ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2021

Ο Δημήτρης Λιγνάδης μιλά για λαϊκό δικαστήριο


Σε δήλωση, λίγες ώρες μετά τη συνέντευξη της υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη, προχώρησε ο Δημήτρης Λιγνάδης.

«Για το εάν είμαι επικίνδυνος άνθρωπος, είτε στη ζωή μου, είτε πολλώ δε μάλλον στη δουλειά μου, νομίζω ότι αυτό θα πρέπει να περιμένουμε να το αποφασίσει η ιστορία και άλλοι θεσμοί» αναφέρει ο σκηνοθέτης με δήλωσή του στο Mega.

Σημειώνει επίσης πως «να μην προεξοφλούμε και να μην προδικάζουμε. Και σίγουρα όχι στο λαϊκό δικαστήριο που έχει στηθεί εδώ και ημέρες».

Αναλυτικά η δήλωσή του:

«Πριν από λίγο πληροφορήθηκα μια δήλωση που έκανε η κυρία Μενδώνη και πρώην προϊσταμένη μου για το άτομό μου… Δύο πράγματα θα ήθελα να επισημάνω. Πρώτα από όλα οφείλω να πω ότι θεωρώ την κυρία Μενδώνη μία επαρκέστατη – στη δουλειά της – υπουργό, με την οποία είχαμε μία πάρα πολύ καλή συνεργασία. Αυτό είναι η προσωπική μου άποψη. Από εκεί και πέρα για το δεύτερο που θα ήθελα να σας πω, είναι το εάν είμαι επικίνδυνος άνθρωπος, είτε στη ζωή μου, είτε πολλώ δε μάλλον στη δουλειά μου, νομίζω ότι αυτό θα πρέπει να περιμένουμε να το αποφασίσει η ιστορία και άλλοι θεσμοί. Να μην προεξοφλούμε και να μην προδικάζουμε. Και σίγουρα όχι στο λαϊκό δικαστήριο που έχει στηθεί εδώ και ημέρες».

Τι λέει για το ενδεχόμενο σύλληψής του

«Το έχω ακούσει», λέει στην «Καθημερινή » ο Δημήτρης Λιγνάδης σχετικά με τις φήμες πως θα βγει σήμερα το ένταλμα σύλληψης του. «Ας βγει, αν βγει εδώ είμαι δεν κρύβομαι», σημειώνει.

«Νομίζω πως το να αποφασίσει κάποιος για κάποιον άλλον ότι είναι ένας επικίνδυνος άνθρωπος ή ένας απατεώνας άνθρωπος στη ζωή και στη δουλειά του, νομίζω πως αυτό μπορεί να το κρίνουν σχετικά όργανα της έννομης τάξης», αναφέρει ο Δημήτρης Λιγνάδης.

Παράλληλα επισημαίνει πως δεν έχει λάβει καμία καταγγελία. «Δεν έχω κάτι στα χέρια μου, μόλις πάρω κάτι στα χέρια μου θα δω πως θα το αντιμετωπίσω», σημειώνει, συμπληρώνοντας πως θα κινηθεί βάσει των θεσμών. Σχετικά με τις καταγγελίες που κυκλοφορούν στα μέσα ενημέρωσης και κοινωνικής δικτύωσης, αρνείται να σχολιάσει το οτιδήποτε – «όχι, όχι, δεν θέλω να σας πω αυτή τη στιγμή τίποτα, τόσο καιρό βλέπετε ότι δεν έχω εμφανιστεί χωρίς να κρύβομαι φυσικά, αλλά δεν έχω εμφανιστεί για να μιλήσω, δεν θέλω να μπω σε αυτό το πράγμα γιατί θα αδικήσω και τον εαυτό μου και μπορεί να αδικήσω και άλλους, και δεν θέλω»

avgi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: