Την καταδίκη για την κατάληψη
πανεπιστημιακών χώρων από εξωπανεπιστημιακές οργανώσεις εξέφρασαν οι
πρυτανικές αρχές του ΕΚΠΑ, με αφορμή την παρουσία του «Ρουβίκωνα» σε
χώρο της Φιλοσοφικής Σχολής, απαιτώντας παράλληλα, την αποχώρηση της
οργάνωσης από το γραφείο που έχει καταλάβει.
«Η καθημερινή εκπαίδευση και εργασία χιλιάδων φοιτητών προπτυχιακών και μεταπτυχιακών μόνιμων εργαζομένων και συμβασιούχων καθώς και του εκπαιδευτικού προσωπικού του πανεπιστημίου μας πρέπει να γίνεται με ασφάλεια και σεβασμό στην ακαδημαϊκή δεοντολογία μακριά από εξωτερικές παρεμβάσεις». Αυτό τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
«Οι πρυτανικές αρχές του ΕΚΠΑ καταδικάζουν τις καταλήψεις πανεπιστημιακών χώρων από εξωπανεπιστημιακές οργανώσεις και απαιτούν από την εξωπανεπιστημιακή οργάνωση του "Ρουβίκωνα" να αποχωρήσει από το γραφείο που έχει καταλάβει στη Φιλοσοφική Σχολή», καταλήγει η ανακοίνωση.
Εξάλλου, και οι διοικητικοί υπάλληλοι του ΕΚΠΑ, μέσω ανακοίνωσης του ΔΣ του συλλόγου τους, ζήτησαν από την οργάνωση να αποχωρήσει και «να προβληματιστεί από την αρνητική δημοσιότητα που πήρε η παρουσία του στη Φιλοσοφική Σχολή».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ρουβικώνας: Αποφασίσαμε να ανοίξουμε το στέκι μας και σήμερα
Με νέα ανάρτησή του στη σελίδα της στο Facebook, η αναρχική συλλογικότητα Ρουβίκωνας τραβάει ξανά τα φώτα της δημοσιότητας. Μόλις χθες η ομάδα του πόσταρε ενημερώνοντας όποιον ενδιαφέρεται ότι κάθε Τετάρτη θα λειτουργεί στο νέο του στέκι στο ΕΚΠΑ.
Μία μέρα μετά και μετά την έκταση που πήρε στον Τύπο η συγκεκριμένη ανάρτηση τοποθετήθηκαν εκ νέου αναφέροντας ότι «ήρθαμε για να μείνουμε».
Μαζί με μία ομαδική φωτογραφία ο Ρουβίκωνας ανέβασε και το παρακάτω:
«Χθες, Τετάρτη 10 Οκτωβρίου, με μεγάλη χαρά ανοίξαμε για πρώτη φορά το καινούργιο μας στέκι στη Φιλοσοφική Σχολή του ΕΚΠΑ. Εδώ και χρόνια σε όλα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας δραστηριοποιούνται διάφορες πολιτικές παρατάξεις και συλλογικότητες, οι οποίες κατά κανόνα διαθέτουν και το δικό τους χώρο/στέκι. Οι αντιδράσεις τόσο της κοσμήτορος, κ. Καραμαλέγκου, όσο και των μίντια μας διασκέδασαν ιδιαιτέρως.
Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε να ανοίξουμε το στέκι μας και σήμερα, Πέμπτη 11 Οκτωβρίου, να το περιφρουρήσουμε με την παρουσία μας και να δηλώσουμε προς κάθε ενδιαφερόμενο οτι ήρθαμε εδώ για να μείνουμε».
«Η καθημερινή εκπαίδευση και εργασία χιλιάδων φοιτητών προπτυχιακών και μεταπτυχιακών μόνιμων εργαζομένων και συμβασιούχων καθώς και του εκπαιδευτικού προσωπικού του πανεπιστημίου μας πρέπει να γίνεται με ασφάλεια και σεβασμό στην ακαδημαϊκή δεοντολογία μακριά από εξωτερικές παρεμβάσεις». Αυτό τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
«Οι πρυτανικές αρχές του ΕΚΠΑ καταδικάζουν τις καταλήψεις πανεπιστημιακών χώρων από εξωπανεπιστημιακές οργανώσεις και απαιτούν από την εξωπανεπιστημιακή οργάνωση του "Ρουβίκωνα" να αποχωρήσει από το γραφείο που έχει καταλάβει στη Φιλοσοφική Σχολή», καταλήγει η ανακοίνωση.
Εξάλλου, και οι διοικητικοί υπάλληλοι του ΕΚΠΑ, μέσω ανακοίνωσης του ΔΣ του συλλόγου τους, ζήτησαν από την οργάνωση να αποχωρήσει και «να προβληματιστεί από την αρνητική δημοσιότητα που πήρε η παρουσία του στη Φιλοσοφική Σχολή».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ρουβικώνας: Αποφασίσαμε να ανοίξουμε το στέκι μας και σήμερα
Με νέα ανάρτησή του στη σελίδα της στο Facebook, η αναρχική συλλογικότητα Ρουβίκωνας τραβάει ξανά τα φώτα της δημοσιότητας. Μόλις χθες η ομάδα του πόσταρε ενημερώνοντας όποιον ενδιαφέρεται ότι κάθε Τετάρτη θα λειτουργεί στο νέο του στέκι στο ΕΚΠΑ.
Μία μέρα μετά και μετά την έκταση που πήρε στον Τύπο η συγκεκριμένη ανάρτηση τοποθετήθηκαν εκ νέου αναφέροντας ότι «ήρθαμε για να μείνουμε».
Μαζί με μία ομαδική φωτογραφία ο Ρουβίκωνας ανέβασε και το παρακάτω:
«Χθες, Τετάρτη 10 Οκτωβρίου, με μεγάλη χαρά ανοίξαμε για πρώτη φορά το καινούργιο μας στέκι στη Φιλοσοφική Σχολή του ΕΚΠΑ. Εδώ και χρόνια σε όλα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας δραστηριοποιούνται διάφορες πολιτικές παρατάξεις και συλλογικότητες, οι οποίες κατά κανόνα διαθέτουν και το δικό τους χώρο/στέκι. Οι αντιδράσεις τόσο της κοσμήτορος, κ. Καραμαλέγκου, όσο και των μίντια μας διασκέδασαν ιδιαιτέρως.
Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε να ανοίξουμε το στέκι μας και σήμερα, Πέμπτη 11 Οκτωβρίου, να το περιφρουρήσουμε με την παρουσία μας και να δηλώσουμε προς κάθε ενδιαφερόμενο οτι ήρθαμε εδώ για να μείνουμε».


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου