Η Σία Αναγνωστοπούλου μίλησε στην εκπομπή METROPOLIS του IONIAN ΤV με την Λίνα Μπάστα και τον Νίκο Γιαπρακά για την Κεντρική Επιτροπή και την
εκλογή της πολιτικής Γραμματείας.
Αναφέρθηκε στην Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ
τονίζοντας ότι ήταν πολύ σημαντική γιατί έθεσε τους νέους στόχους του κόμματος
μετά την έξοδο από τα μνημόνια και υπογράμμισε ότι έχουμε κρίσιμες εκλογικές
αναμετρήσεις αλλά πάνω απ' όλα έχουμε κρίσιμα νομοθετήματα που θα δείξουν στην
πράξη ότι η χώρα βγήκε επιτέλους από τα μνημόνια.
Επίσης η Σία Αναγνωστοπούλου μίλησε στο LEPANTO και στον Αλέξανδρο Κογκόλη για τις πολιτικές
εξελίξεις,την Κεντρική Επιτροπή,την εκλογή της Πολιτικής Γραμματείας και την
τοπική αυτοδιοίκηση.
Τέλος αναφέρθηκε στην κατάθεση του προϋπολογισμού τονίζοντας ότι η χώρα
πρώτη φορά μπαίνει σε κανονικότητα όπως όλες οι Ευρωπαϊκές χώρες της Ευρωζώνης,έχει πια το δικαίωμα να καταθέτει
σενάρια προϋπολογισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου