ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Δήμος Πατρέων: Αναμέναμε ολοκλήρωση σχεδιασμού και υπογειοποίηση σιδηροδρομικής γραμμής



Με αφορμή την ανακοίνωση της ΕΡΓΟΣΕ για το θέμα της σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα, από τον Δήμο τονίζονται τα ακόλουθα:

Επί 125 χρόνια η πόλη βιώνει μία πραγματικότητα αναφορικά με την σιδηροδρομική γραμμή. Τα τελευταία 20 χρόνια, στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού του σιδηροδρόμου, αναμέναμε την ολοκλήρωση του υφιστάμενου σχεδιασμού που περιλαμβάνει την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής. 

Πριν λίγο καιρό έγινε, στην Πάτρα, παρουσίαση πρότασης της ΕΡΓΟΣΕ που αλλάζει τα δεδομένα αυτού του σχεδιασμού.

Παράλληλα έχει κατατεθεί στο Υπουργείο, από τη Δ/νση Στρατηγικού Προγραμματισμού του ΟΣΕ, πρόταση για το τμήμα της γραμμής Ψαθόπυργου – Νέο λιμάνι Πάτρας, ριζικά διαφορετική από αυτήν της ΕΡΓΟΣΕ. 

Με αυτά τα δεδομένα ο Δήμος Πατρέων, ο οποίος θα κληθεί να γνωμοδοτήσει επί των περιβαλλοντικών όρων της τελικής πρότασης, δεν έχει μόνο δικαίωμα αλλά είναι υποχρεωμένος απέναντι στους πολίτες και την πόλη, πριν τη γνωμοδότησή του για την οποιαδήποτε λύση, να διερευνήσει όλες τις παραμέτρους και κυρίως τις λειτουργικές, τις πολεοδομικές και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις στο αστικό περιβάλλον κλπ. 

Στα πλαίσια αυτά ο Δήμος ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση που του έγινε από το Πανεπιστήμιο της Ζυρίχης και το Πανεπιστήμιο Πατρών χωρίς μάλιστα να προκύπτει για αυτόν κόστος, ώστε να αναζητηθούν όλα εκείνα τα εργαλεία που θα του επιτρέψουν να γίνει μία εκ των πραγμάτων σύνθετη και πολύπλευρη αξιολόγηση με τρόπο επιστημονικά ορθό και πραγματικά συμμετοχικό.
Δεν κατανοούμε λοιπόν πώς είναι δυνατόν να κινδυνεύσει, όπως υποστηρίζει η ΕΡΓΟΣΕ, η χρηματοδότηση των τμημάτων της γραμμής των οποίων η κατασκευή είναι σε εξέλιξη, από τη διάθεση του Δήμου Πατρέων να προετοιμαστεί όπως υποχρεούται να κάνει. 

Ο Δήμος δεν περιπλέκει τα πράγματα. Το πρόβλημα είναι περίπλοκο. Από θέση αρχής, η Δημοτική Αρχή δεν στέκεται δογματικά απέναντι σε οποιαδήποτε πρόταση, αλλά επιδιώκει ακριβώς την πολυσύνθετη αξιολόγηση έτσι ώστε ο Δήμος να είναι έτοιμος, όταν του ζητηθεί, να γνωμοδοτήσει με γνώμονα το όφελος της πόλης, όταν μάλιστα η τελική απόφαση θα δεσμεύσει την Πάτρα για τα επόμενα 100 χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: