκτώ σχολικά συγκροτήματα, που εντάχθηκαν στο πρόγραμμα ανακαίνισης «Μαριέττα Γιαννάκου».
Ο Παύλος Μαρινάκης, υπουργός παρά τω πρωθυπουργώ και κυβερνητικός εκπρόσωπος, με ανάρτησή του εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά του για την ενέργεια του δημάρχου Πατρέων να αφαιρέσει τις πινακίδες, χαρακτηρίζοντάς την ως «παράλογη» και «ιδεοληπτική».
«Ρε παιδιά, είμαστε με τα καλά μας;
Ακούστε τι έγινε, πριν από λίγες ημέρες, στην Πάτρα. Πήγε ο δήμαρχος της πόλης να κατεβάσει την πινακίδα έξω από ένα σχολείο που είχε ανακαινιστεί στο πλαίσιο του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου».
Αντί να πει μπράβο, που αρκετά σχολεία και στη δική του πόλη και σε όλη την Ελλάδα αλλάζουν όψη, αντί να διεκδικήσει περισσότερα χρήματα για να ανακαινιστούν ακόμη παραπάνω σχολεία, δεν του άρεσε η πινακίδα γιατί οι «κακές τράπεζες» έδωσαν λεφτά για την ανακαίνιση των σχολείων. Ξέρετε, το ξήλωμα δεν είναι πολιτική και σίγουρα δεν συνιστά πρόοδο.
Αλλά, ας «εκμεταλλευτούμε» άλλη μία παράλογη εικόνα την οποία είδαμε από έναν δήμαρχο, λόγω των ιδεοληψιών εκείνου και του χώρου του, για να δούμε λίγο την ουσία.
Τι είναι το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου»; Με το πρόγραμμα αυτό ανακαινίζονται και αναβαθμίζονται 431 σχολεία σε 245 δήμους της χώρας.
Μέχρι τώρα, οι τράπεζες έχουν συνεισφέρει για ένα μέρος αυτού του προγράμματος με 100 εκατομμύρια ευρώ.
Το πρόγραμμα, πλέον, επεκτείνεται με επιπλέον 300 εκατομμύρια ευρώ των τραπεζών, συν 250 εκατομμύρια ευρώ από το Κράτος, από το «Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων». Με τα λεφτά αυτά, μετά τα 431 σχολεία που αναβαθμίζονται, θα ανακαινιστούν επιπλέον 2.500 σχολεία σε όλη τη χώρα. Με λίγα λόγια, πάνω από 650 εκατομμύρια ευρώ πηγαίνουν στα σχολεία μας.
Γίνονται βελτιώσεις για την προσβασιμότητα, σύγχρονες υποδομές για άτομα με αναπηρία, αναβάθμιση αύλειων και αθλητικών χώρων, αποκατάσταση ζημιών και ανακαίνιση στις τουαλέτες των σχολείων και συνολικά εργασίες συντήρησης και αισθητικής αναβάθμισης.
Με λίγα λόγια, όταν κάποιοι δήμαρχοι ξηλώνουν πινακίδες, εμείς συνεχίζουμε να αναβαθμίζουμε τα σχολεία. Γιατί αυτό αξίζει κάθε μαθητής, κάθε καθηγητής και κάθε γονιός σε αυτή τη χώρα».
Η απάντηση της Δημοτικής Αρχής Πάτρας
Η Δημοτική Αρχή Πάτρας, με ανακοίνωσή της, απάντησε στις δηλώσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου, υπερασπιζόμενη την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου για την αφαίρεση των πινακίδων.
Ειδικότερα στην ανακοίνωση ο Δήμος αναφέρει: «Αντί η κυβέρνηση να επιτίθεται στον δήμαρχο Πάτρας γιατί υλοποίησε απόφαση του δημοτικού συμβουλίου για την αφαίρεση διαφημιστικών πινακίδων τραπεζικών ομίλων από τις πόρτες των μόλις 8 σχολικών συγκροτημάτων, σε σύνολο 164, που εντάχθηκαν στο πρόγραμμα ”Μαριέττα Γιαννάκου”, ας δώσει την κρατική χρηματοδότηση που δικαιούται ο δήμος ώστε όλα τα παιδιά της πόλης να φοιτούν σε σύγχρονα και ασφαλή κτίρια.
Η Δημοτική Αρχή και ο Δήμαρχος θα συνεχίσουν να πορεύονται, όπως όλο αυτόν τον καιρό, με κριτήριο τις ανάγκες των παιδιών και του λαού της πόλης, που δεν χρειάζεται να «χειροκροτούν» κανέναν, γι’ αυτά που τους ανήκουν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου